Szukasz sali konferencyjnej? Bezpłatnie pomożemy Ci znaleźć idealny obiekt na Twoje wydarzenie! Napisz na [email protected]
Hotel Pod Złotą Koroną | Opole | Konferencje
Typ obiektu:
hotel ***
Lokalizacja:
Sale konferencyjne Opole
Wyświetl numer
Wyświetl e-mail
Sprawdź dostępność
Przejdź na stronę www
Opis
Hotel Pod Złotą Koroną to kameralny, trzygwiazdkowy obiekt konferencyjny, położony na obrzeżach opola, w spokojnej i cichej atmosferze. Jest to idealne miejsce zarówno do indywidualnego wypoczynku, jak i do organizacji wszelkiego rodzaju eventów. Specjalnością hotelu jest realizacja konferencji, szkoleń i innych spotkań biznesowych, a także przyjęć okolicznościowych, bankietów lub wesel.
Obiekt posiada przestronną salę bankietową, dwie sale konferencyjne oraz 70 miejsc noclegowych.
Obiekt posiada przestronną salę bankietową, dwie sale konferencyjne oraz 70 miejsc noclegowych.
Sale konferencyjne - Hotel Pod Złotą Koroną
W ofercie Hotelu Pod Złotą Koroną znajdują się dwie sale konferencyjne. Mniejsza sala przeznaczona jest na 16 osób, natomiast większa pomieści spotkanie nawet na 100 uczestników. Oba wnętrza wyposażone są w niezbędny do przeprowadzenia każdej konferencji sprzęt multimedialny, a także dostęp do internetu. Ponadto, obiekt zapewnia kompleksową oprawę gastronomiczną każdego biznesowego spotkania.
Sale bankietowe - Hotel Pod Złotą Koroną
Hotel Pod Złotą Koroną oferuje również kompleksową organizację wesel, firmowych bankietów oraz imprez integracyjnych. Obiekt dysponuje elegancką sal bankietową na maksymalnie 120 osób. Sala posiada przestronny parkiet taneczny oraz scenę dla zespołu lub DJ-a. Wnętrze jest stylowo zaaranżowane, co dodaje uroku każdej uroczystości. Prócz samego wynajmu sali hotel oferuje pełną organizację przyjęcia, pyszne menu, oprawę muzyczna oraz dodatkowe dekoracje wnętrz i stołów.
Komentarze
Aktualnie brak komentarzy dla tego obiektu. Bądź pierwszy dodaj komentarz!
Dodaj komentarz
Tagi
Obiekt w liczbach
Największa sala
konferencyjna
konferencyjna
100
Największa sala
bankietowa
bankietowa
120
Maksymalna
liczba uczestników
liczba uczestników
120
Liczba
miejsc noclegowych
miejsc noclegowych
70
Całkowita powierzchnia
konferencyjna w m2
konferencyjna w m2
---
Dodatkowe udogodnienia
Obiekty w okolicy
Komentarze
Aktualnie brak komentarzy dla tego obiektu. Bądź pierwszy dodaj komentarz!
Dodaj komentarz