7 Aug, 2012
w Aktualności
Wrześniowe spotkanie Hotelarzy w Bydgoszczy coraz bliżej
W dniach 19-21 września 2012 w Bydgoszczy odbędzie się, po raz trzeci Ogólnopolski Zjazd Dyrektorów Hoteli Niezależnych. Jest to kolejna edycja imprezy mającej służyć jako forum wymiany doświadczeń i poszerzania praktycznej wiedzy o najnowsze, światowe trendy w sprzedaży hotelu i gastronomii hotelowej.
W trakcie zjazdu odbędą się szkolenia nt. maksymalizacji przychodów z usług hotelarskich i gastronomicznych, prowadzone przez osoby znane w środowisku hotelarskim ze swojego wieloletniego doświadczenia, m. in. Marcin Dragan – dyrektor zarządzający Profitroom i Jerzy Podeszewski – właściciel JSP Business Support, dyrektor operacyjny Hotelu Baltic Plaza w Kołobrzego i były wieloletni dyrektor gastronomii w hotelach 4* i 5*, m.in. sieci Intercontinental. Sponsorem generalnym Zjazdu jest HRS, którego eksperci podzielą się z uczestnikami m.in. statystykami sprzedaży internetowej, a także innowacyjnymi metodami zarządzania sprzedażą hotelu.
PROGRAM KONFERENCJI
I MAKSYMALIZACJA PRZYCHODÓW Z USŁUG NOCLEGOWYCH
Marcin Dragan – Dystrybucja i sprzedaż obiektu hotelowego w Internecie. Wybór odpowiednich kanałów Dystrybucji Elektronicznej. Kampanie marketingowe w Internecie. Nowe trendy w sprzedaży internetowej. Sprzedaż w systemach Globalnej Dystrybucji. Podstawowe wskaźniki w hotelarstwie. Raporty, jako narzędzia wspomagające decyzje w hotelarstwie. Najnowsze dane na temat sprzedaży elektronicznej na świecie.
Jakub Ryznar - Trendy sprzedaży oferty hotelowej online – Europa i Polska.
Agnieszka Sapa - Opinie klientów – „przyjaciel” czy „wróg”? Wpływ ocen klientów na pozycje hotelu w plebiscycie Hotel Roku 2012.
W jaki sposób maksymalnie wykorzystać siłę portali do sprzedaży pokoi?
- dynamika cen i dostępności
- rabaty i samodzielne tworzenie ofert wspomagających okresy trudniejsze
- uczestniczenie w promocjach,
- nieustająca analiza konkurencyjności własnej oferty vs konkurencja hotelu
- analiza statystyk sprzedaży z konkretnego portalu
II MAKSYMALIZACJA PRZYCHODÓW Z USŁUG GASTRONOMICZNYCH W HOTELU
Jerzy Podeszewski - Budowanie potencjału gastronomii hotelowej w aspekcie segmentu docelowego gościa, typu obiektu i uwarunkowań rynku. Wizerunek gastronomii hotelowej - budowanie pozytywnego wizerunku i jego skuteczność. Promocja gastronomii hotelowej, sposoby i metody kreatywnego, konwencjonalnego i nie konwencjonalnego działania. Konstruowanie ofert konferencyjno - bankietowych i ich skuteczność sprzedażowa.
Blanka Retmańska-Man - Innowacyjne narzędzia sprzedaży usług konferencyjno –bankietowych czyli jak zwiększyć przychody z gastronomii jednocześnie optymalizując koszty.
III POZAFINANSOWE SPOSOBY MOTYWOWANIA PRACOWNIKA
Maciej Chabowski – Bezkosztowe motywowanie. Narzędzia pozafinansowego motywowania pracownika. Rozpoznawanie co motywuje pracownika. k skrytykować pracownika, aby nie zniechęcić go do pracy? Kiedy krytykować, kiedy chwalić? Model skutecznej krytyki.
Więcej informacji na:
http://www.dyrektorhotelu.com/
http://www.facebook.com/ZjazdDyrektorowHoteli/
Informacja prasowa
W trakcie zjazdu odbędą się szkolenia nt. maksymalizacji przychodów z usług hotelarskich i gastronomicznych, prowadzone przez osoby znane w środowisku hotelarskim ze swojego wieloletniego doświadczenia, m. in. Marcin Dragan – dyrektor zarządzający Profitroom i Jerzy Podeszewski – właściciel JSP Business Support, dyrektor operacyjny Hotelu Baltic Plaza w Kołobrzego i były wieloletni dyrektor gastronomii w hotelach 4* i 5*, m.in. sieci Intercontinental. Sponsorem generalnym Zjazdu jest HRS, którego eksperci podzielą się z uczestnikami m.in. statystykami sprzedaży internetowej, a także innowacyjnymi metodami zarządzania sprzedażą hotelu.
PROGRAM KONFERENCJI
I MAKSYMALIZACJA PRZYCHODÓW Z USŁUG NOCLEGOWYCH
Marcin Dragan – Dystrybucja i sprzedaż obiektu hotelowego w Internecie. Wybór odpowiednich kanałów Dystrybucji Elektronicznej. Kampanie marketingowe w Internecie. Nowe trendy w sprzedaży internetowej. Sprzedaż w systemach Globalnej Dystrybucji. Podstawowe wskaźniki w hotelarstwie. Raporty, jako narzędzia wspomagające decyzje w hotelarstwie. Najnowsze dane na temat sprzedaży elektronicznej na świecie.
Jakub Ryznar - Trendy sprzedaży oferty hotelowej online – Europa i Polska.
Agnieszka Sapa - Opinie klientów – „przyjaciel” czy „wróg”? Wpływ ocen klientów na pozycje hotelu w plebiscycie Hotel Roku 2012.
W jaki sposób maksymalnie wykorzystać siłę portali do sprzedaży pokoi?
- dynamika cen i dostępności
- rabaty i samodzielne tworzenie ofert wspomagających okresy trudniejsze
- uczestniczenie w promocjach,
- nieustająca analiza konkurencyjności własnej oferty vs konkurencja hotelu
- analiza statystyk sprzedaży z konkretnego portalu
II MAKSYMALIZACJA PRZYCHODÓW Z USŁUG GASTRONOMICZNYCH W HOTELU
Jerzy Podeszewski - Budowanie potencjału gastronomii hotelowej w aspekcie segmentu docelowego gościa, typu obiektu i uwarunkowań rynku. Wizerunek gastronomii hotelowej - budowanie pozytywnego wizerunku i jego skuteczność. Promocja gastronomii hotelowej, sposoby i metody kreatywnego, konwencjonalnego i nie konwencjonalnego działania. Konstruowanie ofert konferencyjno - bankietowych i ich skuteczność sprzedażowa.
Blanka Retmańska-Man - Innowacyjne narzędzia sprzedaży usług konferencyjno –bankietowych czyli jak zwiększyć przychody z gastronomii jednocześnie optymalizując koszty.
III POZAFINANSOWE SPOSOBY MOTYWOWANIA PRACOWNIKA
Maciej Chabowski – Bezkosztowe motywowanie. Narzędzia pozafinansowego motywowania pracownika. Rozpoznawanie co motywuje pracownika. k skrytykować pracownika, aby nie zniechęcić go do pracy? Kiedy krytykować, kiedy chwalić? Model skutecznej krytyki.
Więcej informacji na:
http://www.dyrektorhotelu.com/
http://www.facebook.com/ZjazdDyrektorowHoteli/
Informacja prasowa