Wyjątkowa edycja kongresu NSC Hotels odbędzie się w październiku
Czas wyjść z pandemicznego kryzysu i wstać z kolan. NSC Hotels ma pomóc hotelarzom zdobyć potrzebną wiedzę i poznać cenne wskazówki, co zrobić, żeby przetrwać w tym trudnym czasie. Jak zwiększyć sprzedaż, jak zawalczyć o klienta?
NSC Hotels - Kongres sprzedaży w branży hotelowej odbędzie się 8 października 2020 roku w hotelu DoubleTree Hilton Warszawa. Impreza została przełożona z kwietnia przez epidemię koronawirusa. Ta edycja NSDC Hotels będzie inna niż poprzednia - tego jesteśmy pewni. Poruszane tematy będą krążyć kryzysu, w jakim znalazła się branża hotelarska i gastronomiczna. Prelegenci podczas swoich wystąpień będą starać się odpowiedzieć na wiele nurtujących pytań dotyczących świata w czasach koronawirusa.
Tematy:
- Jak pozyskiwać klientów w dobie kryzysu?
- Jak przygotować pracowników do obsługi gości?
- Jak utrzymać motywację pracowników w trudnych czasach?
- Z jakich programów skorzystać, by podtrzymać swój biznes?
- Jak skutecznie prowadzić komunikację marketingową w momencie kryzysu zdrowotnego?
- Jak przekonać ludzi do spędzania wakacji w Polsce?
- Jak utrzymać klienta na dłużej?
Prelegenci:
1. Jacek Walkiewicz – od dwudziestu pięciu lat aktywnie uczestniczy w rozwoju edukacji dorosłych
2. Miłosz Stanisławski – współzałożyciel marki HotelMania
3. Wojciech Herra – trener sprzedaży
4. Dagmara Pakulska – manager, szkoleniowiec, wykładowca akademicki
5. Marcin Fiuk – dyrektor sprzedaży i marketingu w branży hotelarskiej
6. Grzegorz Radłowski – ekspert z zakresu nauki profesji sprzedaży i zarządzania zespołami sprzedaży
7. Bogdan Sosnowski – jedenaście lat zarządzał kanałem zewnętrznych doradców biznesowych firmy PLAY
8. Łukasz Piekarski – dyrektor hotelu Puro Warszawa Centrum
9. Karol Bartkowski – ekspert od cold callingu i social sellingu
10. Jakub Mianowski – adwokat, od 10 lat wspólnik w kancelarii adwokackiej RMS Mianowski Sawicki
11. Agnieszka Maszner-Paprocka – ekonomistka z wykształcenia, dyrektor regionalny IGHP w woj. zachodniopomorskim
12. Marta Pakieła – była związana z polskimi sieciami, w tym Zdrojowa Hotels, Arche, Górskie Resorty.
NSC Hotels to trzy strefy:
– Scena „Sprzedaż” – najaktualniejsze zabiegi sprzedażowe, porady odnoszące się do wyjścia z kryzysu, wskazówki marketingowe, które pomogą w rozwoju biznesu
– Scena „Zarządzanie” – odpowiedź na pytanie, jak skutecznie kierować pracownikami, by zapewnić im komfort pracy i osiągnąć lepsze wyniki
– Networking i strefa wystawiennicza – platforma wymiany doświadczeń wśród profesjonalistów, konkurentów, potencjalnych partnerów czy inwestorów
Udział w Kongresie potwierdzony jest certyfikatem sygnowanym przez Partnerów Merytorycznych wydarzenia: Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego oraz HotelManię. Na wydarzenie zaprasza także Srebrny Sponsor – Mattik House of scents – jeden z czołowych dystrybutorów rozwiązań zapachowych w Polsce.
Więcej informacji i bilety można znaleźć na stronie internetowej https://nationalsales.pl/nsc-hotels-program-2/.
INFORMACJA PRASOWA