Szukasz sali konferencyjnej? Bezpłatnie pomożemy Ci znaleźć idealny obiekt na Twoje wydarzenie! Napisz na [email protected]
Jesteśmy portalem biznesowym zrzeszającym podmioty gospodarcze, przedsiębiorstwa pod względem ich rzetelności, wiarygodności, solidności.
Ułatwiamy kontakty biznesowe z Kontrahentami jak również dbamy o pozytywny wizerunek Firm. Naszym celem jest podzielenie się wiedzą, która pozwoli innym przedsiębiorcom zawierać umowy tylko z wiarygodnymi partnerami handlowymi i wyeliminować z obrotu gospodarczego tych, którzy nadużywają naszego zaufania. Wychodzimy z założenia, że Każdy przedsiębiorca działający na rynku powinien mieć dostęp do rzetelnej informacji o swoim kontrahencie.
Udowodnij innym, że jesteś Rzetelnym Przedsiębiorcą! Dołącz do grona godnych zaufania i polecenia Firm.
Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów reprezentujące usługodawców z gałęzi przemysłu turystycznego, takich jak: hotele, biura podróży, restauracje, firmy zajmujące się obsługą techniczną konferencji, firmy transportowe, tłumacze, itp. Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 100 członków, a Miasto Gdańsk jest głównym członkiem.
Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) podpisanego w dniu 5.04.2009, Gdańsk Convention Bureau jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej w całym regionie Pomorskim.
Z dumą możemy poinformować, iż z dniem 13 sierpnia 2007 GCB stało się pełnoprawnym członkiem International Congress & Convention Association (ICCA).
Sukcesywnie event katalog wpisuje się w branżę, jako narzędzie praktycznej wiedzy i inspiracji dedykowanej specjalistom zawodowo związanym z kreacją wydarzeń na wszystkich ich płaszczyznach. Rocznik na przestrzeni ostatnich lat zyskał miano najbardziej rozpoznawalnej publikacji na rynku branży event w Polsce. Jako Wydawca dajemy gwarancję dotarcia do osób organizujących wydarzenia, bezpośrednio lub pośrednio przy nich współpracujących.
Naszą skuteczność potwierdza 3 stopniowa – całoroczna dystrybucja: Wysyłka VIP – imienna, dedykowana wysyłka „na biurko” do ściśle określonej grupy zleceniodawców i organizatorów eventów.
Wysyłka e-katalogu – mailingowa wysyłka do ponad 30 tys. biznesowych odbiorców.
Patronaty Medialne – dystrybucja podczas największych wydarzeń branżowych w Polsce.
Jako jedyne Wydawnictwo – jednym nakładem obsługujemy wszystkie najważniejsze wydarzenia branży event w Polsce – dając zarówno uczestnikom jak i odbiorcom rocznika, swoistą CAŁOROCZNĄ kampanie na poczet tworzenia EVENTÓW.
Event Menagement Polska oferuje swoim czytelnikom merytoryczne informacje dotyczące branży MICE, gotowe rozwiązania dla osób zarządzających eventami oraz najciekawsze inspiracje eventowe z całego świata.
Event Managment Polska ukazuje tylko merytoryczne i narzędziowe treści, a autorzy publikujący teksty w czasopiśmie to starannie dobrani praktycy, mogący pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w branży eventowej. Magazyn dostarcza także organizatorom praktycznych i innowacyjnych rozwiązań, eventowych inspiracji oraz w przejrzystej formie prezentuje wszystkie branżowe trendy.
Kongres Profesjonalistów IT - piąta edycja wydarzenia odbędzie się 19 października w Rzeszowie. Poruszony zostanie temat cyberbezpieczeństwa, które jest szczególnie ważne w dobie dynamicznie rozwijających się technologii i możliwości informatycznych. Specjaliści z branży wymienią się doświadczeniami oraz będą debatować nad bezpieczeństwem w sieci.
Hotel Investors Meeting Poznań 2018 to konferencja poświęcona rynkowi hotelarskiemu. Poruszonych zostanie wiele ważnych tematów. Podczas dwóch dni będzie można wymienić się kontaktami ze specjalistami z branży, m.in. inwestorami, deweloperami, architektami. Tegoroczne wydarzenie odbędzie się pod hasłem "Projektowanie Biznesu Hotelarskiego".
Celem konferencji Event Biznes jest przedstawienie możliwości zastosowania narzędzi z zakresu event marketingu w codziennym funkcjonowaniu różnego rodzaju instytucji, organizacji, stowarzyszeń czy firm. Specjaliści z branży zaprezentują uczestnikom wydarzenia, jak ważnym narzędziem jest event w komunikacji z klientami i całym otoczeniem organizacji.
Już 19 listopada 2019r. w Krakowie odbędzie się pierwsza międzynarodowa konferencja - Direct Booking Kongres. Event zorganizowany przez Bookassist - lidera technologii rezerwacji bezpośrednich w Europie dla specjalistów branży HoReCa, dyrektorów hoteli, Revenue Managerów, działów marketingu i sprzedaży.
Serwis z ofertami pracy. Specjalna sekcja dedykowana dla organizatorów konferencji i szkoleń: https://pl.jooble.org/praca-organizator-imprez
Organizacja non-profit, która odpowiada za promocję Warszawy jako atrakcyjnej i profesjonalnej destynacji na wszelkiego rodzaju wydarzenia. Jej działania obejmują m.in. pozyskiwanie zagranicznych wydarzeń i doradzanie zagranicznym organizatorom. Zapewnia też pakiety materiałów promocyjnych miasta podczas wydarzeń międzynarodowych. Działa w ramach struktur Warszawskiej Organizacji Turystycznej.