Konferencja "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM"

Konferencja "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM"

4 grudnia w Centrum Bankowo-Finansowym „Nowy Świat” w Warszawie będzie okazja do debatowania nad znaczeniem systemu CRM w firmie. Uczestnicy uzyskają odpowiedzi na takie pytania, jak m.in.:

Jakie korzyści płyną z systemów CRM?

Co jest kluczem do poznania swojego klienta?

Jak wybrać system dopasowany do potrzeb?
Jak zwiększyć sprzedaż i tym samym zyski firmy?

Jak wzbudzić zaufanie wśród klientów?



Konferencja "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" jest skierowana głównie do przedstawicieli zarządu, dyrektorów i kierowników marketingu, IT, sprzedaży, handlowych i BOK. To również konferencja, w której biorą udział osoby na co dzień zajmujące się wdrażaniem systemów CRM do firm i osoby, które zajmują się komunikacją wewnętrzną w tejże firmie. Dla reprezentantów grupy docelowej wstęp jest bezpłatny. Dodatkowo otrzymają oni certyfikat uczestnictwa, przerwy kawowe, materiały konferencyjne. Będzie też możliwość konsultacji z ekspertami od systemów CRM.

Będzie także okazja do wysłuchania naprawdę ciekawych prelekcji. Na scenie wystąpią:

- Rafał Tabaczek - Trener, Coach, Mówca, Wykładowca, Praktyk NLP, Konsultant
"Efektywne wsparcie dla handlowców czyli magia systemów mobilnych"

- dr Kaja Prystupa-Rządca - Wykładowca, Akademia Leona Koźmińskiego
"Prawdziwe relacje w wirtualnym środowisku. O współpracy z klientem w XXI wieku"

- Paweł Jarecki - Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta i Obsługi Posprzedażowej, Black Red White
"Rewolucje Klientowskie – doświadczenia w transformacji dużych przedsiębiorstw państwowych i prywatnych"

- Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24
"Wykorzystanie danych z mediów społecznościowych do odnalezienia klientów"

- Szymon Negacz - Sales Consultant & Owner, Sellwise
"Jak poprowadzić wdrożenie systemu CRM aby na nim zyskać?”

- Jacek Piątkowski - Dyrektor ds. Sprzedaży Korporacyjnej,Focus Telecom Polska Sp. z o.o.
"Wielokanałowość w Twoim CRM. Sposób na skuteczne pozyskiwanie Klientów i ich obsługę."

- Marek Paszkowski - Zastępca Dyrektora Handlowego, HEUTHES sp. z o.o.
temat w trakcie opracowania


Podczas jednodniowej konferencji będzie okazja do wspólnej debaty o możliwościach i rozwoju systemów CRM. Specjaliści rozwieją wątpliwości uczestników na temat systemów CRM. Pomogą dobrać system tak, by działał kompatybilnie i był pomocą - a nie przeszkodzą.

Zapraszamy.

Serwis SaleBiznesowe.pl patronuje konferencji.


Zarejestrować się można TUTAJ.