Jak sprzedawać i organizować konferencje po pandemii?
Wiele osób zadaje sobie powyższe tytułowe pytanie i szuka na nie odpowiedzi. Czy zasadnym jest sugerowanie, że nastąpiła zmiana? A może wystarczy tylko zdjąć restrykcje i rynek spotkań wróci do zasad działania sprzed pandemii? Mam nadzieję, że poniższy artykuł odpowie na postawione pytania i być może zainspiruje do działania, a nawet pomoże Ci zarobić pieniądze.
- Stan rynku konferencyjnego
- Stary i Nowy Organizator
- Kluczowe aspekty nowej skutecznej oferty
- Jak na nowo dotrzeć do organizatorów konferencji i szkoleń?
- Jak wyróżnić swój obiekt na konferencyjnej mapie Polski?
Stan rynku konferencyjnego
Stary i Nowy Organizator
Kluczowe aspekty nowej skutecznej oferty
- przejrzyste i sprawiedliwe warunki anulacji rezerwacji;
- stosowane zasady bezpieczeństwa sanitarnego;
- alternatywne rozwiązanie gdy konferencja nie będzie mogła się odbyć z powodu wprowadzenia restrykcji;
Jak na nowo dotrzeć do organizatorów konferencji i szkoleń?
Jak wyróżnić swój obiekt na konferencyjnej mapie Polski?
- długi okres oczekiwania na ofertę - 24h to maksymalny czas w jakim powinieneś odpowiedzieć na zapytanie;
- rozbieżność rzeczywistości z opisem, zdjęciami w ofertach - nie wszystkich stać na przeprowadzenie wizji lokalnej, a nieprzyjemna niespodzianka na miejscu może być bardzo bolesna;
- niedopilnowanie przygotowania i wyposażenia sali zgodnie z zamówieniem;
- niepomocni i mało przyjaźni pracownicy obiektu w trakcie wydarzenia;