27 Feb, 2013
w Aktualności
Znamy już program Kongresu Profesjonalistów Public Relations
Kwiecień to od lat czas spotkań branży public relations. Tej wiosny wydarzenie, jakim jest Kongres Profesjonalistów PR, odbędzie się w Rzeszowie. To tutaj eksperci będą dyskutować nie tylko o tym, co dotychczas wydarzyło się w branży, ale przede wszystkim o nowościach i wyzwaniach stojących przed praktykami PR. Informacje odnośnie tego, kto wystąpi na Kongresie i o czym opowie, można znaleźć w programie, który dostępny jest już na stronie spotkania.
Stawiamy na to co nowe i to co przed nami. Tematyka trzeciego Kongresu Profesjonalistów skoncentrowana jest na trendach i innowacjach w komunikacji. Przygotowujemy go w nowej, ciekawszej, formule. Ponadto po raz pierwszy, w ramach warsztatów uczestnicy będą mieli możliwość zmierzenia się z praktycznymi aspektami wykorzystania narzędzi public relations. – wyjaśnia dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego, organizator kongresów PR.
Prelegenci Kongresu
W tym roku usłyszymy wystąpienia Tomasza Machały, Dyrektora zarządzającego, redaktora naczelnego NaTemat, Mariusza Sokołowskiego, Rzecznika prasowego Komendy Głównej Policji, Michała Sadowskiego z Brand24, Sebastiana Bykowskiego Wiceprezesa Zarządu, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów oraz innych znanych i cenionych ekspertów. Pełna lista nazwisk znajduje się na stronie wydarzenia.
Praktyka w kilku odsłonach
Warsztaty odbędą się w kilku blokach tematycznych. Uczestnicy będą mogli wybrać to, co ich najbardziej interesuje, pozyskać wiedzę, której rzeczywiście potrzebują. Zagadnienia, które trenerzy poruszą podczas warsztatów to monitoring mediów, wystąpienia publiczne, zarządzanie kryzysowe czy finansowanie oraz prowadzenie działań PR i marketingu. Organizatorami wydarzenia są: Uniwersytet Wrocławski i Newsline Sp. z o.o. przy współpracy Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Informacje uzupełniające
Sponsorem głównym projektu jest firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. Partnerami Kongresu są: Urząd Miasta Rzeszowa, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Związek Firm Public Relations, Ideo Sp. z o.o., Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej Klaster IT, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Hotel Rzeszów, SARE S.A, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA). Szczegółowe informacje, w tym program, znajdują się na stronie www.kongresprofesjonalistow.pl
INFORMACJA PRASOWA
Stawiamy na to co nowe i to co przed nami. Tematyka trzeciego Kongresu Profesjonalistów skoncentrowana jest na trendach i innowacjach w komunikacji. Przygotowujemy go w nowej, ciekawszej, formule. Ponadto po raz pierwszy, w ramach warsztatów uczestnicy będą mieli możliwość zmierzenia się z praktycznymi aspektami wykorzystania narzędzi public relations. – wyjaśnia dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego, organizator kongresów PR.
Prelegenci Kongresu
W tym roku usłyszymy wystąpienia Tomasza Machały, Dyrektora zarządzającego, redaktora naczelnego NaTemat, Mariusza Sokołowskiego, Rzecznika prasowego Komendy Głównej Policji, Michała Sadowskiego z Brand24, Sebastiana Bykowskiego Wiceprezesa Zarządu, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów oraz innych znanych i cenionych ekspertów. Pełna lista nazwisk znajduje się na stronie wydarzenia.
Praktyka w kilku odsłonach
Warsztaty odbędą się w kilku blokach tematycznych. Uczestnicy będą mogli wybrać to, co ich najbardziej interesuje, pozyskać wiedzę, której rzeczywiście potrzebują. Zagadnienia, które trenerzy poruszą podczas warsztatów to monitoring mediów, wystąpienia publiczne, zarządzanie kryzysowe czy finansowanie oraz prowadzenie działań PR i marketingu. Organizatorami wydarzenia są: Uniwersytet Wrocławski i Newsline Sp. z o.o. przy współpracy Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Informacje uzupełniające
Sponsorem głównym projektu jest firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. Partnerami Kongresu są: Urząd Miasta Rzeszowa, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Związek Firm Public Relations, Ideo Sp. z o.o., Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej Klaster IT, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Hotel Rzeszów, SARE S.A, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA). Szczegółowe informacje, w tym program, znajdują się na stronie www.kongresprofesjonalistow.pl
INFORMACJA PRASOWA