21 May, 2013
w Aktualności
Zmiany w zespole Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza
Początek 2013 roku był dla Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza bardzo dobry. Przychody obiektu zwiększyły się o 58% w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku. Pokazuje to, że obiekt cieszy się coraz większą popularnością wśród organizatorów różnego rodzaju wydarzeń biznesowych. Dodatkowo sukces sprzedażowy wiąże się z pozytywnymi zmianami w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza, czyli awansem i powiększeniem zespołu.
Monika Kaczmarczyk, dotychczasowa New Business Manager w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza, od 1 kwietnia objęła stanowisko dyrektora sprzedaży. Nowa szefowa sprzedaży dołączyła do zespołu obiektu w 2012 roku. Będzie odpowiadała za strategię i całość działań sprzedażowych. Wcześniej pracowała jako kierownik ds. zarządzania przychodami w hotelu Novotel Warszawa Centrum (Orbis S.A.) oraz kierownik sprzedaży i marketingu w Hotelu Mercure Fryderyk Chopin w Warszawie (Accor Polska Sp. z o.o.), z którym była związana przez ponad 10 lat. W przypadku Moniki sprzedaż to nie tylko długoletnie doświadczenie, ale również pasja, która jest widoczna w jej relacjach z klientami każdego dnia. „Sprzedaż to nie tylko udane finalizowanie jednorazowej transakcji, ale przede wszystkim budowanie długotrwałej więzi pomiedzy obiema stronami, opartej na wzajemnej lojalności i zaufaniu.” – powiedziała nowa dyrektor sprzedaży.
Oprócz awansu Moniki Kaczmarczyk powiększył się także zespół Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza, do którego dołączyła Anna Grabowska-Kowalska. Objęła ona stanowisko Event Managera. Dotychczasowe doświadczenia zawodowe zdobywała w Hotelu Sofitel Warsaw Victoria, gdzie pracowała jako koordynator bankietów i konferencji oraz na podobnym stanowisku w Hotelu Mercure Warszawa Fryderyk Chopin. W Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza będzie odpowiadała za kompleksowe wsparcie klientów przy organizacji imprez.
***
Centrum Konferencyjne Adgar Plaza zajmuje łączną powierzchnię 800 m2 i obejmuje 8 sal konferencyjnych. Wyróżnia je nowoczesny, ciekawy design i oryginalny wystrój wnętrz, dzięki czemu obiekt jest często wybierany przez organizatorów prestiżowych wydarzeń. Wszystkie pomieszczenia posiadają dostęp do światła dziennego z możliwością całkowitego zaciemnienia. Układ centrum, które w sumie może pomieścić ponad 300 osób, umożliwia dowolną aranżację przestrzeni. Obiekt oferuje najnowocześniejsze wyposażenie audiowizualne oraz zaawansowane usługi multimedialne, takie jak video- i telekonferencje, jak również bezpłatną bezprzewodową sieć internetową WiFi. Ponadto centrum zapewnia kompleksową obsługę cateringową oraz miejsca parkingowe w atrakcyjnej cenie.
INFORMACJA PRASOWA
Monika Kaczmarczyk, dotychczasowa New Business Manager w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza, od 1 kwietnia objęła stanowisko dyrektora sprzedaży. Nowa szefowa sprzedaży dołączyła do zespołu obiektu w 2012 roku. Będzie odpowiadała za strategię i całość działań sprzedażowych. Wcześniej pracowała jako kierownik ds. zarządzania przychodami w hotelu Novotel Warszawa Centrum (Orbis S.A.) oraz kierownik sprzedaży i marketingu w Hotelu Mercure Fryderyk Chopin w Warszawie (Accor Polska Sp. z o.o.), z którym była związana przez ponad 10 lat. W przypadku Moniki sprzedaż to nie tylko długoletnie doświadczenie, ale również pasja, która jest widoczna w jej relacjach z klientami każdego dnia. „Sprzedaż to nie tylko udane finalizowanie jednorazowej transakcji, ale przede wszystkim budowanie długotrwałej więzi pomiedzy obiema stronami, opartej na wzajemnej lojalności i zaufaniu.” – powiedziała nowa dyrektor sprzedaży.
Oprócz awansu Moniki Kaczmarczyk powiększył się także zespół Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza, do którego dołączyła Anna Grabowska-Kowalska. Objęła ona stanowisko Event Managera. Dotychczasowe doświadczenia zawodowe zdobywała w Hotelu Sofitel Warsaw Victoria, gdzie pracowała jako koordynator bankietów i konferencji oraz na podobnym stanowisku w Hotelu Mercure Warszawa Fryderyk Chopin. W Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza będzie odpowiadała za kompleksowe wsparcie klientów przy organizacji imprez.
***
Centrum Konferencyjne Adgar Plaza zajmuje łączną powierzchnię 800 m2 i obejmuje 8 sal konferencyjnych. Wyróżnia je nowoczesny, ciekawy design i oryginalny wystrój wnętrz, dzięki czemu obiekt jest często wybierany przez organizatorów prestiżowych wydarzeń. Wszystkie pomieszczenia posiadają dostęp do światła dziennego z możliwością całkowitego zaciemnienia. Układ centrum, które w sumie może pomieścić ponad 300 osób, umożliwia dowolną aranżację przestrzeni. Obiekt oferuje najnowocześniejsze wyposażenie audiowizualne oraz zaawansowane usługi multimedialne, takie jak video- i telekonferencje, jak również bezpłatną bezprzewodową sieć internetową WiFi. Ponadto centrum zapewnia kompleksową obsługę cateringową oraz miejsca parkingowe w atrakcyjnej cenie.
INFORMACJA PRASOWA