22 Apr, 2013
w Aktualności
Zobacz nowoczesną i bardziej przyjazną stronę internetową Qubus Hotel.
Nowy interfejs oraz intuicyjne menu serwisu zapewniają odwiedzającym łatwy dostęp do informacji o 14 obiektach Qubus Hotel oraz ich aktualnych ofertach. Strona została zbudowana od podstaw. Zmiany zaszły zarówno w szacie graficznej, którą sieć dostosowała do swoich standardów identyfikacji wizualnej, jak i w strukturze serwisu, który w jasny sposób prezentuje usługi sieci Qubus Hotel.
- Jako jedyna w Polsce sieć hotelowa zainwestowaliśmy we własny system rezerwacyjny. Nowy booking engine uniezależnił nas od zewnętrznych rozwiązań. Dzięki temu możemy zaproponować Gościom bardzo atrakcyjne ceny pokojów. Zwiększyła się również ich dostępność, którą teraz Gość może sprawdzić nawet z 3 miesięcznym wyprzedzeniem oraz szybkość rezerwacji bez konieczności wcześniejszej rejestracji. Nowoczesny panel umożliwia też Gościom zamówienie pobytu nawet dla 18 osób na raz – mówi Bartosz Jungiewicz Specjalista ds. E-Commerce w sieci Qubus Hotel – dodatkowo na nowej stronie wprowadziliśmy kody promocyjne. Pozwalają nam one tworzyć elastyczne oferty ze zdefiniowaną, nieograniczoną liczbą cen dla odpowiednich pakietów, wcześniejszych rezerwacji czy różnych długości pobytu. Póki co testujemy tą opcję na wąskim gronie użytkowników, aby już niedługo wprowadzić ją dla większości Gości – dodaje Bartosz Jungiewicz.
Kolejnym udogodnieniem dla Gości korzystających z wysokiej jakości usług sieci Qubus Hotel jest zaimplementowanie na nowej stronie aplikacji Livechat. Jest ona dostępna w 3 językach i pozwala na kontakt z konsultantami Qubus Hotel w czasie rzeczywistym. Pracownicy Centralnej Rezerwacji, codziennie od godz. 8:00 do 19:00 czasu polskiego, pomagają w ten sposób m.in. przeprowadzić rezerwację i udzielają odpowiedzi na pytania Gości dotyczące ofert, standardów w hotelach itp.
Sieć Qubus Hotel zmodernizowała również w całości panel programu lojalnościowego Q-Club. Dzięki temu jego uczestnicy mogą w każdej chwili sprawdzić stan i historię swojego konta, zamówić nagrodę z atrakcyjnego katalogu nagród, czy zmienić swoje dane osobowe i adresowe.
- Naszym celem przy projektowaniu nowej strony było przede wszystkim wdrożenie nowoczesnego serwisu, który w przyjazny i intuicyjny sposób poprowadzi Gościa przez proces rezerwacji. Dodatkowo lepszy system zarządzania treścią i optymalizacja strony pod względem wyszukiwarek internetowych pozwala internautom szybciej wyszukać interesujące ich oferty – mówi Michał Świgost Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w sieci Qubus Hotel – Zależy nam także na tym, aby nasza strona była jeszcze bardziej funkcjonalna i jasna dla użytkowników, dlatego w oparciu o sugestie Gości cały czas wprowadzamy odpowiednie zmiany. Bardzo ważnym krokiem w niedługim czasie, będzie uruchomienie wersji mobilnej strony. Pozwoli ona Gościom rezerwować pokoje z większości urządzeń mobilnych równie szybko i łatwo, jak na pełnowymiarowej wersji nowego serwisu – podsumowuje Michał Świgost.
Qubus Hotel to 14 obiektów 3* i 4* zlokalizowanych w atrakcyjnych polskich miastach. Sieć stale inwestuje w infrastrukturę hoteli i nowoczesne rozwiązania informatyczne.
INFORMACJA PRASOWA
- Jako jedyna w Polsce sieć hotelowa zainwestowaliśmy we własny system rezerwacyjny. Nowy booking engine uniezależnił nas od zewnętrznych rozwiązań. Dzięki temu możemy zaproponować Gościom bardzo atrakcyjne ceny pokojów. Zwiększyła się również ich dostępność, którą teraz Gość może sprawdzić nawet z 3 miesięcznym wyprzedzeniem oraz szybkość rezerwacji bez konieczności wcześniejszej rejestracji. Nowoczesny panel umożliwia też Gościom zamówienie pobytu nawet dla 18 osób na raz – mówi Bartosz Jungiewicz Specjalista ds. E-Commerce w sieci Qubus Hotel – dodatkowo na nowej stronie wprowadziliśmy kody promocyjne. Pozwalają nam one tworzyć elastyczne oferty ze zdefiniowaną, nieograniczoną liczbą cen dla odpowiednich pakietów, wcześniejszych rezerwacji czy różnych długości pobytu. Póki co testujemy tą opcję na wąskim gronie użytkowników, aby już niedługo wprowadzić ją dla większości Gości – dodaje Bartosz Jungiewicz.
Kolejnym udogodnieniem dla Gości korzystających z wysokiej jakości usług sieci Qubus Hotel jest zaimplementowanie na nowej stronie aplikacji Livechat. Jest ona dostępna w 3 językach i pozwala na kontakt z konsultantami Qubus Hotel w czasie rzeczywistym. Pracownicy Centralnej Rezerwacji, codziennie od godz. 8:00 do 19:00 czasu polskiego, pomagają w ten sposób m.in. przeprowadzić rezerwację i udzielają odpowiedzi na pytania Gości dotyczące ofert, standardów w hotelach itp.
Sieć Qubus Hotel zmodernizowała również w całości panel programu lojalnościowego Q-Club. Dzięki temu jego uczestnicy mogą w każdej chwili sprawdzić stan i historię swojego konta, zamówić nagrodę z atrakcyjnego katalogu nagród, czy zmienić swoje dane osobowe i adresowe.
- Naszym celem przy projektowaniu nowej strony było przede wszystkim wdrożenie nowoczesnego serwisu, który w przyjazny i intuicyjny sposób poprowadzi Gościa przez proces rezerwacji. Dodatkowo lepszy system zarządzania treścią i optymalizacja strony pod względem wyszukiwarek internetowych pozwala internautom szybciej wyszukać interesujące ich oferty – mówi Michał Świgost Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w sieci Qubus Hotel – Zależy nam także na tym, aby nasza strona była jeszcze bardziej funkcjonalna i jasna dla użytkowników, dlatego w oparciu o sugestie Gości cały czas wprowadzamy odpowiednie zmiany. Bardzo ważnym krokiem w niedługim czasie, będzie uruchomienie wersji mobilnej strony. Pozwoli ona Gościom rezerwować pokoje z większości urządzeń mobilnych równie szybko i łatwo, jak na pełnowymiarowej wersji nowego serwisu – podsumowuje Michał Świgost.
Qubus Hotel to 14 obiektów 3* i 4* zlokalizowanych w atrakcyjnych polskich miastach. Sieć stale inwestuje w infrastrukturę hoteli i nowoczesne rozwiązania informatyczne.
INFORMACJA PRASOWA