Strategia HR w Grupie PHH – Człowiek jest najważniejszą wartością firmy

Strategia HR w Grupie PHH – Człowiek jest najważniejszą wartością firmy

Grupa Polskiego Holdingu Hotelowego ogłasza nową strategię HR, zatytułowaną "Człowiek jako najważniejsza wartość firmy", jako konsekwencję wieloletnich działań w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Przyjęta strategia ma na celu wzmocnienie zarządzania kadrą pracowniczą, podkreślenie wartości i kultury organizacyjnej poprzez wysoką jakość działań, a także zobowiązanie do odpowiedzialności społecznej i środowiskowej.

Przyjęta strategia HR jest kluczowym dokumentem, w którym została opisana rola HR, zgodność jej działań z misją i wizją Grupy PHH, zaakcentowane główne założenia oraz jasno wyznaczone i określone w czasie cele działań HR, a także  wskaźniki oceny ich realizacji. Strategia ma wspomagać zarząd i pracowników w efektywnej współpracy oraz osiąganiu celów firmy, ze szczególnym naciskiem na wzmocnienie identyfikacji pracowników z marką, uczestnictwo w programie Ambasador, kształtowanie unikatowej kultury organizacyjnej, doskonalenie procesów selekcji i rekrutacji, retencję talentów oraz ciągły rozwój personelu.

– Ustalanie standardów w dziedzinie HR, kreowanie silnej marki pracodawcy i inwestowanie w rozwój pracowników to filary, które w dzisiejszych czasach są kluczem do osiągnięcia sukcesu na rynku hotelarskim, zarówno w Polsce, jak i na świecie. W Grupie PHH chcemy budować silną i przyjazną markę pracodawcy poprzez rozwijanie potencjału pracowników oraz tworzenie warunków sprzyjających rozwojowi osobistemu i zawodowemu, ponieważ „Najważniejszą wartością firmy jest człowiek” – podkreśla Danuta Kisielewska, dyrektor personalny w Polskim Holdingu Hotelowym. 

Opracowana strategia HR ma wspierać efektywne i innowacyjne zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji oraz w branży hotelarskiej, rozwijanie kompetencji pracowników, zarządzanie talentami i budowanie silnej kultury organizacyjnej. Ponadto, ma umożliwić dostosowywanie się organizacji do zmian w otoczeniu biznesowym, co przyczyni się do osiągania celów biznesowych i utrzymania przewagi konkurencyjnej.

Warto zaznaczyć, że PHH został wyróżniony w międzynarodowym konkursie Employer Brand Management Awards 2023, stając się pierwszą polską firmą hotelarską nagrodzoną w tym prestiżowym konkursie. Dodatkowo, Grupa otrzymała statuetkę i certyfikat Friendly Workplace 2023 od redakcji MarkaPracodawcy.pl, co czyni ją pierwszą firmą z branży turystyczno-hotelarskiej uhonorowaną tym wyróżnieniem.

PHH jest również dumne z zespołu pracowników światowej klasy, którzy zdobywają indywidualne nagrody, takie jak nagroda dla najlepszego managera sieci Marriott na świecie, wyróżnienie dla szefa kuchni hotelu Courtyard, czy nagrody dla dyrektora Hampton by Hilton Warsaw Airport oraz zespołu recepcji hoteli Courtyard i Renaissance, uhonorowanych za wybitne osiągnięcia w realizacji międzynarodowego programu lojalnościowego Marriott Bonvoy.

INFORMACJA PRASOWA