Zupełnie nowa agencja Viventum
Jedna z wiodących marek w branży spotkań, agencja Viventum, przeszła ostatnio proces rebrandingu. Firma może teraz pochwalić się nie tylko nową odsłoną graficzną, w postaci odświeżonego logotypu i strony internetowej, ale także innowacyjnymi rozwiązaniami w zakresie oferowanych usług.
Rebranding wprowadził przede wszystkim zmiany w strukturze firmy. Zostały wydzielone trzy filary: Viventum Incentive Travel, Viventum Events oraz Viventum DMC Poland, dzięki czemu Viventum poszerzyła swoje usługi w branży spotkań, organizacji konferencji, wyjazdów firmowych oraz wszelkiego rodzaju eventów. Za każdym z wymienionych filarów firmy stoi wyspecjalizowany i doświadczony zespół pracowników.
Wspólne hasło, które od teraz ma łączyć wszystkie nowe brandy brzmi: „Warte przeżycia”, co ma podkreślić wyjątkowość oferowanych usług, koncentrację na wyzwalaniu pozytywnych emocji, które mają zapewnić budowanie relacji oraz wzrost motywacji pracowników.
– Dopracowaliśmy każdy szczegół, dysponujemy doświadczoną i znakomicie wyszkoloną kadrą profesjonalistów, którzy jednocześnie są pasjonatami, dlatego mamy pewność, że każdy projekt realizowany dla klienta traktują jak własny – tłumaczy Agata Gościńska, dyrektor zarządzająca i partner Viventum.
Te słowa z pewnością potwierdza bogate doświadczenie marki w organizacji różnego typu eventów zarówno w Polsce, jak i za granicą, a także wielość firm współpracujących z Viventum, które można sprawdzić na odnowionej stronie agencji.
INFORMACJA PRASOWA