TravelCamp powraca do Krakowa!
TravelCamp, cykl marketingowych spotkań adresowanych do hotelarzy, restauratorów i travel managerów, powraca do stolicy Małopolski. Najbliższa edycja tego prestiżowego wydarzenia odbędzie się w czwartek, 22 czerwca, w Browarze Lubicz w Krakowie.
Od 2010 roku uczestnicy TravelCamp dzielą się wiedzą i doświadczeniem z zakresu digital marketingu, poszukują nowych inspiracji i partnerów biznesowych oraz rozmawiają o najnowszych trendach. Tym razem gościem specjalnym będzie Magdalena Urbaniak, założycielka agencji MaxTractor, ceniona strateżka i szkoleniowiec w obszarze komunikacji i budowania marek, a także autorka popularnych blogów magdaurbaniak.com i tractormania.pl.
Podczas krakowskiej edycji TravelCamp eksperci będą dyskutować na temat neuromarketingu, automatyzacji oraz wykorzystania sztucznej inteligencji w branży. W ramach spotkania zostaną również omówione techniki analizy danych oraz strategie zwiększania widoczności stron turystycznych i hotelowych w wyszukiwarkach internetowych. Oprócz niezwykłej dawki wiedzy, organizatorzy, na czele z Piotrem Kasperczakiem, zaplanowali wiele czasu na dobrą zabawę i efektywny networking.
Pomysłodawca eventu, Piotr Kasperczak, zdradza, że wraz z każdą kolejną edycją TravelCampu planuje wprowadzać zmiany w formule spotkania, aby jeszcze bardziej uatrakcyjnić wydarzenie i zaangażować uczestników do aktywnego udziału.
TravelCamp to nieformalne i niezależne wydarzenie, które jest otwarte dla wszystkich pracowników branży travel oraz sektora horeca. 32 edycja TravelCamp rozpocznie się w czwartek, 22 czerwca, o godzinie 13:30 w Browarze Lubicz w Krakowie. Szkolenie wspierają renomowane marki, takie jak Social WiFi, KWHotel, Noclegowo.pl oraz Generacja M.
Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl.
INFORMACJA PRASOWA