Marketing obiektów konferencyjnych - 3 bezpłatne sposoby na zwiększenie sprzedaży

Dzisiejszy marketing stosowany w hotelu to wielowymiarowe działanie. Codziennie specjaliści zastanawiają się jak promować usługi i pomagać działom sprzedaży w zwiększaniu przychodów i finalnie zysków obiektu. Marketing kosztuje, ale są bezpłatne sposoby za pomocą których możliwe jest zwiększenie dotarcia do grupy docelowej. Poniżej prezentujemy 3 minutowy materiał obrazujący 3 bezpłatne sposoby na zwiększenie rozpoznawalności obiektu konferencyjnego. Możesz wdrożyć je od razu! Do dzieła.


 


SUBSKRYBUJ KANAŁ NA YOUTUBE: https://bit.ly/2XI0eAH LINKEDIN AUTORA: https://bit.ly/33GZ4Jj


Mogą Cię Zainteresować również

Czy powinienem założyć konto na LinkedIn? Marketing obiektów konferencyjnych.

Czy powinienem założyć konto na LinkedIn? Marketing obiektów konferencyjnych.

LinkedIn - strata czasu czy szansa na większą sprzedaż w hotelu?

LinkedIn - strata czasu czy szansa na większą sprzedaż w hotelu?

TikTok, 1 mld użytkowników - nie lekceważ dłużej tej aplikacji

TikTok, 1 mld użytkowników - nie lekceważ dłużej tej aplikacji