Świąteczne inicjatywy hotelarzy z Louvre Hotels Group

Świąteczne inicjatywy hotelarzy z Louvre Hotels Group

Dla hotelarzy z Louvre Hotels Group w Polsce świąteczny okres to nie tylko czas magicznej atmosfery, ale także szansa do tworzenia pozytywnych więzi z lokalną społecznością.

W tym roku zespół Campanile Bydgoszcz postanowił uczynić Mikołajki wyjątkowymi dla dzieci i młodzieży z Mieszkania Usamodzielnienia przy ulicy Bora Komorowskiego 22. Włączając się w akcję charytatywną, hotelarze zebrali artykuły codziennego użytku, takie jak chemia gospodarcza, suche produkty, ubrania i zabawki.

Nie mniejsze zaangażowanie prezentuje się w Lublinie, gdzie Campanile Lublin wspiera młodych pacjentów Szpitala Neuropsychiatrycznego. Personel hotelu przygotował paczki z artykułami plastycznymi oraz innymi materiałami, które stanowią cenne wsparcie terapeutyczne dla dzieci i młodzieży.

W Krakowie natomiast, załoga Campanile przygotowała ekologiczne ozdoby świąteczne, które nie tylko udekorują hotel, lecz także staną się symbolem troski o naszą planetę. W ramach inicjatywy zorganizowano także konkurs plastyczny dla uczniów szkoły podstawowej, a zwycięskie prace zostały zaprezentowane podczas wernisażu 10 grudnia.

Pracownicy krakowskiego Metropolo by Golden Tulip postanowili przekazać pomoc Ośrodkowi Adopcyjnemu Skawińskiego Stowarzyszenia Pomocy dla Zwierząt, dostarczając koce, pościele, jedzenie oraz zabawki dla podopiecznych.

Również Campanile Katowice postanowił wesprzeć lokalne schronisko dla zwierząt, organizując jednocześnie warsztaty pieczenia pierników, które stanowiły doskonałą integrację z najmłodszymi członkami społeczności.

Campanile Poznań zdecydował się na prezenty dla miejscowego domu dziecka, natomiast warszawski kompleks Louvre Hotels Group wraz z biurem regionalnym postanowili wesprzeć podopiecznych Fundacji Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”. Załoga Campanile Łódź zaś przygotowała paczkę miłości dla dzieci pozostających pod opieką Fundacji Gajusz.

W tym wyjątkowym okresie chcemy dzielić się radością i wsparciem z tymi, którzy tego najbardziej potrzebują. Wierzymy, że nasze inicjatywy będą miały pozytywny wpływ na życie wielu osób i zainspirują też innych do wspólnego działania – mówi Danuta Marcinkowska, Marketing & PR Coordinator, Louvre Hotels Group.

INFORMACJA PRASOWA