Zrównoważone wydarzenia szansą konkurencyjności regionów - konferencja

Zrównoważone wydarzenia szansą konkurencyjności regionów - konferencja

3 grudnia w Krakowie odbędzie się konferencja „Zrównoważone wydarzenia szansą konkurencyjności regionów”. To wyjątkowa okazja do zapoznania się ze światowymi trendami w organizacji zielonych wydarzeń, polskimi i europejskimi dobrymi praktykami w tym zakresie oraz dyskusji na temat sposobów wzmacniania rozwoju lokalnego i regionalnego zwłaszcza w obszarze turystyki poprzez zrównoważoną organizację spotkań.


Zrównoważone zarządzanie organizacją igrzysk, festiwali, konferencji i wszelkiego typu spotkań to sposób na wdrażanie międzysektorowej współpracy partnerskiej, która daje ogromne korzyści i możliwości rozwoju na miarę XXI wieku. Rozwój zrównoważony to zadowolenie mieszkańców z życia w bezpiecznym i czystym otoczeniu, szeroka gama atrakcji turystycznych i kulturalnych, wysoki poziom i duży potencjał rozwoju innowacyjnej gospodarki. Konkurencyjność danego regionu warunkuje jakość świadczonych usług przez urzędy, przedsiębiorstwa, instytucje naukowe i organizacje pozarządowe. Każda z tych organizacji nie może działać sama, w oderwaniu od innych.


Do udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli różnego typu organizacji zajmujących się w swoich miejscach pracy organizacją wydarzeń, promocją, CSR, zarządzaniem personelem, zrównoważonym rozwojem i ochroną środowiska, a także tych, którzy dopiero szukają okazji do rzetelnego zapoznania się z zagadnieniem.


Organizatorem konferencji  jest Fundacja Aeris Futuro we współpracy z Urzędem Miasta Krakowa. Udział w konferencji jest nieodpłatny, ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Rejestracja na stronie:  www.zielonewydarzenia.pl/rejestracja-zw


W ramach projektu "Zadedykuj Drzewko" każdy uczestnik konferencji "dostanie" od Fundacji drzewko, które będzie mógł zadedykować komuś bliskiemu, a wiosną wspólnie z nami zasadzić je lub my zasadzimy je w jego imieniu. Więcej szczegółów na konferencji.


INFORMACJA PRASOWA