Za pochlebną opinię o hotelu zostaniesz nagrodzony
Użytkownik Internetu po napisaniu pochlebnej opinii na portalach takich jak: TripAdvisor, czy Yelp, dotyczące wyrażania opinii oraz dające możliwość oceniania swojego pobytu w hotelu, może spodziewać się prezentu w postaci kosza smakołyków bądź też zniżki na następny pobyt. O ile owa opinia dotycząca hotelu będzie miała charakter pochlebny. Krytyka natomiast może zaowocować mailem od dyrektora generalnego z prośbą o ponowne rozpatrzenie swojej opinii, czy też wpisaniem do bazy gości, którzy nie są mile widziani w hotelu.
Bez większych problemów możliwe jest ustalenie tożsamości klienta na podstawie śladów, jakie zostawia w sieci. Jeżeli dokona się trafnej identyfikacji, opinia klienta trafia do bazy wiedzy na jego temat obok informacji takich jak: częstotliwość pobytów, rodzaj wybieranego pokoju, czy preferowane gazety.
Źródło: e - hotelarz.pl