16 01-2012
Filmowa promocja Krakowa według Radisson Blu
W czerwcu krakowski Radisson Blu na kilka tygodni zamienił się w prawdziwe studio nagrań. Efektem tej pracy, a także przygotowań, opracowywania koncepcji, pisania scenariuszy oraz wielu godzin spędzonych w plenerze i obróbki materiału w studio są dwa filmy promocyjne. Jeden skierowany jest do osób odwiedzających Kraków w celach biznesowych, drugi przedstawia turystyczne zalety miasta. Po kilku miesiącach intensywnej pracy, od niedawna gotowe produkcje można obejrzeć na kanale YouTube.
„Naszym celem było nagranie krótkich, a jednocześnie dynamicznych spotów. Chcieliśmy przede wszystkim przedstawić w nich nasz hotel, ale również zaprezentować miasto z jak najlepszej strony. Nagrywaliśmy zdjęcia na krakowskim rynku, na Kazimierzu, w Wieliczce, Oświęcimiu i na lotnisku. W obydwu filmach widać najwspanialsze zabytki Krakowa – jak Wawel, Kościół Mariacki ale i zakole Wisły, panoramę miasta nagraną z dachu hotelu i dziesiątki innych, pięknych miejsc” – mówi Nino D. Rosenlund, Dyrektor Generalny hotelu Radisson Blu w Krakowie. „Myślę, że udało nam się oddać w nagraniach ich urok i wyjątkowy charakter... i mam nadzieję, że tak samo pomyślą nasi goście i turyści w różnych celach odwiedzający Kraków” – dodaje Rosenlund.
Obydwa filmy zostały przygotowane w technologii DSLR, w jakości HD. Zrealizowało je studio zdjęciowe MPStudios ze Śląska. „Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i chętnie podejmujemy się niestandardowych projektów. Nagrania w Krakowie były dla nas ogromną przyjemnością ale także ze względu na specyficzny plan filmowy – hotel Radisson Blu, który w trakcie nagrań normalnie funkcjonował – były również dużym wyzwaniem organizacyjnym” – mówi Bartosz Hamerlak z MPStudios.
W nagraniach obydwu filmów wzięli udział niemal wszyscy pracownicy hotelu, tworząc wspólnie ponad 80 osobowy zespół aktorów i statystów. Do współpracy zaproszono również aktora – Pawła Ziębę oraz wizażystkę Annę Fabian.
Poniżej przedstawiamy film promujący krakowską turystykę.
A tutaj znajdziemy film skierowany do turystów biznesowych.
Źródło: informacja prasowa Radisson Blu Kraków