W czerwcu hotele Campanile promują zrównoważoną gastronomię!
W czerwcu marka Campanile, należąca do Louvre Hotels Group, rozpoczęła europejską kampanię promującą zrównoważoną gastronomię pod hasłem: "W czerwcu radujmy się wspólnie zrównoważoną gastronomią!". W ramach tej inicjatywy, hotele Campanile w całej Europie przygotowały lokalne atrakcje dla swoich gości. W Polsce 10 hoteli marki, z zieloną kropką, bierze udział w tej kampanii w 9 różnych miastach.
Zrównoważone podejście do gościnności stanowi jeden z filarów działalności Louvre Hotels Group, a hotele Campanile w pełni wpisują się w tę filozofię. W ramach kampanii, restauracje Campanile oferują kreatywne bufety śniadaniowe z bogatym wyborem pożywnych pyszności, w tym sezonowych, lokalnych i produktów bio. Załogi dbają również o minimalizowanie generowanych odpadów, ograniczanie plastiku i unikanie marnowania żywności.
Co kwartał w restauracjach Campanile goście mają okazję delektować się zestawem świeżych propozycji sezonowych, które odzwierciedlają kulinarną tradycję danego regionu. Od Małopolski po Pomorze, od Śląska po Lubelszczyznę – podróżując z Campanile można odkrywać bogactwo polskiej tradycji kulinarnej.
W ramach czerwcowej kampanii, szefowie kuchni hotelowych restauracji Campanile opracowali wspólnie przepis na sezonowe danie, które łączy wyjątkowy smak z troską o zrównoważoną gastronomię. To nowa propozycja dostępna w restauracjach biorących udział w kampanii przez cały sezon szparagowy i oznaczona specjalną ikoną w menu. Tym samym hotele Campanile chcą pokazać swoim gościom, że dobre jedzenie może iść w parze z dbałością o naszą planetę.
W celu podniesienia świadomości na temat zrównoważonej gastronomii, w hotelowych restauracjach Campanile prowadzona jest akcja komunikacyjna, promująca sezonowość, lokalność i walkę z marnowaniem żywności. Nośniki informacyjne w restauracjach zostały wyposażone w kody QR, które prowadzą do specjalnie przygotowanego quizu internetowego. Dzięki niemu goście mają możliwość sprawdzenia swojej wiedzy na temat zrównoważonej gastronomii oraz dowiedzenia się, jakie korzyści niesie ze sobą wybór takiego podejścia do jedzenia.
Kampania "W czerwcu radujmy się wspólnie zrównoważoną gastronomią!" w hotelach Campanile to inicjatywa, która ma na celu promowanie świadomego i odpowiedzialnego podejścia do jedzenia. Marka Campanile kontynuuje swoje zaangażowanie w zrównoważone praktyki gastronomiczne, aby zapewnić swoim gościom nie tylko wyjątkowe doświadczenie kulinarne, ale także przyczynić się do ochrony środowiska naturalnego.
INFORMACJA PRASOWA