Zmiany personalne w warszawskich hotelach sieci Radisson Hotel Group.
Początek maja to szereg zmian personalnych w dwóch hotelach sieci Radisson w Warszawie: Radisson Blu Sobieski oraz Radisson Collection. Nowymi osobami, które dołączyły do struktur sieci są Iwona Głuchowska – nowa Dyrektor Sprzedaży i Marketingu na Warszawę oraz Michał Lebdowicz – nowy Dyrektor Operacyjny hotelu Radisson Blu Sobieski.
Iwona Głuchowska – Cluster Director of Sales & Marketing. W maju tego roku Iwona Głuchowska dołączyła do struktury clustrowej Radisson Hotel Group w Warszawie na stanowisku Dyrektora Sprzedaży i Marketingu na Warszawę. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w największych międzynarodowych sieciach hotelarskich, zaczynając od Starwood Hotels & Resorts od stanowiska w dziale organizacji wydarzeń i konferencji, później awansując w strukturach sieci na stanowisko Key Account Managera w sprzedaży aktywnej. Kolejnym wyzwaniem zawodowym była praca w strukturach sprzedaży centralnej Orbis, oraz Scandic AG jako Dyrektor Sprzedaży na Polskę, kolejno Airport Hotel Okęcie również na stanowisku Dyrektora Sprzedaży. Przez ostatnie lata pracowała dla sieci IHG zarządzając działem sprzedaży Holiday Inn Warsaw City Centre oraz równolegle jako Cluster Director of Sales MICE & Leisure Market. W pracy kieruje się zbudowanym przez lata profesjonalizmie, wysokich standardach we współpracy zarówno z pracownikami jak i gośćmi i dewizą promowaną przez Radisson Hotel Group „Yes I Can”
Prywatnie, Iwona jest mamą tegorocznego maturzysty. Wolne chwile spędza na lekturze książek fantasy, dobrym kinie i ogrodzie.
Połącz się z Iwoną Głuchowską na LinkedIn:
https://www.linkedin.com/in/iwona-gluchowska-45515a3/
Michał Lebdowicz – Dyrektor Operacyjny hotelu Radisson Blu Sobieski, Warszawa z 22 letnim międzynarodowym doświadczeniem w restauracjach i hotelach. Michał Lebdowicz rozpoczął karierę w gastronomi w krakowskiej restauracji Wentzl. Po ukończeniu studiów wyjechał do Wielkiej Brytanii, gdzie większość czasu pracował w restauracji w Manchesterze prowadzonej przez jednego z najbardziej rozpoznawalnych szefów kuchni, posiadającym 2 gwiazdki Michelin - Michealem Caines. To właśnie te doświadczenie ukształtowało go i ogromnie rozwinęło zawodowo. Następnie rozpoczął pracę w hotelarstwie pracując w Liverpoolu i Manchesterze, gdzie awansował na stanowisko Dyrektora Operacyjnego w Richmond hotel oraz Dyrektora Operacyjnego pionu Food & Beverage w hotelu Pendelum połączonym z jednym z największych centrów konferencyjnych w północnej Anglii - Manchester Conference Center. Po powrocie do Polski nawiązał współpracę z IHG obejmując stanowisko Dyrektora Food & Beverage w Holiday Inn City Center w Warszawie.
Prywatnie, Michał jest ojcem trójki dzieci a jego głównym zainteresowaniem jest sport.
INFORMACJA PRASOWA