Zapisz się na Hotel Marketing Conference 2019!
W dniach 3 i 4 października odbędzie się kolejna już edycja Hotel Marketing Conference. Konferencja ta będzie miała miejsce na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. To największa konferencja dla branży hotelarskiej w całej Europie.
Hotel Marketing Conference 2019 organizowana jest przez firmę Profitroom, która przoduje na rynku dostawców technologii rezerwacyjnej.
Szacuje się, że udział w wydarzeniu weźmie około 1500 właścicieli obiektów hotelarskich, dyrektorów, pracowników hoteli i apartamentów z całego kraju. To będzie prawdziwa konferencja nie z tej ziemi!
Pierwszy dzień odbędzie się pod hasłem otwartych prelekcji. Poprowadzą je doświadczeni specjaliści, którzy doskonale znają potrzeby hotelarzy. Ci drudzy z kolei będą mogli posłuchać przydatnych porad i wymienić się doświadczeniami.
Wśród prelegentów znajduje się m.in. bardzo lubiany przez hotelarzy prof. Henryk Mruk (profesor zwyczajny na Wydziale Gospodarki Międzynarodowej UE w Poznaniu). Hotelarze szanują go za nietypowe spostrzeżenia związane z branżą hotelarską. Służy zawsze cenną wskazówką i poczuciem humoru, którym zaraża wszystkich słuchaczy. Tego dnia (3 października) odbędzie się także wieczór branżowy, podczas którego będzie okazja do wymiany kontaktów biznesowych i wspólnej zabawy.
W drugim dniu uczestnicy Hotel Marketing Conference 2019 będą mieli okazję do udziału w licznych warsztatach. Będą one skupione głównie wokół tematu Marketingu, Managementu, Revenue i Interactive. Uczestnicy zapisując się na warsztaty, mają do wyboru naprawdę wielu inspirujących prowadzących. Każdy z nich przedstawi swoje zagadnienie za pomocą ciekawych case studies. Część warsztatów jest płatna, a część bezpłatna.
Wśród prelegentów i prowadzących warsztaty znajdą się:
- prof. Henryk Mruk (profesor zwyczajny na Wydziale Gospodarki Międzynarodowej UE w Poznaniu)
- Cezary Sarnecki (były Dyrektor finansowy w Courtyard by Marriott i Hotel DeSilva, trener IGHP)
- Karol Weber (inspektor hotelowy),
- Piotr Kasperczak (trener i doradca z zakresu marketingu hotelowego i turystycznego)
- Paweł Cichocki (Marketing Services Manager w Profitroom)
- Magdalena Urbaniak (Specjalistka ds. influencer marketingu, blogerka)
- Joanna Kulesza (hotelarz, trener i konsultant z zakresu sprzedaży, polityki cenowej i zarządzania recepcją w hotelu)
- i wielu innych
Jeśli jesteś związany z branżą hotelarską, koniecznie zapisz się na HMC 2019 już teraz. Miejsca na warsztaty kończą się bardzo szybko. Nie zwlekaj!