Tylko przez tydzień będzie można dorwać wejściówkę w promocyjnej cenie na konferencję Certyfikowany Event Manager!
27 listopada w Złotych Tarasach w Warszawie odbędzie się Ogólnopolska Konferencja Szkoleniowa CERTYFIKOWANY EVENT MANAGER. Warto kupić już dziś bilety, ponieważ do 15 września dostaniemy je w promocyjnej cenie.
Certyfikowany Event Manager to konferencja dla wszystkich, którzy chcą zostać event managerem, są odpowiedzialni za organizację eventów w firmie, są właścicielem lub pracownikiem agencji eventowej, organizują eventy lub po prostu są zainteresowani tworzeniem najlepszych eventów.
Do 15 września można kupić na to wydarzenie wejściówkę w promocyjnej cenie.
Znany jest już kolejny prelegent konferencji Certyfikowany Event Manager. Został nim Marek Piasek, który poprowadzi prelekcję pt. "Projektowanie eventu". Opowie o tym, jak krok po kroku planować wydarzenie atrakcyjne dla klienta, uczestnika i partnera, czyli od koncepcji do realizacji. Podkreśli, jak ważne na początku jest zbadanie rynku i sprawdzenie, które wydarzenia cieszą się obecnie największym zainteresowaniem w konkretnej branży. Opowie jakie czynniki brać pod uwagę, które z nich są najważniejsze i mogą mieć bezpośredni wpływ na sukces naszego wydarzenia.
Nie mniej ważne są kolejne etapy projektowania eventu:
Analiza konkurencji – czy na rynku obecne są firmy, które podejmują podobne działania? Kim jest nasza konkurencja i jak się od niej odróżnić? A może podjąć decyzję o nawiązaniu z nią współpracy?
Grupa docelowa – jak poprawnie scharakteryzować swoją grupę docelową. Dokładnie prześwietl profil odbiorców i sprawdź, czego możesz od nich oczekiwać?
Formuła wydarzenia – jak zaprojektować atrakcyjne wydarzenie, o którym nie da się zapomnieć?
Marek Piasek stoi za stworzeniem eventu Wolves Summit, którego pięć edycji zgromadziło ponad 9000 uczestników, a organizowana przez niego konferencja See Bloggers zdobyła już 20 milionów zasięgu w social mediach. To nie wszystko. Na co dzień zarządza również 6-cyfrowymi kampaniami marketingowymi a 2 lata intensywnych praktyk, pozwoliły mu na zbudowanie 3 marek z 7-cyfrowymi przychodami na koncie. Około 40% generowanych przez Niego przychodów pochodzi spoza Polski. Konsultuje i wprowadza marki swoich klientów na rynki w USA, Wielkiej Brytanii oraz Polski. Mówi o sobie, że jest praktykiem, który opiera się nie na szczęściu, ale na liczbach.
INFORMACJA PRASOWA