Technologia w hotelu - pierwszy hotel z oznaczeniem Smart Inside w Europie

Technologia w hotelu - pierwszy hotel z oznaczeniem Smart Inside w Europie

Świat idzie do przodu - nie da się ukryć. Technologia się rozwija, nowoczesne rozwiązania są coraz bardziej w cenie. Nowinki technologiczne nie omijają również branży hotelarskiej. Louvre Hotels Group poinformowała o pierwszym w Europie hotelu z oznaczeniem Smart Inside. 

Skąd to oznaczenie i jakie korzyści niesie dla gości hotelu?

Oznaczenie Smart Inside oznacza, że obiekt oferuje w 100 % zdigitalizowany dostęp do usług, co pomaga gościom odkrywać zupełnie nowy sposób na wygodny, bezpieczny i zrównoważony pobyt. Technologia towarzy gościom na każdym kroku. 

Sercem hotelowych innowacji jest intuicyjna w obsłudze i dostępna na wszystkich urządzeniach podłączonych do internetu aplikacja w wersji light, której nie trzeba zapisywać w pamięci telefonu. Koncepcja jest prosta: gość zyskuje w stu procentach zdigitalizowany, płynny, szybki i „bezdotykowy” dostęp do usług. W każdej chwili może jednak zrezygnować z tej opcji i cieszyć się pobytem w tradycyjny sposób – załoga hotelowa zawsze pozostaje do jego dyspozycji.

Zdigitalizowane udogodnienia to m.in.:

  • Zameldowanie o dowolnej porze dnia i nocy za pomocą połączonego z siecią stanowiska.
  • Możliwość wezwania windy bezpośrednio ze swojego smartfona w dowolnym momencie.
  • Za pomocą aplikacji można uruchomić funkcję internetowego konsjerża, by skorzystać z usług opiekującego się pokojem robota. 
  • Aplikacja w telefonie pozwala na zdalne sterowanie oświetleniem i temperaturą powietrza. 
  • Obsługa za pomocą smartfonu zestawu telewizyjnego 
  • Dostęp do biblioteki ponad siedmiu tysięcy czasopism - za pomocą aplikacji.
  • W lobby można skorzystać z urządzenia, które przyozdobi piankę na cappuccino dowolnym wzorem.

Pierwszym w Europie hotelem z oznaczeniem Smart Inside jest Campanile Smart Lyon we Francji, który oferuje co najmniej dwadzieścia innowacyjnych udogodnień, których celem jest uatrakcyjnienie pobytu gościa. Rozwiązania testowane dotychczas w hotelach marki Campanile docelowo mają zostać dostosowane do potrzeb wszystkich marek grupy na całym świecie.

– To futurystyczne rozwiązanie powstało dzięki międzykulturowej współpracy między Francją a Chinami. W ramach Globalnego Centrum Innowacji Jin Jiang International chcemy oferować innowacyjne, zrównoważone i inteligentne produkty. Po wielkim sukcesie w Chinach z dumą wprowadzamy naszą nową koncepcję do segmentu hoteli klasy średniej w Europie – mówi Pierre-Frédéric Roulot, CEO Louvre Hotels Group.

INFORMACJA PRASOWA