Targi Kielce z nowym logo!

Targi Kielce z nowym logo!
Drugi ośrodek wystawienniczy w Europie Środkowo-Wschodniej ma nowe logo! Czerwony punkt podzielony na dwie półkule – od teraz taki logotyp będzie się kojarzył z Targami Kielce. Co symbolizują owe półkule? Centrum wydarzeń, międzynarodowy charakter i punkt odniesienia dla innych.

Zobacz film, jak powstało logo Targów Kielce!

To już kolejne logo w historii Targów Kielce, podyktowane naturalnym rozwojem i zmianami w branży wystawienniczej, a także najnowszymi trendami graficznymi. Logo jako serce marki, element wizualnej identyfikacji jest istotnym narzędziem komunikacji i budowania wizerunku Targów Kielce, podkreślającym unikalny charakter ośrodka.

Najnowszy znak kieleckiego ośrodka nawiązuje do czerwonego punktu, który już pojawiał się w poprzednich logotypach. Podkreśla wagę miejsca w przestrzeni, symbolizuje centrum spotkań w biznesie. Znak odnosi się jednocześnie do uproszczonego obrazu kuli ziemskiej, podzielonej na dwie półkule, nawiązując do międzynarodowego charakteru kieleckiego ośrodka wystawienniczego. Nowe liternictwo zastosowane w logo jest wyrazem minimalizmu, który jest esencją biznesowego stylu. Autorem nowego znaku jest Michał Obiedziński, kierownik Zespołu Grafiki Komputerowej w Targach Kielce, absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.

Nowe logo Targów będzie sukcesywnie wdrażane w dokumentach i wydawnictwach targowych.

INFORMACJA PRASOWA