29 07-2010
"To jest w naszej naturze" - niekonwencjonalna kampania reklamowa sieci hoteli Shangri-La
There's no greater act of hospitality than to embrace a stranger as one's own. It's in our nature.*
...to hasło przyświecające nowej kampanii promocyjnej hotelowego imperium Shangri-La.
Pomiędzy zabieganymi projektantami, zamyślonymi architektami i pełnymi niezrealizowanych pomysłów wizjonerami zjawia się innowator inny od wszystkich. W wyścigu o najdroższy, najlepszy, najbardziej nowoczesny, luksusowy i niecodzienny hotel do biegu startuje Shangri-La. Nie zachwala pod niebiosa wspaniałości i wystrojów swoich hotelowych "dzieci". Staje w szranki za jedyną broń biorąc sobie niecodzienną kampanię promocyjną - "To jest w naszej naturze". [caption id="" align="aligncenter" width="550" caption="źródło: www.fubiz.net"]


"Przyjąć obcego jak swojego własnego".
Czy taka kampania okaże się skutecznym narzędziem walki z luksusowymi gigantami? ____________________ * "Nie ma większego aktu gościnności niż przyjąć obcego jak swojego własnego. To jest w naszej naturze."