Konferencja "Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)"
25 czerwca 2019 roku odbędzie się konferencja pt. "Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)". Event odbędzie się na terenie Centrum Bankowo-Finansowego "Nowy Świat".
Podczas konferencji odbędzie się debata z Ekspertami. Tematy, które zostaną poruszone, to m.in.:
- Systemy CRM
- Podnoszenie satysfakcji klienta
- Systemy Contact center
- Data Analytics
- Bezpieczeństwo danych
- Integracja rozproszonych danych
- Omnichannel Customer Management
- AI i ML (chatboty, wirtualni asystencji, analiza i rozpoznawanie mowy)
- Aplikacje sprzedażowe
Czego możemy się spodziewać podczas konferencji?
Przemysław Tomczyk opowie o wartości zaangażowania klienta w relacje z przedsiębiorstwem. Zaproponuje konkretne modele budowania zaangażowania.
Z kolei Krystyna Jarek, Expert Innovation Lead w Centrum Innowacji ING Banku Śląskiego opowie o współczesnych klientach i ich potrzebach. O dynamicznie zmieniających się postawach klienta.
Wśród prelegentów znajdą się również inni doświadczeni Eksperci, m.in.
- Wojciech Ogórek – Starszy Architekt - Pion Tech / Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Ślaski
- Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24
- Jan Maria Kowalski - Dyrektor Operacyjny, Centrum IT, Bank Pekao
Konferencja "Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)" skierowana jest głównie do managerów i kierowników zarządzających konkretnymi działami (w tym sprzedaży, marketingu, HR, IT, BOK, e-commerce), a także do przedstawicieli instytucji finansowych, operatorów telekomunikacyjnych, firm ubezpieczeniowych, portali internetowych, zakładów produkcyjnych i przemysłowych.
Udział w konferencji jest bezpłatny.
Nasz serwis objął nad wydarzeniem Patronat Medialny, więc jeszcze serdeczniej zapraszamy do udziału.
Rejestracji można dokonać tu: http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-26
Kontakt z organizatorem:
Daria Biernacka
mobile: +48/531 375 811
e-mail: [email protected]