V Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach trwa
Wczoraj w Rzeszowie rozpoczęła się piąta edycja Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. To dwudniowe, prestiżowe wydarzenie ma miejsce w Centrum Kongresowym Hotelu Rzeszów. Tematem przewodnim spotkania są strategie promocyjne miast oraz regionów, a także sposoby ich tworzenia oraz skutecznego wdrażania.
Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach to wyjątkowe spotkanie, które stwarza doskonałe możliwości do nawiązania nowych, branżowych znajomości oraz pozwala na wymianę doświadczeń zawodowych i poszerzenie wiedzy na temat strategii promocyjnych i nowoczesnych narzędzi marketingowych.
Wczoraj odbyły się liczne wystąpienia profesjonalistów, specjalizujących się w branży marketingowej oraz promocji regionów. Wystąpili m.in. Bohdan Pawłowicz,właściciel PBS Pawłowicz Business Solutions, który podkreślał jak ważne jest stworzenie odpowiedniej strategii marketingowej, Piotr Lutek, Prezes Zarządu SYNERGIA, mówiący na temat marki miejsca, Ewelina Bartoszewska-Kaman, Kierownik Działu Mediów Społecznościowych oraz Barbara Zielińska-Mordarska, Dyrektor Wydziału Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego Wrocławia, które omówiły kwestie ekosystemu medialnego w mieście. Z kolei Michał Tabisz, Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Gospodarczej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego, Krzysztof Zajączkowski, Główny Specjalista Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego oraz Joanna Skrzyńska, TNS Polska przedstawili sposoby promocji marki województwa podkarpackiego, a Marzena Furtak-Żebracka, Dyrektor Wydziału Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urzędu Miasta Rzeszowa omówiła strategie promocji marki miasta Rzeszowa. W drugiej części dnia wystąpili specjaliści, którzy poruszyli tematy dotyczące wykorzystania nowoczesnych technologii w promocji regionu. Omówiono m.in. kwestie aplikacji, mobilnych stron internetowych, wykorzystania funduszy europejskich na działania internetowe oraz systemów identyfikacji wizualnej JST.
Dzisiejsza część Kongresu Innowacyjnego Marketingu w samorządach będzie natomiast bardziej praktyczna. Dzień rozpocznie się od prelekcji m.in. dr Huberta Kawalca z Wyższej Szkoły Prawa i Administracji w Rzeszowie, który opowie społecznych aspektach marki miejsca. Następnie Dariusz Nowak, Członek Zarządu Centrum Naukowo-Technologiczne Systemów Bezzałogowych sp. z o.o., dyrektor ds. Wyszkolenia przybliży ideę systemów bezzałogowych do promocji terenów inwestycyjnych w gminie, a na koniec Dariusz Pitera, Kierownik Projektów Ideo sp. z o.o., omówi zastosowanie systemu JST w Internecie.
Po części wykładowej odbędzie cykl praktycznych warsztatów, podczas których uczestnicy będą mogli poznać szczegóły na temat prawa zamówień publicznych i jego wykorzystania w marketingu samorządów, poznają także sposoby wykorzystania kanałów wideo do komunikacji marketingowej. Ponadto goście będą mogli zapoznać się z planowaniem komunikacji podporządkowanej budowaniu marki miejsca.
Dwudniowy Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach to z pewnością potężna dawka wiedzy i inspiracji dla osób, na co dzień związanych z tą branżą. Poprzednia edycja przyciągnęła ponad 150 osób. Tegoroczna niewątpliwe będzie cieszyć się podobnym, a być może jeszcze większym zainteresowaniem.
INFORMACJA PRASOWA