Convention Bureau wspiera polską turystykę biznesową

Poland Convention Bureau to instytucja powstała z inicjatywy Polskiej Organizacji Turystycznej. Głównym celem PCB jest promowanie Polski, jako kraju przyjaznego turystyce biznesowej.

Regionalne siedziby PCB znajdują się w największych centrach biznesowych w kraju, m.in.: w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu czy Szczecinie. W większości przypadków miejscowi Convention działają przy Urzędach Miast. Świadczą głównie usługi doradcze w zakresie organizacji spotkań o charakterze biznesowym.

Miejscowi Convention to jednostki, które z założenia mają być pierwszym ogniwem przy organizacji konferencji, spotkań biznesowych, kongresów czy imprez motywacyjnych. Dysponują listą rekomendowanych firm, które profesjonalnie zajmują się turystyką biznesową w danym regionie. Warto w tym miejscu wspomnieć o programach Rekomendowany Profesjonalny Organizator Kongresów oraz Rekomendowany Organizator Podróży Motywacyjnych, które skupiają najlepszych specjalistów z branży konferencyjno-biznesowej. Działania lokalnych Convention mają usprawnić organizację spotkań biznesowych oraz pomóc w wyborze optymalnej oferty.

Poland Convention Bureau intensywnie działa również na arenie międzynarodowej – przedstawiciele uczestniczą w różnego rodzaju imprezach targowych, które owocują nowymi wydarzeniami i spotkaniami biznesowymi na terenie całego kraju.

Portal SaleBiznesowe.pl współpracuje z lokalnymi convention z Gdańska, Katowic, Poznania oraz Szczecina.