XXVI Forum Humanum Mazurkas, które odbyło się 26 lutego br. utrzymane było w wyjątkowym artystycznym klimacie, a zgromadzona licznie publiczność dzięki wspaniałemu programowi mogła przenieść do największych oper świata. To wszystko za sprawą niezwykłego artysty greckiego pochodzenia, Paulosa Raptisa, który od blisko 70 lat żyje w Polsce. Z okazji Benefisu Jubilat zaprosił do wspólnego świętowania wielu znakomitych gości, w tym także artystów Teatru Wielkiego –Opery Narodowej: Jeannette Bożałek, Annę Lubańską, Mateusza Zajdla, Dariusza Macheję oraz Annę Marchwińską. W koncercie udział wzięło ponad 800 osób ze świata biznesu, kultury i sztuki.

 

FHXXVI_fot.Katarzyna_Rolak_87
Przez ponad  5 godzin w sali Zeus w MCC Mazurkas rozbrzmiewała muzyka z najbardziej znanych oper i operetek, a sam Maestro Paul Raptis – artysta światowej sławy, który występował na największych scenach operowych na świecie zadbał o to, aby koncert na długo pozostał w pamięci gości. Osobiście zaśpiewał na scenie kilka utworów operowych, wśród nich m.in.: „Grek Zorga”, „Czarująca Marguerita” czy też „Mili se mu” z akompaniamentem znakomitego pianisty Andrzeja Płonczyńskiego.

 

FHXXVI_fot.Katarzyna_Rolak_185

Niezwykle oryginalne i zaskakujące interpretacje arie z oper Rossiniego, Pucciniego, Bizeta, Mozarta i Kalmanna zaprezentowane zostały przez znakomite solistki i solistów Teatru Wielkiego – Opery Narodowej: Jeannette Bożałek (sopran), Annę Lubańską (mezzosopran), Mateusza Zajdla (tenor) i Dariusza Macheję (bas). Dopełnieniem całości była mistrzowska gra na fortepianie, pianistki Anny Marchwińskiej. Głębie głosu oraz ekspresje każdego z artystów wzbudzały niebywały entuzjazm wśród publiczności.

FHXXVI_fot.Katarzyna_Rolak_109

Na scenie, oprócz rozmowy z Jubilatem na proscenium o życiu artystycznym i prywatnym, pojawili się także specjalni goście – przyjaciele artystyczni Paulosa Raptisa. Specjalną laudację wygłosił popularyzator opery i baletu oraz dyrektor naczelny polskich teatrów operowych, Sławomir Pietras, kompozytor i dyrygent, Marek Sewen, a także znakomita solistka Teatru Wielkiego – Opery Narodowej, Barbara Nieman.

Wielką niespodzianką dla samego jubilata i gości koncertu był występ najstarszego wnuka jubilata – Paula Johna Raptisa. Finałem koncertu byłowspólne wystąpienie wszystkich artystów na scenie oraz odśpiewanie tradycyjnego 100 LAT. Dla wszystkich uczestników wieczoru przygotowany został okolicznościowy tort GIGANT. Nie zabrakło także kwiatów i życzeń od publiczności.

FHXXVI_fot.Katarzyna_Rolak_135

W towarzyszącej Forum czwartej edycji projektu „Scena Talentów”, którego inicjatorką jest Irena Bartkowska, wystąpił młody utalentowany tenor Dionizy Wincenty Płaczkowski. W programie XXVI Forum Humanum Mazurkas znalazły się stałe pozycje, które towarzyszą Forum od blisko 5 lat. Goście wieczoru w ramach finisażu mogli podziwiać rysunki ilustracyjne Ewy Urniaż-Szymańskiej, w ramach wernisażu zaś, wystawę zbiorową „Motywy śródziemnomorskie w akwareli”. Kuratorem obu wystaw była Janina Tuora. Partnerami tej edycji forum byli Paweł Kanclerz – Burmistrz Ożarowa Mazowieckiego oraz Jan Żychliński – Starosta Powiatu Warszawskiego Zachodniego. Patronami medialnymi z kolei: TVP 3 Warszawa, Społecznościowy Portal Kulturalny KulturawPolsce.pl, magazyn Presto, Ruch Muzyczny oraz portal kulturadostepna.pl.

FHXXVI_fot.Katarzyna_Rolak_249Forum Humanum Mazurkas jest inicjatywą obywatelską w dziedzinie kultury, której inauguracja miała miejsce w 2012 roku. Od tego czasu w centrum konferencyjnym hotelu MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel kilka razy w roku odbywają się spotkania prezentujące muzycznych wirtuozów, orkiestry symfoniczne, małe zespoły oraz uznanych malarzy i rzeźbiarzy. Projekt realizowany jest w całości „pro publico bono”.

 

INFORMACJA PRASOWA
Fot. K. Rolak

Wczesne godziny odlotu, długie kolejki do odprawy, obawa o bezpieczeństwo bagażu czy wydatki na lotnisku, mogą wywoływać stres u podróżnych. Istnieją jednak sposoby, aby go zminimalizować. Planując wyjazd do rodziny, na letnie wakacje lub weekendowy spontaniczny wypad dla „podładowania baterii” warto wziąć pod uwagę kilka dobrych rad. Sieć hoteli Hilton, ekspert od podróży, podpowiada, co zrobić, aby łatwo i przyjemnie wejść w urlopowy nastrój.

1. Nie daj się pokonać pragnieniu

Woda i napoje w sklepach lotniskowych bywają drogie. Dobrym pomysłem jest więc zabranie z domu pustej, plastikowej butelki o maksymalnej pojemności 0,5 l. Posiadanie pustej butelki jest dopuszczalne i służby celne nie powinny jej odebrać podczas kontroli. Może to być zwykła butelka po ulubionej wodzie lub specjalna z filtrem. Butelkę można napełnić po przejściu odprawy wodą z dystrybutora znajdującego się na lotnisku lub po prostu z kranu.

2. Zacznij wakacje bez stresu

Wczesny lot to nie problem. Wystarczy się do niego odpowiednio przygotować. Planując podróż dobrze jest wziąć pod uwagę nocleg w hotelu przy lotnisku. Oferta tego typu obiektów jest coraz bogatsza i zróżnicowana. Dobrym powodem do rozpoczęcia wakacji 1 dzień wcześniej jest na przykład odwiedzenie hotelu polecanego przez turystów. Startując z lotniska w Amsterdamie można odwiedzić wielokrotnie nagrodzony Hilton Amsterdam Airport Schiphol, który zachwyca swoim nowoczesnym designem, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Elewacja budynku składa się z ponad 5 500 paneli, tworząc niesamowity widok przypominający strukturę kryształu. W środku natomiast czeka na gości pięknie zaprojektowane lobby i coctail bar oferujący ponad 30 rodzajów ginu.

Outside Building

3. Jeszcze szybciej!   

Wygoda i komfort w podróży są bardzo istotne by bezstresowo dotrzeć do celu. Dobrze jest, gdy hotel posiada bezpośredni dostęp do lotniska. Jest to znakomite rozwiązanie dla osób niepełnosprawnych oraz rodzin z małymi dziećmi. Bezpośrednia bliskość terminala oznacza, że lotniskowe kantory wymiany walut czy mini-markety są na miejscu, nie ma potrzeby organizowania transferów autobusowych, a odpoczywać wygodnie w hotelu można niemal do samego odlotu samolotu. Przykładem hotelu, który ma bezpośrednie przejście do budynku lotniska jest hotel Hampton by Hilton Gatwick Airport.

4. Kieruj się na lewo

Badania dowodzą, że ludzie częściej wybierają kolejki znajdujące się po prawej stronie. Wynika to z faktu, że większość z nas jest praworęczna. Warto pamiętać o tym stojąc w kolejce do kontroli bagażowej.

5. Jedz jak król

Lotniskowe restauracje nie cieszą się dobrą sławą. Przez wiele lat pasażerowie byli skazani wyłącznie na sieci fast food lub zimne kanapki serwowane w kioskach. Na szczęście te czasy są już za nami. Dzisiejsze lotniska oferują pełną gamę kulinarnych doświadczeń i dania prosto spod noża najlepszych szefów kuchni. Na przykład przy londyńskim lotnisku Heathrow można odwiedzić restaurację Mr Todiwala’s Kitchen, której właścicielem i pomysłodawcą jest gwiazda telewizyjna, mistrz kuchni hinduskiej, Cyrus Todiwala. Restauracja znajduje się w hotelu Hilton London Heathrow Airport T5 i jest idealnym miejscem na spotkania biznesowe lub po prostu oderwanie się na chwilę od zgiełku i stresów podróży.

6. Sprawdź limit bagażu

Zaskoczeniem może się okazać, jak w poszczególnych liniach lotniczych różnią się zasady dotyczące bagażu. Niektóre linie lotnicze zezwalają na posiadanie torby z laptopem oraz walizki, a inne, na przykład tanie linie, ograniczają bagaż do torby podręcznej o określonej wadze i niewielkim rozmiarze. Warto więc odpowiednio wcześniej upewnić się, jaki bagaż można zabrać do samolotu bez dopłaty, a do spakowania niezbędnych rzeczy wykorzystać torby próżniowe, dzięki którym w walizce zmieści się znacznie więcej zawartości.

7. Zadbaj o obcą walutę przed wylotem

Niektóre sieci kantorów lotniskowych, jak Moneycorp lub ICE, oferują usługę zamawiania waluty po kursie określonym online. Sprawdzając możliwość skorzystania z takiej usługi przed podróżą, można oszczędzić nie tylko czas, ale także uniknąć niemiłej niespodzianki w postaci zawrotnego kursu wymiany.

8. Unikaj parkingów przy lotniskach

Członkowie programu Hilton Honor mogą korzystać z oferty Park & Fly. Zostając na 1 noc w hotelu przy lotnisku mają do wyboru kilka pakietów parkingowych. Dzięki temu mogą zaoszczędzić na wysokich opłatach za wygodne parkowanie tuż przy samym porcie lotniczym.

INFORMACJA PRASOWA

Administrator on Luty 22nd, 2017

Vienna House Amber Baltic Miedzyzdroje zbiera kolejne laury po zmianach wprowadzonych w ubiegłym roku. Hotel, który kilka miesięcy temu świętował  25-lecie, został ogłoszony najlepszym hotelem w sieci Vienna House w 2016 roku, a jego dyrektor generalna, Monika Kowalska, odebrała wyróżnienie w Perłach Biznesu w kategorii Osobowość Biznesu 2016.

Vienna House Amber Baltic Miedzyzdroje, biorąc pod uwagę wyniki i pozytywne opinie swoich gości w 2016 roku, został uznany przez sieć Vienna House za najlepszy obiekt w grupie. „Sukces hotelu to ogromna praca całego zespołu” – podsumowuje dyrektor generalna Vienna House Amber Baltic Miedzyzdroje. „Jestem dumna, że nasz obiekt wciąż cieszy się ogromną popularnością i przyciąga turystów nie tylko z Polski, ale również z zagranicy. Wyróżnienie spośród wszystkich hoteli należących do Vienna House jest najlepszych dowodem na to, że odświeżenie hotelu razem ze zmianą marki, zakończyło się pomyślnie i pozwala mi z optymizmem patrzeć w przyszłość.”

scn17476675

scn17476676

Monika Kowalska w ubiegłym tygodniu została również wyróżniona w kategorii Osobowość Biznesu, podczas 13 Gali Nagród Gospodarczych Pomorza Zachodniego, organizowanej przez magazyn Świat Biznesu, a odbywającej się pod mecenatem Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości. Laureaci i wyróżnieni zostali wybrani przez kapitułę złożoną z naukowców i publicystów ekonomicznych pod przewodnictwem prof. Stefana Domka. Kapituła swój wybór uzasadniła następująco: „Pani Kowalska to menedżer profesjonalny, pełen energii i charyzmy lidera, a także wrażliwy, kierujący się w swojej pracy zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu. To z jej inicjatywy, co podkreślają pracownicy, w hotelu panuje niezwykły klimat oraz warunki pracy zespołowej. Hotel angażuje się w liczne przedsięwzięcia charytatywne i pomocowe dla domów dziecka, a zgodnie z polityką CSR, głównymi dostawcami stają się lokalni przedsiębiorcy.”

„To ogromne wyróżnienie znaleźć się w gronie m.in. prezesa spółki Fast Terminals czy prezesa spółki Sano z Koszalina. Cieszę się, że moja praca została doceniona, a to dodaje mi dodatkowej motywacji do działania i rozwijania hotelu, tak aby stanowił ulubione miejsce pobytu w Międzyzdrojach.” – komentuje Monika Kowalska.

INFORMACJA PRASOWA

FOT. Świat Biznesu

Duży wybór sal konferencyjnych, czterogwiazdkowy standard, hotel z doskonałą lokalizacją i niebanalna propozycją na organizację szkolenia. Słowem – hotel Scandic Gdańsk zaprasza na oryginalne szkolenia.

przerwa-male

Dowodem na to jest nietypowy koncept autorskiej przerwy kawowej oraz sala kreatywna przygotowana na szkolenia.

Większość hoteli czy obiektów konferencyjnych oferuje przerwy kawowe i zawęża się to do podania kawy, herbaty i kruchego ciastka lub przygotowuje menu tematyczne.

A bufet hotelu Scandic zaskakuje. Znajdziemy na nim wszystko co zadowoli każdego m.in. miodowo-owsiane batoniki energetyczne, świeżo upieczone croissanty, twarożek z ziołami czy warzywne i owocowe smoothie oraz kurczak tandori z chutneyem czy indyjski coctail z curry i chilli – czyli coś ciepłego, coś konkretnego i coś słonego lub słodkiego w zupełnie innej odsłonie.

Przekąski dopełniamy wyborem herbat, wód smakowych oraz kawy Fairtrade– świeżo parzonej z ekspresu.

Pamiętamy również o osobach z alergią czy nietolerancją pokarmową, dla których przygotowujemy osobne menu.
To wszystko w specjalnej cenie z dwoma opcjami do wyboru- bufet do 4 godzin lub cały dzień.

Co więcej na bufecie przygotowywane są specjalne kubki, które można wziąć ze sobą na szkolenie i… podpisać imieniem, dedykacją lub hasłem przewodnim eventu.

Bufet kawowy jest jeden dla wszystkich- co z pewnością integruje wszystkich uczestników i już nikt nie spojrzy z zazdrością na bufet uczestników innej konferencji:-)

pomniejszone2

A jeśli mowa o szkoleniu postawiliśmy również na komfort i wygodę uczestników i przygotowaliśmy salę kreatywną z pufami oraz stolikami.
Takie rozwiązanie z pewnością zapewni twórczą i wyjątkową atmosferę szkolenia a także może być opcją dodatkową dla Wykładowców/Panelistów dużej konferencji i zapewnić strefę odpoczynku i pełnego relaksu.

W przerwie uczestnicy mogą również skorzystać z łamigłówek/gier przygotowanych w Sali.

Zależy nam na ciągłym uatrakcyjnieniu oferty konferencyjnej i jako skandynawska sieć kładziemy duży nacisk na komfort naszych Gości a także wspieramy nieszablonowość.

Zależy nam bardzo aby każdy poczuł się u nas wyjątkowo i aby każdy znalazł coś dla siebie.

pomniejszone1

Dla naszych Gości przygotowaliśmy również specjalne oferty – zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji.

Zapraszamy również do organizacji spotkań świątecznych z dodatkową niespodzianką do menu świątecznego.

 

 

Więcej informacji:
tel. 607 597 930
e-mail: meeting.gdansk@scandichotels.com

Administrator on Sierpień 12th, 2016

Konferencje, spotkania biznesowe, szkolenia czy sympozja – mniej oficjalne lub bardziej, zawsze ich cel jest niezwykle ważny. Czasami jest to integracja grupy pracowniczej, czasem podpisanie ważnego kontraktu a także przeszkolenie i podniesienie kwalifikacji pracowników. Takie spotkanie nie powinno być przykrym obowiązkiem, ale swego rodzaju przyjemnością. Co więc zrobić, by tak było? Jaki jest sposób na udaną konferencję?

Przepis na udaną konferencję

1. Idealne miejsce

Miejsce, w którym odbywać się będzie konferencja, to nie tylko wnętrza, ale również sama lokalizacja obiektu. Może zamiast nowoczesnego, ale zatłoczonego centrum miasta wybrać wyjazd w góry, albo tereny Warmii i Mazur? Bardzo popularnym rozwiązaniem ostatnimi czasy jest przygotowanie takich spotkań nad morzem, dzięki czemu poza samym szkoleniem, nasi pracownicy odpocząć mogą w miejscach niecodziennych. To podnosi prestiż takiej konferencji, ale przede wszystkim – zadowolenie Gości.

2. Ciekawy obiekt

Jeśli mamy już zaplanowane miejsce, miejscowość czy teren, w którym chcemy przeprowadzić konferencję zastanówmy się jakiego obiektu będziemy szukać. Jeśli konferencja będzie odbywać się daleko od miejsca zamieszkania, znajdźmy Hotel, który zapewni miejsca noclegowe i wyżywienie. Jeśli będziemy niewiele podróżować i znajdować się będziemy blisko firmy, wówczas wybierzmy taki obiekt, który zapewni rozrywkę, opcje dodatkowe, atrakcje i będzie integrował naszych pracowników.

3. Odpowiednio dobrana sala

Niewątpliwie najważniejszy aspekt. Czy stawiać będziemy na nowoczesność, minimalizm, nieszablonowe wnętrza, czy raczej skupimy się na powadze i elegancji? Taki wybór jest bardzo istotny i wpływa na jakość i przebieg spotkania biznesowego. Jeśli ma być ono kreatywną burzą mózgów, niech pomieszczenie pobudza myśli, będzie ciekawe i jedyne w swoim rodzaju. Jeśli będziemy określać strategię firmy, przeprowadzać ważne szkolenie, bądź przyjmować szefów na konferencji – wówczas klasyczna elegancja, stonowane kolory i powaga sali mogą być bardzo korzystne.

4. Nowoczesność wyposażenia

Podczas sprawdzania ofert zainteresujmy się jakie wyposażenie zostanie nam udostępnione podczas naszego spotkania. Jeśli ważne jest dla nas, by projektory, flipcharty, wskaźniki były nowoczesne i posiadały wiele funkcji – wówczas rozejrzeć się trzeba za takim obiektem, który taki sprzęt nam zapewni. Jednak, gdy liczy się dla nas bardziej praca grupy, to może wystarczy jedynie tablica, markery i własne materiały? Aspekty multimedialne są ważne – ale zależne od rodzaju i charakteru konferencji.

5. Wielkość konferencji

Niezwykle istotnym jest fakt, dla jak wielkiej grupy zamierzamy przygotować nasze spotkanie. Od tego zależy czy w poszukiwanym przez nas miejscu znajdziemy odpowiednio dużą salę. Dla firmowych spotkań, oficjalnych szkoleń warto zastanowić się nad dużymi, przestronnymi salami które zapewnią komfort ich przeprowadzania. Gdy stawiamy na kreatywność, pracę zespołową – wówczas kameralne sale i podział na mniejsze zespoły będzie idealnym rozwiązaniem. Wiele obiektów przygotowuje specjalne oferty dla konkretnych grup pracowniczych – nad tym też warto się rozejrzeć.

Dobry menedżer zawsze bierze pod uwagę wszystkie aspekty konferencji którą będzie przeprowadzał. Wiele czynników zależy od tego jak bardzo nasi pracownicy będą zadowoleni i ile wyniosą ze spotkań, które dla nich przygotowujemy, dlatego planowanie, przygotowanie i odpowiednia organizacja jest taka ważna. Szczegółowe zapoznanie się z ofertą obiektów konferencyjnych to pierwsze i najważniejsze zadanie przygotowania idealnej konferencji.

Administrator on Lipiec 29th, 2016

Organizator spotkania biznesowego może mieć nie lada problem z wyborem idealnego miejsca dla konferencji. Góry, morze, tereny Mazur, Wielkopolska – wybór jest duży i trudny. Dla tych, którzy szukają miejsca w centrum miasta, w nietypowym otoczeniu proponujemy ciekawe rozwiązanie, czyli sale kinowe. Oferują one swoje sale dla wykorzystania konferencyjnego, a także pakiet usług dodatkowych, idealnie sprawdzających się dla spotkań w interesach.

Konferencje w kinach

Kina Cinema City w Polsce posiadają bardzo bogatą i nowoczesną ofertę konferencyjną. Nie są to już tylko miejsca rozrywki, ale stają się bardzo poważnym kandydatem do oferowania wysokiej klasy sal szkoleniowych. Organizacja i możliwości przygotowania spotkania biznesowego w salach kinowych jest bardzo atrakcyjna i bogata, z pewnością zadowoli każdego organizatora.

Świetna lokalizacja sal udostępnianych przez Cinema City to jej duży atut. Bliskość centrów miast, czy najważniejszych punktów komunikacyjnych dobrze rozwiąże problem transportu i dojazdu Gości, który będzie bardzo komfortowy. Pozytywnie na to wpływa też obecność miejsc parkingowych, który ułatwi podróż klientom zmotoryzowanym.

wynajem_sal

Kolejnym aspektem, równie istotnym jest nowoczesność tych pomieszczeń. Ekrany i rzutniki, które służą do odtwarzania wysokiej jakości filmów będą idealnym rozwiązaniem przy prezentacjach multimedialnych. Komfortowe fotele zapewnią wygodę pracę każdemu Gościowi. Poza tym Cinema City dysponuje takimi narzędziami jak mikrofony, piloty do zmiany slajdów, a przy konferencjach korzysta z najnowocześniejszych systemów audiowizualnych. Takie spotkanie biznesowe nabierze całkowicie nowej, świeżej i lepszej jakości.

1cc23b783b43e15f8990172078dea2a6

By w pełni usatysfakcjonować swoich klientów Cinema City oferuje usługi cateringowe. Ich wysoka jakość zadowoli najbardziej wymagających Gości. Dla organizatorów konferencji, którzy szukają też atrakcji podczas swoich konferencji przygotowano również ofertę prywatnych seansów filmowych. Świetne rozwiązanie, które zostanie zapamiętane przez każdego obecnego.

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Administrator on Lipiec 1st, 2016

Szklarska Poręba to pełne uroku miasto w województwie dolnośląskim. Położona w Karkonoszach jest niezwykle popularnym celem turystów pragnących zakosztować górskiego powietrza. Stanowi jeden z najbardziej cenionych ośrodków sportów zimowych w całej Polsce. Poza niepodważalnymi walorami klimatu i otoczenia, Szklarska Poręba ma do zaoferowania coś ludziom biznesu. Znajdują się tutaj miejsca gotowe do przyjęcia i zorganizowania profesjonalnych szkoleń i konferencji. Dzięki niezbędnemu doświadczeniu i wyposażeniu są w stanie oferować usługi na najwyższym poziomie.

Szklarska-Poręba-1-768x644

Interferie Sport Hotel Bornit jest pierwszym obiektem, który omówimy. Położony u stóp Szrenicy profesjonalny kompleks rekreacyjno-hotelowy to wysokiej klasy hotel posiadający w swoim wnętrzu bardzo bogate zaplecze konferencyjne. Dla Gości udostępniono 6 komfortowych i przestronnych sal konferencyjnych, z których największa może pomieścić aż 150 osób. Dzięki nowoczesnemu nagłośnieniu, bogatej ofercie multimediów i niezbędnym urządzeniom organizacja szkolenia czy spotkania biznesowego będzie prawdziwą przyjemnością. Baza noclegowa tego obiektu to 161 miejsc noclegowych w 83 pokojach, które dzięki wysokiej jakości pozwolą na odpoczynek i relaks, ale także na komfort pracy. Dla urozmaicenia pobytu przygotowano również szereg innych atrakcji, takich jak staropolskie uczty na świeżym powietrzu, dyskoteki i dancingi, restaurację serwującą pyszne dania czy organizację kuligów.

Projekt bez tytułu

Hotel Mała Bawaria to 3-gwiazdkowy hotel położony w sercu świerkowego lasu. Dla amatorów zwiedzania i aktywnych form spędzania czasu ciekawym rozwiązaniem może być położony nieopodal wyciąg krzesełkowy i kompleks narciarski Skiarena. Również w pobliżu obiektu znajduje się szlak turystyczny, który prowadzi do bardzo popularnego celu wielu turystów, czyli wodospadu Kamieńczyka. Dla ludzi biznesu przygotowano w Małej Bawarii bogate zaplecze konferencyjne, zdolne zadowolić najbardziej wymagających organizatorów. Dwa w pełni wyposażone pomieszczenia świetnie nadają się do spotkań w interesach czy szkoleń i sympozjów. Posiadają nowoczesny sprzęt audiowizualny a także dostęp do bezprzewodowego internetu, co ułatwi pozyskiwanie materiałów z sieci i wygodę przygotowania wystąpień. Po pracy, niezwykle wygodne i przytulne pokoje zapewnią regenerację i spokój dla każdego Gościa. Hotel przygotował 130 miejsc noclegowych w 62 pokojach 1- i 2-osobowych. Takie zestawienie będzie idealną kombinacją relaksu i jakości pracy.

121412425124

Następnym miejscem, które Wam zaprezentujemy to Hotel Las Piechowice***. Oddalony od miejskiego zgiełku, na uboczu miasta otoczony jest przez gęsty las. Zapewni to odrobinę oddechu i z pewnością podniesie komfort pobytu i pracy. W obiekcie znajdują się kort tenisowy, siłownie, plac zabaw dla dzieci, a bliskość szlaków turystycznych zachęci miłośników spacerów do zwiedzenia okolicy i poznania otaczającej przyrody. Dla organizatorów szkoleń również została przygotowana oferta. Kompleks oddaje do dyspozycji Gości oddano 6 klimatyzowanych i przestronnych sal, każda posiadająca nowoczesne zaplecze multimedialne, zmodernizowane rozwiązania audiowizualne i niezbędne narzędzia i materiały. Dla mniej oficjalnych spotkań przygotowano również chatę grillową, gdzie na świeżym powietrzu spędzić można będzie czas przy ognisku i zorganizować integracyjną biesiadę. Dla tych, którzy zamierzają spędzić dłużej czas w tym obiekcie przygotowano 134 wysokiej klasy pokoje, które zapewnią niezbędny odpoczynek i przywrócą siły. Wszystkie posiadają TV satelitarną, lodówkę, telefon oraz łazienkę.

Projekt bez tytułu

Na koniec zaprezentujemy Wam ofertę Pensjonatu Orla Skała***, znajdującego się w najstarszej historycznie części Szklarskiej Poręby, w otoczeniu gór karkonoskich, uzdrowisk i zabytków. Niewielka odległość od granic z Czechami i Niemcami skłaniać może Gości do wybrania się na zagraniczne wycieczki. Poza bezpośrednim otoczeniem przyrody urzeka piękno i estetyka samego miejsca, które umiejscowione jest w ponad 100-letniej willi. Modernizacja i odświeżenie tego miejsca stworzyło z niego doskonałe miejsce nie tylko dla turystów, ale dla spotkań biznesowych, szkoleń czy konferencji. Znajduje się tam kilka sal przeznaczona do oficjalnych imprez, z których największa może pomieścić nawet 250 osób. Daje to możliwość organizacji naprawdę dużych wystąpień. Pomocne będzie również nowoczesne wyposażenie pomieszczeń, które posiadają m.in. rzutnik czy flipchart, oraz niezbędne urządzenia multimedialne. Przyjemność pobytu w Orlej Skale to również wysokiej klasy miejsca noclegowe, które stanowią połączenie komfortu i domowej wygody. Bogate umeblowanie i wyposażenie pokojów doskonale wpłynie na jakość wypoczynku dla każdego Gościa.

Projekt bez tytułu

Administrator on Czerwiec 22nd, 2016

Wisła to miasto znajdujące się na terenie województwa Śląskiego. Źródło największej polskiej rzeki o tej samej nazwie. Jest miejscem odwiedzin wielu tysięcy turystów rocznie, szukających spokoju i oddechu. Jako miejsce narodzin Adama Małysza przyciąga fascynatów polskiego sportowca i skoków narciarskich, który pierwsze kroki stawiał na tutejszej skoczni, lecz także przez amatorów spacerów i innych form aktywności na świeżym powietrzu. Wisła nie jest jednak tylko ustronnym miastem wakacyjnym lecz solidnym punktem na polskiej mapie sal biznesowych i konferencyjnych. Dzisiaj przedstawimy Wam 4 obiekty, które prezentują sobą wysoką klasę połączoną z profesjonalizmem i szerokim wachlarzem usług dodatkowych.

Wisła
Położony u stóp Baraniej Góry Hotel Vestina*** jest pierwszym obiektem, który zaprezentujemy. Obiekt zZlokalizowany jest w malowniczej okolicy źródeł Wisły – królowej polskich rzek. Zapewnia swoim klientom 87 pokoi o wysokim standardzie, posiadające łazienki, telewizor z telewizją satelitarną, a także elementy umeblowania przydatne przy pracy. Poza tym w ofercie obiekt posiada własną strefę SPA z Grotą Solną – ciekawe formy relaksu i odpoczynku po ciężkiej pracy. Dla biznesu i spotkań konferencyjnych hotel udostępnia dwie nowoczesne sale: Grande oraz Piccolo mogące pomieścić kolejno 100 i 60 osób. Oba pomieszczenia posiadają niezbędny sprzęt do przeprowadzenia udanego spotkania, klimatyzację jak i również dostęp do bezprzewodowego internetu. Po udanej konferencji zapraszamy do restauracji hotelowej, która zadba o pełne zadowolenie Gości.

Projekt bez tytułu
Kolejnym miejscem, które zaprezentujemy będzie Hotel STOK leżący w granicach Parku Krajobrazowego Beskidu Śląskiego. Zapewnia doskonałe wrażenia kontaktu z naturą, świeżość i zdrowie okolicy. Posiada rozbudowane zaplecze konferencyjne, na które składa się 11 bogato wyposażonych sal biznesowych. Każde z pomieszczeń wyposażone jest w najnowocześniejszy sprzęt multimedialny zapewniający kompleksową obsługę eventu. Dodatkowym atutem jest doskonałe nagłośnienie, które gwarantuje słyszalność i dotarcie do każdego słuchacza. Tym, co jeszcze potwierdza doskonałe walory tego miejsca to własna strefa SPA&Wellness czy kręgielnia, a poza nimi jeszcze własny wyciąg narciarski Kiczera. Obiekt proponuje także rozważenie opcji organizacji imprez plenerowych, do których również jest świetnie przygotowany.

Projekt bez tytułu
Trzecim obiektem, który zaprezentujemy jest Hotel Pod Jedlami, czyli utrzymany w standardzie 3-gwiazdkowym hotel znajdujący się na stoku Jarzębatej, w widokowej dzielnicy Wisły. 120 miejsc noclegowych zapewni doskonały wypoczynek i regenerację, a bliskość lasów i natury zachęci do spacerów i nabrania świeżego oddechu w zdrowym otoczeniu. Miejsce posiada własny parking – może to być duże ułatwienie dla dużych grup konferencyjnych, jak i dla Gości z autami. Dla fanów zdrowych zabiegów cielesnych przygotowano hotelowe gabinety odnowy biologicznej, a także strefę SPA z kąpielami solankowymi czy saunami. Dla spotkań biznesowych dostępne są 3 sale, z których największa może pomieścić do 120 osób. Wśród ich wyposażenia wymienić można flipcharty, projektory multimedialne, ekrany czy doskonały system nagłośnieniowy. Istnieje możliwość dowolnej konfiguracji siedzeń, by ich układ jak najlepiej odpowiadały organizatorom.

Projekt bez tytułu
Ostatnim przedstawionym dzisiaj miejscem będzie Centrum Green Hill Business&SPA, który dla swoich gości oddaje do dyspozycji 23 luksusowe pokoje w standardzie Business i stylizowanych De Luxe. Nowoczesne, przystosowane doskonale do potrzeb konferencyjno-szkoleniowych miejsce idealnie prezentuje się na tle górskiej okolicy. Do obiektu przyciąga również kameralna restauracja słynąca ze swojej bogatej oferty win oraz wyśmienitego jedzenia, które znakomicie urozmaici pobyt tam wszystkim Gościom. Posiadają również konkretną ofertę SPA&Wellness – m. in. znajdują się tam jacuzzi, sauny sucha i parowa czy gabinety masażu. Dla spotkań biznesowych doskonale nadają się dwie sale konferencyjne. Każde z pomieszczeń jest bardzo nowocześnie wyposażone, posiada rzutniki, dostęp do WiFi, możliwością zaciemnienia czy z klimatyzacją – idealną perspektywą na upalne dni. Obiekt przygotowany jest również na organizację imprez plenerowych, które mogą być dobrym momentem integracji, czy odpoczynku po pracy.

Projekt bez tytułu

BM

Administrator on Maj 9th, 2016

Sopot to jeden z najpopularniejszych kurortów nadmorskich w Polsce. Miasto co roku odwiedzane jest przez tysiące turystów, którzy przyjeżdżają tutaj zarówno prywatnie, jak i w celach służbowych. W mieście znajduje się wiele hoteli, które są unikalnym połączeniem nowoczesności z wyjątkowym stylem i elegancją. Spora część z nich dodatkowo dysponuje profesjonalnym zapleczem konferencyjnym i bankietowym, które umożliwiają organizację wszelkiego rodzaju biznesowych spotkań, firmowych bankietów czy okolicznościowych imprez. Dopełnieniem oferty są hotelowe SPA, które pozwalają na skorzystanie z pełnej gamy zabiegów rewitalizujących i upiększających. W naszym dzisiejszym wpisie chcielibyśmy zaprezentować ofertę czterech różnych obiektów, które naszym zdaniem koniecznie trzeba wziąć pod uwagę w przypadku planowania biznesowego spotkania w Sopocie.

Sopot

W samym sercu miasta, nieopodal słynnego sopockiego deptaku „Monciak” znajduje się nowoczesny Bayjonn Hotel Sopot. Obiekt w swoich stylowo zaaranżowanych wnętrzach posiada 22 komfortowo wyposażone pokoje z klimatyzacją i funkcjonalną łazienką. Oferowane sypialnie stwarzają doskonałe warunki nie tylko dla wypoczynku, ale także służbowych obowiązków. To właśnie z myślą o ludziach biznesu powstała sala konferencyjna o powierzchni 40 m2, która w różnych ustawieniach może pomieścić 32 osoby. Funkcjonalna sala wyposażone jest w klimatyzację, która zwłaszcza w okresie letnim jest niezbędna przy przeprowadzeniu każdego rodzaju spotkania. Po zakończonych obradach polecamy udać się do mieszczącej się w hotelu Restauracji Thai-Thai, która z pewnością ucieszy wszystkich koneserów kuchni Orientu.

Bayjonn Hotel

Tuż przy samej plaży, w centrum tętniącego życiem miasta, znajduje się Sheraton Sopot Hotel. Obiekt do dyspozycji gości oddaje 189 przestronnych i nowoczesnych pokoi oraz eleganckich i pełnych wygody apartamentów. Każde z pomieszczeń jest klimatyzowane i wyposażone w meble wysokiej jakości oraz najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. Doskonała lokalizacja hotelu zagwarantuje gościom najpiękniejszy widok w Sopocie. Dla osób, którzy pobyt w Sheratonie muszą powiązać ze służbowymi obowiązkami przygotowano nowoczesne centrum konferencyjne składające się z 11 różnorodnych sal. Hotel oferuje przeszło 4000 m2 powierzchni konferencyjno – bankietowej. Dodatkowo na jego terenie znajduje się kilka restauracji, Bar oraz Strefa Spa.

Sheraton Sopot Hotel

Na lokalizację z pewnością nie będą narzekać również goście Hotelu Villa Baltica. Obiekt położony tuż przy plaży oraz przystani rybackiej, w cichej i zabytkowej dzielnicy miasta z pewnością każdemu przypadnie do gustu. Utrzymany w wysokim standardzie hotel zapewnia doskonałe warunki do wypoczynku i pracy o każdej porze roku. Obiekt dysponuje bazą noclegową składającą się z 33 komfortowo wyposażonych pokoi, w tym dwupoziomowym apartamentem z widokiem na morze. Dla pochłoniętych pracą hotel przygotował nowoczesną i klimatyzowaną salę konferencyjną o powierzchni 75 m2. Umożliwia ona zorganizowanie konferencji do 80 osób w ustawieniu teatralnym. O doznania smakowe gości zadba elegancka restauracja serwująca znakomite dania kuchni polskiej i międzynarodowej.

Hotel Villa Baltica

Miejscem, które naszym zdaniem zasługuję na uwagę przy planowaniu biznesowego spotkania w Sopocie jest Hipodrom Sopot. Dostępne tutaj sale wyróżnia przede wszystkim nowoczesny design, a ich pojemność pozwala na organizację w imprezy od 40 do nawet 3500 osób! Sale, prócz nowoczesnego i funkcjonalnego wystroju oferują również bogate wyposażenie. W każdej z nich znajduje się bowiem m.in. nagłośnienie, wi-fi czy sterowanie oświetleniem. Ponadto znajduje się tutaj także 9 pokoi gościnnych umożliwiających komfortowy wypoczynek. Funkcjonalne sypialnie są w stanie jednorazowo pomieścić 25 osób. Główną atrakcją hipodromu jest możliwość korzystania z nauki jazdy konnej, kuligów oraz oglądania zawodów rozgrywających się we wnętrzu Hali Pomarańczowej.

Hipodrom Sopot

CW

Administrator on Maj 5th, 2016

Białystok to malownicze miasto położone w województwie podlaskim, które dysponuje wieloma hotelami i atrakcyjnymi ośrodkami szkoleniowymi. Dostępne obiekty charakteryzują się stylową aranżacją, przestronnością i wielofunkcyjnością, co umożliwia zorganizowanie zarówno formalnych spotkań, jak i nieformalnych eventów towarzyskich. Białostockie sale szkoleniowe dysponują także niezbędnym podczas wydarzeń biznesowych sprzętem multimedialnym i materiałami biurowymi. Przybyli goście mogą liczyć również na wsparcie doświadczonych konsultantów, którzy przygotują każde wydarzenie w najdrobniejszym szczególe i zadbają o komfort uczestników.

bialystok

W samym centrum Białegostoku, w pobliżu zabytkowego Pałacu Branickich, znajduje się czterogwiazdkowy Hotel Gołębiewski. Obiekt oferuje pełen zakres usług związanych z organizacją konferencji, szkoleń i wszelkiego rodzaju spotkań biznesowych. Do dyspozycji oddaje 12 sal różnej wielkości, które pomieszczą od 6 do 900 osób. Niewątpliwie ich ogromnym atutem jest możliwość łączenia ze sobą, co daje jeszcze większe powierzchnie do organizacji konferencji. Ponadto hotel swoim gościom oferuje komfortowo wyposażoną bazę noclegową, w skład której wchodzi 218 pokoi. Każda z sypialni wyposażona jest w funkcjonalne łazienki, stałe łącze internetowe, meble wysokiej jakości oraz telewizję satelitarną. Ze względu na swoje położenie hotel posiada bogatą ofertę rekreacyjną – Park Wodny Tropikana. To wspaniała atrakcja zarówno dla młodszych jak i starszych gości hotelu.

Hotel Gołębiewski

Zaledwie 5 minut drogi od centrum miasta, a jednocześnie w jego spokojnej i cichej okolicy, zlokalizowany jest Hotel 3 Trio, będący znakomitym miejscem zarówno na służbową podróż, jak i prywatny wypoczynek. Hotel do dyspozycji oddaje 8 klimatyzowanych sal konferencyjnych o powierzchni od 17 do 450 m2, z których każda objęta jest pełnym wyposażeniem technicznym i stałem łączem internetowym. Przygotowane pomieszczenia są w stanie pomieścić 700 osób, a jednym z tych, których hotel szczyci się najbardziej jest Sala Glamour, posiadająca własne patio i przestronny ogród idealny na garden party. Ponadto hotel dysponuje 115 miejscami noclegowymi w 70 pokojach 1 i 2-osobowych oraz elegancką restauracją. Stylowy lokal dysponuje menu, w którym nie trudno o dania kuchni polskiej, regionalnej oraz europejskiej.

Hotel 3 Trio

Miejscem wartym uwagi jest położony w samym sercu Puszczy Knyszyńskiej elegancki Ośrodek Konferencyjno – Wypoczynkowy Bobrowa Dolina. Obiekt położony na 7 hektarowym terenie z pewnością przypadnie do gustu tym, którzy cenią sobie ciszę i spokój, a jednocześnie są miłośnikami aktywnego wypoczynku na świeżym powietrzu. Bobrowa Dolina jest jednym ze stu najlepszych polskich hoteli znakomicie nadających się do prowadzenia szkoleń outdoor i imprez integracyjnych. Ośrodek oferuje 6 sal konferencyjno – bankietowych o powierzchni od 80 do 340 m2, których wyposażenie obejmuje m. in. rzutniki multimedialne, flip-charty, ekrany czy sprzęt audio – video. Ponadto w jego gustownych wnętrzach znajdują się stylowo urządzone pokoje 1, 2, 3 i 4-osobowe. Dla gości przygotowany został również szereg atrakcji, które z pewnością uprzyjemnią im pobyt (sauna, salonik gier, wycieczki rowerowe, piesze wędrówki).

Bobrowa Dolina

Również w centrum Białegostoku znajduje się Best Western Hotel Cristal, który może pochwalić się ponad 50-letnią tradycją hotelarską. Będący jedną z wizytówek miasta obiekt posiada 180 miejsc noclegowych w 88 pokojach 1 i 2-osobowych oraz apartamentach. Każdy z pokoi jest przestronny, a ich wykończenie doskonale służy zarówno wypoczynkowi jak i pracy. Jego centrum konferencyjne składa się z trzech nowocześnie wyposażonych sal, które pomieszczą nawet 160 osób. Mało tego goście hotelowi mają tutaj bezpłatny dostęp do siłowni oraz sauny suchej i parowej.

Best Western Hotel Cristal

Swoją ofertą przyciąga także czterogwiazdkowy Hotel Branicki, który jest pierwszym w regionie obiektem klasy boutique. Swoim stylem nawiązuje do atmosfery przedwojennego Białegostoku, a dzięki lokalizacji pozwala na szybki i łatwy dostęp do najważniejszych instytucji i zabytków miasta. Hotel do dyspozycji gości biznesowych oddaje dwie eleganckie sale konferencyjno – bankietowe „Jan Klemens” i „Izabela”. Wyposażone w nowoczesny sprzęt pomieszczenia w przypadku połączenia ze sobą są w stanie pomieścić przeszło 100 uczestników. Obiekt posiada 30 przestronnych pokoi oraz 2 apartamenty. Z kolei jego Centrum Urody to miejsce idealne do wypoczynku i regeneracji sił. To właśnie tam po zakończonych szkoleniach goście mogą zrelaksować się w saunie czy w jacuzzi.

Hotel BranickiCW