Szukasz sali konferencyjnej? Bezpłatnie pomożemy Ci znaleźć idealny obiekt na Twoje wydarzenie! Napisz na [email protected]
Hotel Górski | Pruszcz Gdański | Konferencje
Typ obiektu:
hotel
Lokalizacja:
Sale konferencyjne Pruszcz Gdański
Adres:
Ul. Grunwaldzka 64
80-180 Pruszcz Gdański
pomorskie
Wyświetl numer
Wyświetl e-mail
Sprawdź dostępność
Przejdź na stronę www
Opis
Z wielką przyjemnością informujemy, że w Pruszczu Gdańskim powstał nowy hotel, który wraz z restauracją będzie doskonałym miejscem spotkań rodzinnych, towarzyskich i firmowych. Chcielibyśmy aby w naszej okolicy stać się on najczęściej odwiedzanym miejscem przez osoby lubiące doskonałe kuchnię, przyjemną,, ciepłą atmosferę a także tych, którzy po męczącym dniu spotkań bądź podróży, będą chcieli spędzić noc w komfortowym pokoju hotelowym.
Do Państwa dyspozycji oddajemy 36 pokoi jedno, dwu i trzyosobowych o wysokim standardzie wyposażenia; przestronną restaurację i salę kominkową, które mogą jednorazowo przyjąć około 120 osób. Dodatkowo posiadamy salę konferencyjno-bankietową na około 50 osób.
Na Państwa życzenie zorganizujemy niezapomniane przyjęcie weselne, spotkanie firmowe, chrzciny czy rodzinną kolację.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą restauracją oraz hotelem, wstępując na dobrą i aromatyczną kawę „Manuel”
Do Państwa dyspozycji oddajemy 36 pokoi jedno, dwu i trzyosobowych o wysokim standardzie wyposażenia; przestronną restaurację i salę kominkową, które mogą jednorazowo przyjąć około 120 osób. Dodatkowo posiadamy salę konferencyjno-bankietową na około 50 osób.
Na Państwa życzenie zorganizujemy niezapomniane przyjęcie weselne, spotkanie firmowe, chrzciny czy rodzinną kolację.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą restauracją oraz hotelem, wstępując na dobrą i aromatyczną kawę „Manuel”
Sale konferencyjne - Hotel Górski
Oddajemy do państwa dyspozycji dużą salę konferencyjną. Zorganizujemy dla Państwa szkolenia, pokazy, konferencje, bankiety oraz spotkania integracyjne. Podczas organizowanych imprez możemy świadczyć usługi gastronomiczne takie jak serwis kawowy oraz lunch.
Informacje ogólne:
W zależności od ustawienia sala może komfortowo pomieścić do 100 osób. Powierzchnia daje różne możliwości aranżacji wnętrza. Możliwość całkowitego zaciemnienia
Serwisy kawowe:
• Serwis kawowy STANDARD (15 zł na osobę)
kawa, herbata, woda mineralna i ciasteczka
• Serwis kawowy SUPER (20 zł na osobę)
kawa, herbata, woda mineralna, soki, ciasteczka
• Serwis kawowy LUX (30 zł na osobę)
kawa, herbata, woda mineralna, soki, ciasta i owoce
* Jeżeli serwis ma być dostępny przez cały dzień, proponujemy dwukrotne podanie: bezpośrednio po rozpoczęciu konferencji i po obiedzie.
Ceny i wyposażenie:
CENY WYNAJMU SALI KONFERENCYJNEJ
do 4 godzin do 8 godzin
do 40 osób 300 PLN 400 PLN
Powyżej 40 osób 400 PLN 500 PLN
CENY WYPOSAŻENIA DODATKOWEGO
Projektor multimedialny 250 PLN (cały dzień) lub 50 PLN (godzina)
DVD 80 PLN (cały dzień) lub 20 PLN (godzina)
Video VHS 80 PLN (cały dzień) lub 20 PLN(godzina)
telewizor 21 cali stereo 50 PLN (cały dzień) lub 10 PLN (godzina)
Sprzęt nagłaśniający 120 PLN (cały dzień) lub 30 PLN (godzina)
ekran w cenie wynajmu
flip-chart w cenie wynajmu
Internet W cenie wynajmu
Ceny zawierają podatek VAT
Informacje ogólne:
W zależności od ustawienia sala może komfortowo pomieścić do 100 osób. Powierzchnia daje różne możliwości aranżacji wnętrza. Możliwość całkowitego zaciemnienia
Serwisy kawowe:
• Serwis kawowy STANDARD (15 zł na osobę)
kawa, herbata, woda mineralna i ciasteczka
• Serwis kawowy SUPER (20 zł na osobę)
kawa, herbata, woda mineralna, soki, ciasteczka
• Serwis kawowy LUX (30 zł na osobę)
kawa, herbata, woda mineralna, soki, ciasta i owoce
* Jeżeli serwis ma być dostępny przez cały dzień, proponujemy dwukrotne podanie: bezpośrednio po rozpoczęciu konferencji i po obiedzie.
Ceny i wyposażenie:
CENY WYNAJMU SALI KONFERENCYJNEJ
do 4 godzin do 8 godzin
do 40 osób 300 PLN 400 PLN
Powyżej 40 osób 400 PLN 500 PLN
CENY WYPOSAŻENIA DODATKOWEGO
Projektor multimedialny 250 PLN (cały dzień) lub 50 PLN (godzina)
DVD 80 PLN (cały dzień) lub 20 PLN (godzina)
Video VHS 80 PLN (cały dzień) lub 20 PLN(godzina)
telewizor 21 cali stereo 50 PLN (cały dzień) lub 10 PLN (godzina)
Sprzęt nagłaśniający 120 PLN (cały dzień) lub 30 PLN (godzina)
ekran w cenie wynajmu
flip-chart w cenie wynajmu
Internet W cenie wynajmu
Ceny zawierają podatek VAT
Sale bankietowe - Hotel Górski
Do Państwa dyspozycji jest przestronna restauracja i sala kominkowa, które mogą jednorazowo przyjąć około 120 osób. Dodatkowo posiadamy salę konferencyjno-bankietową na 50 osób.
Restaurację łatwo znaleźć, ale bardzo trudno z niej wyjść. Tu naprawdę apetyt rośnie w miarę jedzenia. Zaskoczymy Was smakiem i sposobem przygotowania potraw, a ich różnorodność z pewnością zaspokoi Państwa oczekiwania. Proponujemy również rozmaite alkohole i wina z całego świata.
Na Państwa życzenie zorganizujemy:
• Przyjęcie weselne
• Spotkanie firmowe
• Zjazdy, seminaria
• Chrzciny, komunie, imieniny, jubileusze itp.
• Szkolenia i konferencje
Oferujemy również CATERING, obsługę gastronomiczną zewnętrznych imprez, konferencji, wesel, bankietów, przyjęć okolicznościowych, zjazdów rodzinnych i biesiad.
Restauracja jest czynna od godziny 7:oo do 24:oo. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszym menu.
Restaurację łatwo znaleźć, ale bardzo trudno z niej wyjść. Tu naprawdę apetyt rośnie w miarę jedzenia. Zaskoczymy Was smakiem i sposobem przygotowania potraw, a ich różnorodność z pewnością zaspokoi Państwa oczekiwania. Proponujemy również rozmaite alkohole i wina z całego świata.
Na Państwa życzenie zorganizujemy:
• Przyjęcie weselne
• Spotkanie firmowe
• Zjazdy, seminaria
• Chrzciny, komunie, imieniny, jubileusze itp.
• Szkolenia i konferencje
Oferujemy również CATERING, obsługę gastronomiczną zewnętrznych imprez, konferencji, wesel, bankietów, przyjęć okolicznościowych, zjazdów rodzinnych i biesiad.
Restauracja jest czynna od godziny 7:oo do 24:oo. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszym menu.
Pokoje - Hotel Górski
Przestronne, komfortowo wyposażone pokoje, w których nawet po najcięższym dniu odnajdziecie Państwo spokój, zrelaksujecie się i wypoczniecie. Każdy pokój wyposażony jest w elegancką łazienkę z dużym prysznicem.
Do Państwa dyspozycji oddajemy:
• 2 pokoje jednoosobowe
• 30 pokoi dwuosobowych z możliwością wyboru rodzaju łóżka: King, Twin
• 2 pokoje trzyosobowe
• 2 pokoje dla osoby niepełnosprawnej pod opieką osoby towarzyszącej
• apartament konferencyjny
Wyposażenie pokoi:
• Telewizor 21” (Programy: Pr 1, Pr 2, Pr 3 (regionalny), TV4, Polsat, TVN, programy zagraniczne)
• Radio z budzikiem i zegarkiem
• Internet bezprzewodowy
W cenie każdego pokoju jest wliczone śniadanie w formie bufetu szwedzkiego, które serwowane jest w restauracji w godzinach od 7.00 do 10.30.
Do Państwa dyspozycji oddajemy:
• 2 pokoje jednoosobowe
• 30 pokoi dwuosobowych z możliwością wyboru rodzaju łóżka: King, Twin
• 2 pokoje trzyosobowe
• 2 pokoje dla osoby niepełnosprawnej pod opieką osoby towarzyszącej
• apartament konferencyjny
Wyposażenie pokoi:
• Telewizor 21” (Programy: Pr 1, Pr 2, Pr 3 (regionalny), TV4, Polsat, TVN, programy zagraniczne)
• Radio z budzikiem i zegarkiem
• Internet bezprzewodowy
W cenie każdego pokoju jest wliczone śniadanie w formie bufetu szwedzkiego, które serwowane jest w restauracji w godzinach od 7.00 do 10.30.
Usługi dodatkowe
DOBA HOTELOWA
Rozpoczyna się o godz. 14.00, kończy o godz. 11.00 dnia następnego.
Jeżeli zamierzają Państwo opuścić hotel później lub przedłużyć swój pobyt, prosimy o skontaktowanie się z recepcją do godziny 9.00.
ŚNIADANIA
Śniadania typu bufet szwedzki są serwowanie codziennie w sali śniadaniowej w godzinach od 7.00 do 10.30. Jeżeli opuszczają Państwo hotel przed godziną 7.00 rano, w sprawie śniadania prosimy o kontakt z recepcją do godziny 21.00 w dniu poprzedzającym wyjazd.
RESTAURACJA
Zapraszamy do restauracji, która jest czynna w godzinach od 7.00 do 24.00.
KONFERENCJE
Do dyspozycji Państwa udostępniamy salę konferencyjną na ok. 50 osób, która znajduje się na parterze budynku. Wszelkich szczegółowych informacji na temat ich wykorzystania udzieli Państwu recepcja hotelowa.
BUDZENIE
Budzenie można zamówić w recepcji lub skorzystać z radiobudzika w pokoju.
SPRZĄTANIE POKOJU
Sprzątanie pokoi odbywa się od godz. 10.00 do 14.00 oraz na każde życzenie gościa. Jeżeli zrezygnują Państwo z usługi, prosimy o poinformowanie recepcji.
DODATKOWA POŚCIEL
Prosimy o kontakt ze służbą pięter lub z recepcją.
PRZEDŁUŻENIE POBYTU
W sprawie przedłużenia pobytu prosimy o skontaktowanie się z recepcją do godz. 9.00.
ZAMYKANIE POKOI
Uprzejmie prosimy o dokładne zamykanie drzwi do pokoi hotelowych w czasie pobytu w pokoju, jak również w momencie jego opuszczania.
Prosimy również o nie pozostawienie klucza w drzwiach od strony korytarza.
BAGAŻ
Przechowalnia bagażu znajduje się na parterze. Prosimy o kontakt z recepcją.
SEJF HOTELOWY
Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu uszkodzenia lub utraty pieniędzy, kosztowności, papierów wartościowych i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną pozostawionych w pokoju.
Wszelkie wartościowe przedmioty powinny być zdeponowane w recepcji w sejfie.
Korzystanie z sejfu jest nieodpłatne.
TAKSÓWKI
Prosimy o kontakt z recepcją.
KARTY KREDYTOWE
Akceptujemy następujące karty kredytowe: MasterCard, EuroCard, American Express, Maestro, Visa, Visa Elektron.
Rozpoczyna się o godz. 14.00, kończy o godz. 11.00 dnia następnego.
Jeżeli zamierzają Państwo opuścić hotel później lub przedłużyć swój pobyt, prosimy o skontaktowanie się z recepcją do godziny 9.00.
ŚNIADANIA
Śniadania typu bufet szwedzki są serwowanie codziennie w sali śniadaniowej w godzinach od 7.00 do 10.30. Jeżeli opuszczają Państwo hotel przed godziną 7.00 rano, w sprawie śniadania prosimy o kontakt z recepcją do godziny 21.00 w dniu poprzedzającym wyjazd.
RESTAURACJA
Zapraszamy do restauracji, która jest czynna w godzinach od 7.00 do 24.00.
KONFERENCJE
Do dyspozycji Państwa udostępniamy salę konferencyjną na ok. 50 osób, która znajduje się na parterze budynku. Wszelkich szczegółowych informacji na temat ich wykorzystania udzieli Państwu recepcja hotelowa.
BUDZENIE
Budzenie można zamówić w recepcji lub skorzystać z radiobudzika w pokoju.
SPRZĄTANIE POKOJU
Sprzątanie pokoi odbywa się od godz. 10.00 do 14.00 oraz na każde życzenie gościa. Jeżeli zrezygnują Państwo z usługi, prosimy o poinformowanie recepcji.
DODATKOWA POŚCIEL
Prosimy o kontakt ze służbą pięter lub z recepcją.
PRZEDŁUŻENIE POBYTU
W sprawie przedłużenia pobytu prosimy o skontaktowanie się z recepcją do godz. 9.00.
ZAMYKANIE POKOI
Uprzejmie prosimy o dokładne zamykanie drzwi do pokoi hotelowych w czasie pobytu w pokoju, jak również w momencie jego opuszczania.
Prosimy również o nie pozostawienie klucza w drzwiach od strony korytarza.
BAGAŻ
Przechowalnia bagażu znajduje się na parterze. Prosimy o kontakt z recepcją.
SEJF HOTELOWY
Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu uszkodzenia lub utraty pieniędzy, kosztowności, papierów wartościowych i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną pozostawionych w pokoju.
Wszelkie wartościowe przedmioty powinny być zdeponowane w recepcji w sejfie.
Korzystanie z sejfu jest nieodpłatne.
TAKSÓWKI
Prosimy o kontakt z recepcją.
KARTY KREDYTOWE
Akceptujemy następujące karty kredytowe: MasterCard, EuroCard, American Express, Maestro, Visa, Visa Elektron.
Komentarze
Aktualnie brak komentarzy dla tego obiektu. Bądź pierwszy dodaj komentarz!
Dodaj komentarz
Obiekt w liczbach
Największa sala
konferencyjna
konferencyjna
80
Największa sala
bankietowa
bankietowa
150
Maksymalna
liczba uczestników
liczba uczestników
150
Liczba
miejsc noclegowych
miejsc noclegowych
72
Całkowita powierzchnia
konferencyjna w m2
konferencyjna w m2
---
Dodatkowe udogodnienia
Obiekty w okolicy
Komentarze
Aktualnie brak komentarzy dla tego obiektu. Bądź pierwszy dodaj komentarz!
Dodaj komentarz