3 Feb, 2016
w Aktualności
Vienna House - nowa sieć hoteli
1 lutego na międzynarodowym rynku hotelarskim pojawiła się nowa sieć hoteli: Vienna House, pod którą kryją się cztery linie hotelowe, różniące się swoim charakterem, ale oparte na tych samych wartościach.
Wraz z początkiem lutego, największa austriacka grupa hotelowa - Vienna International Hotels & Resorts, sfinalizowała swoje działania w kierunku wypozycjonowania się na rynku od nowa, przekształcając się tym samym w Vienna House. Pod wspólną marką zjednoczą się indywidualne hotele w miastach i resorty w kurortach, designerskie hotele andel's by Vienna House, biznesowe angelo by Vienna House oraz linia Vienna House Easy.
„Kluczowa była dla nas odpowiedź na pytanie: dlaczego robimy to, co robimy. Jesteśmy przekonani, że nie ma na świecie nic bardziej finezyjnego niż prostota. Zależy nam przede wszystkim na jednym: zachwycaniu naszych gości! To fundament naszej samoświadomości i podejmowanych działań. Chodzi o to, by być prawdziwym gospodarzem, a jednocześnie pozostać sobą. Nie zakładać żadnej maski i nie skostnieć w setkach sztywnych standardów.” – podkreśla Simoner, opisując esencję nowych wartości firmy. „Nowa identyfikacja wizualna, żywa kolorystyka i zdjęcia oraz mobilna, w pełni responsywna strona internetowa to konsekwencja tych założeń.”
Każda ze zmian wprowadzana jest zgodnie z oczekiwaniami gości, bowiem hotele kierują się zasadą bycia gospodarzem oraz stosują przemyślane i starannie dopracowane standardy. Vienna House kreuje kulturę osobistego witania gości, której symbolem jest otwarte, przyjazne lobby hotelowe. Udogodnienia technologiczne wprowadzane są w tych obszarach, w których mają one uzasadnienie z punktu widzenia gościa. Bezpłatny dostęp do szybkiego Internetu, internetowe usługi concierge oraz możliwość mobilnego zameldowania i wymeldowania to tylko kilka z przykładów. W ramach każdej z czterech linii hotelowych wprowadzone są nowe koncepcje dotyczące restauracji, baru i śniadania. Tutaj podstawą jest prosta filozofia gotowania, z kolei kreatywność będzie królować w obszarze organizacji spotkań i konferencji. Wielofunkcyjne przestrzenie, nowe propozycje na przerwy kawowe ze zdrowymi przekąskami, a także niebanalne, wygodne umeblowanie: wszystko to sprzyja swobodnej wymianie pomysłów. Z kolei kwestia mobilności znajdzie swoje odzwierciedlenie w stacjach wypożyczania rowerów, stacjach ładowania pojazdów elektrycznych oraz stacjach wspólnego użytkowania samochodów. W hotelach turystycznych, które kierują swoją ofertę do rodzin, powstaną strefy zabaw dla dzieci z prawdziwego zdarzenia.
Hotele Vienna House już teraz oferują najwyższą jakość, jednak do końca roku przeprowadzone zostaną dalsze udoskonalenia. Dotyczy to głównie linii Vienna House Easy, która obecnie proponuje zupełnie zupełnie nowe wzornictwo pokoi, koncepcję śniadań w stylu piekarni z prostymi produktami najwyższej jakości, a także nową koncepcję baru odzwierciedlającą obecne trendy.
Vienna House to eleganckie obiekty hotelowe gwarantujące doskonały odpoczynek. To linia hotelowa łącząca w sobie indywidualność, regionalizm i klasę.
„Pierwszy człon nazwy, „Vienna”, nawiązuje do miejsca pochodzenia firmy, związanej z nim jakości życia, słynnej wiedeńskiej gościnności i energii miasta. Drugi człon, „House”, symbolizuje miejsce, z którym jesteśmy związani, gdzie możemy czuć się sobą. Miejsce, gdzie spotykają się rodziny i dokąd zapraszamy przyjaciół i gości jako gospodarze.” – tak Rupert Simoner uzasadnia decyzję dotyczącą nowej nazwy marki, mimo że grupa nie prowadzi obecnie hotelu w samym Wiedniu. „We wszystkich hotelach Vienna House panuje atmosfera współczesnego, nowoczesnego Wiednia. Odnaleźć w nich można również nasze europejskie korzenie i tradycje. Jeśli pojawi się stosowna możliwość, rozwiniemy działalność również w Wiedniu".
INFORMACJA PRASOWA
Wraz z początkiem lutego, największa austriacka grupa hotelowa - Vienna International Hotels & Resorts, sfinalizowała swoje działania w kierunku wypozycjonowania się na rynku od nowa, przekształcając się tym samym w Vienna House. Pod wspólną marką zjednoczą się indywidualne hotele w miastach i resorty w kurortach, designerskie hotele andel's by Vienna House, biznesowe angelo by Vienna House oraz linia Vienna House Easy.
„Kluczowa była dla nas odpowiedź na pytanie: dlaczego robimy to, co robimy. Jesteśmy przekonani, że nie ma na świecie nic bardziej finezyjnego niż prostota. Zależy nam przede wszystkim na jednym: zachwycaniu naszych gości! To fundament naszej samoświadomości i podejmowanych działań. Chodzi o to, by być prawdziwym gospodarzem, a jednocześnie pozostać sobą. Nie zakładać żadnej maski i nie skostnieć w setkach sztywnych standardów.” – podkreśla Simoner, opisując esencję nowych wartości firmy. „Nowa identyfikacja wizualna, żywa kolorystyka i zdjęcia oraz mobilna, w pełni responsywna strona internetowa to konsekwencja tych założeń.”
Każda ze zmian wprowadzana jest zgodnie z oczekiwaniami gości, bowiem hotele kierują się zasadą bycia gospodarzem oraz stosują przemyślane i starannie dopracowane standardy. Vienna House kreuje kulturę osobistego witania gości, której symbolem jest otwarte, przyjazne lobby hotelowe. Udogodnienia technologiczne wprowadzane są w tych obszarach, w których mają one uzasadnienie z punktu widzenia gościa. Bezpłatny dostęp do szybkiego Internetu, internetowe usługi concierge oraz możliwość mobilnego zameldowania i wymeldowania to tylko kilka z przykładów. W ramach każdej z czterech linii hotelowych wprowadzone są nowe koncepcje dotyczące restauracji, baru i śniadania. Tutaj podstawą jest prosta filozofia gotowania, z kolei kreatywność będzie królować w obszarze organizacji spotkań i konferencji. Wielofunkcyjne przestrzenie, nowe propozycje na przerwy kawowe ze zdrowymi przekąskami, a także niebanalne, wygodne umeblowanie: wszystko to sprzyja swobodnej wymianie pomysłów. Z kolei kwestia mobilności znajdzie swoje odzwierciedlenie w stacjach wypożyczania rowerów, stacjach ładowania pojazdów elektrycznych oraz stacjach wspólnego użytkowania samochodów. W hotelach turystycznych, które kierują swoją ofertę do rodzin, powstaną strefy zabaw dla dzieci z prawdziwego zdarzenia.
Hotele Vienna House już teraz oferują najwyższą jakość, jednak do końca roku przeprowadzone zostaną dalsze udoskonalenia. Dotyczy to głównie linii Vienna House Easy, która obecnie proponuje zupełnie zupełnie nowe wzornictwo pokoi, koncepcję śniadań w stylu piekarni z prostymi produktami najwyższej jakości, a także nową koncepcję baru odzwierciedlającą obecne trendy.
Vienna House to eleganckie obiekty hotelowe gwarantujące doskonały odpoczynek. To linia hotelowa łącząca w sobie indywidualność, regionalizm i klasę.
„Pierwszy człon nazwy, „Vienna”, nawiązuje do miejsca pochodzenia firmy, związanej z nim jakości życia, słynnej wiedeńskiej gościnności i energii miasta. Drugi człon, „House”, symbolizuje miejsce, z którym jesteśmy związani, gdzie możemy czuć się sobą. Miejsce, gdzie spotykają się rodziny i dokąd zapraszamy przyjaciół i gości jako gospodarze.” – tak Rupert Simoner uzasadnia decyzję dotyczącą nowej nazwy marki, mimo że grupa nie prowadzi obecnie hotelu w samym Wiedniu. „We wszystkich hotelach Vienna House panuje atmosfera współczesnego, nowoczesnego Wiednia. Odnaleźć w nich można również nasze europejskie korzenie i tradycje. Jeśli pojawi się stosowna możliwość, rozwiniemy działalność również w Wiedniu".
INFORMACJA PRASOWA