Z coraz większym Power’em w przyszłość - agencja Power podsumowuje 25 lat działalności.
Warszawska agencja POWER zajmująca się działalnością w filarach Event, Incentive, Conference, Sport i Online świętuje 25 lat działalności. Od czasów jej założenia w 1997 roku z małej firmy PowerSport organizującej wyjazdy narciarskie rozwinęła się w markę sukcesywnie realizującą wyjazdy incentive, konferencje, gale i bankiety, eventy stacjonarne i online oraz wydarzenia o charakterze sportowym dla największych polskich i międzynarodowych firm i znanych marek. To wszystko z miłości do sportu i przygody, jak podkreśla CEO i założycielka agencji Olga Krzemińska-Zasadzka.
Firma pochwalić się może zorganizowaniem blisko 2 tysięcy projektów w Polsce, jak i na całym świecie, które zgromadziły około 70 tysięcy uczestników imprez i ponad 17,5 tysiąca osób biorących udział w wyjazdach zagranicznych. Takie portfolio plasuje agencję w gronie czołowych organizatorów wydarzeń.
P-rofesjonalizm, O-ryginalność, W-iarygodność, E-nergia, R-ozwój - to te wartości pozwoliły agencji przetrwać przez okres pandemii i innych zagrożeń polityczno-ekonomicznych i dalej rozwijać markę. Przemieniły się one w wielki sukces, dlatego Olga Krzemińska-Zasadzka przewiduje, że kolejny rok będzie rokiem rozbudowy i osiągnięć POWER.
Z okazji 25 urodzin marki przygotowano nowe, specjalne logo, a strona internetowa zostanie odświeżona. Co więcej, w planach jest rozwój oferty i wyeksponowanie w portfolio usług dwóch głównych działów — Event i Incentive.
Działy te zyskały zupełnie nowych dyrektorów — dyrektorem działu Event została Weronika Michalak, a na czele działu Incentive stanęła Jagoda Majkowska. Osiągnięcia i zaangażowanie całego zespołu zostało docenione poprzez wręczenie symbolicznych statuetek Koni Mocy oraz 4 kg Powera.
Dodatkowo dział Event został zasilony nowymi członkami zespołu. Rafał Pijor został Creative Managerem, a Piotr Samulski Senior Event Managerem. Dział ten skupia się na organizacji kilkudniowych spotkań integracyjnych, uroczystych gali, jubileuszy oraz wydarzeń sportowych.
Dział Incentive również powitał nowego członka — Anna Tyburska zasiliła zespół jako doświadczony Incentive Project Manager. Dział ten prowadzi prace nad strategią na kolejne lata, która ma skupiać się na bezpieczeństwie. W planach znajdują się liczne wyjazdy między innymi do Nowej Zelandii, Kanady, na Wyspy Owcze, Borneo oraz do Mozambiku.
Finałem obchodów 25-lecia Agencji Power będzie publikacja nowej odsłony strony internetowej, nowej strategii działów Event i Incentive, a także jubileuszowe spotkanie dla stałych klientów, podwykonawców oraz przyjaciół agencji.
INFORMACJA PRASOWA