Trzecia edycja Meetings Week Poland 2015
w dniach 16-20 marca 2015 w Centrum Biznesowym Stadionu Narodowego w Warszawie już po raz trzeci odbędzie się event skierowany do przedstawicieli branży spotkań – Meetings Week Poland 2015. Jest to prestiżowe wydarzenie, w ramach którego odbędą specjalistyczne konferencje, a także liczne akcje towarzyszące.
Jedną z takich akcji jest inicjatywa organizowana co roku przez Studenckie Koło Naukowe „2B” Turystyki Biznesowej Uczelni Vistula pt. „Książka oddana – radość przekazana”. W ramach tej inicjatywy studenci zbierają od uczestników Meetings Week Poland książki, które później zostaną przekazane dla domów dziecka. Jest to szczytna inicjatywa, wpisująca się swoją ideą w społeczną odpowiedzialność biznesu, do której przedsiębiorstwa przywiązują coraz większą wagę.
Inną ciekawą inicjatywą jest akacja firmy Brand24, która specjalnie na okoliczność Meetnigs Week Poland 2015 udostępni uczestnikom testowe konto do monitorowania Internetu oraz mediów społecznościowych. By móc je wypróbować należy zalogować się na platformie Brand24, wpisując hasło 3meetingsweek. Dodatkowo, w trakcie trwania wydarzeń w ramach Meetings Week Poland 2015 zostanie uruchomiony specjalny ekran, na którym na bieżąco będzie można monitorować przepływ informacji o eventach w sieci i na portalach społecznościowych. W celu zwiększenia skuteczności ruchu internetowego utworzone zostaną specjalne hashtagi: #MWP15 oraz #meetingsweek.
Ponadto, Meetings Week Poland 2015 szykuje jeszcze szereg innych atrakcji. W trakcie eventu będzie można wziąć udział m.in. w Akademii SOIT: Siła Motywacji, Spotkaniu convention bureaux czy też finałowej gali plebiscytu MP Power Awards. To wszystko i jeszcze więcej czeka na uczestników wydarzenia. Szczegółowy harmonogram imprezy oraz wszelkie, szczegółowe informacje o poszczególnych wydarzeniach można znaleźć na oficjalnej stronie Meetings Week Poland 2015: www.meetingsweek.pl.
INFORMACJA PRASOWA