Skuteczne sposoby promocji regionów, o których dowiesz się na VII Kongresie Innowacyjnego Marketingu Samorządów
Praktycy oraz specjaliści ze świata marketingu będą dzielić się swoją wiedzą nie tylko z kolegami z branży, lecz również z przedstawicielami działów promocji i rozwoju regionu w samorządach. Ponieważ istnieje wiele korzyści, jakie mogą przynieść dobrze wdrożone strategie marketingowe warto, by osoby promujące miasta i gminy nie poprzestawały na już zdobytej wiedzy, tylko nieustannie poszerzały ją w tym zakresie.
Zarówno duże, jak i małe gminy muszą starać się w dzisiejszych czasach o skuteczny marketing np. poprzez budowanie grupy pozytywnych skojarzeń wokół danego miejsca na mapie Polski. Gabriela Prokocka-Kazek, Dyrektor Departamentu Marki Małopolska Urzędu Marszałkowskiego tego Województwa, będzie jednym z prelegentów tegorocznego Kongresu. Zaznacza ona, że tworząc strategię miejsca trzeba skupić się na pozytywnych emocjach. Mieszkańcy identyfikujący się z miejscem, w którym żyją, wprowadzają pozytywne wibracje, co z kolei przekłada się na liczebność turystów - chcą oni odwiedzać punkt na mapie, o którym mieszkańcy dobrze mówią i w którym dobrze się czują.
Kongres trwać będzie dwa dni, podczas których odbędą się liczne prelekcje. Zróżnicowane tematy mają objąć szeroko rozumiany marketing terytorialny. Przedstawiciele miast i gmin dowiedzą się, jak polepszyć życie mieszkańców i jak wyjść naprzeciw nowemu pokoleniu, które związane jest nieodłącznie ze światem on-line. Sebastian Chachołek, Prezes Zarządu Grupy PRC, zapozna wszystkich słuchaczy z tematem SMART miast.
Na Kongresie wstąpi też Anna Nawrocka-Tełewiak, organizatorka Young Artist Festival, która opowie o tym, jak działać lokalnie i myśleć globalnie. Otaczający nas świat jest globalną wioską, a dzięki mediom społecznościowym możemy dotrzeć do wielu osób nie tylko w Polsce, ale również poza granicami naszego kraju.
Wśród tematów poruszanych przez prelegentów znajdą się również narzędzia wdrażania kampanii informacyjnych, czy prawne aspekty wizerunkowe samorządu oraz jego reprezentantów. Ważnym pytaniem, jakie towarzyszyć będzie VII edycji Kongresu Innowacyjnego Marketingu Samorządów będzie: po co w ogóle regionom potrzebny jest marketing? Pośród wielu prelekcji i wykładów wspólnie uczestnicy i prelegencki będą próbować odpowiedzieć na to pytanie. Warsztaty w tym roku prowadzić będzie Wojciech Szymański, Prezes Zarządu IDEO Force Sp. z o.o. oraz Michał Basiński, Manager Projektów i ekspert SYNERGIA Lublin.
Warto przypomnieć, że do VII Kongresu Innowacyjnego Marketingu Samorządów pozostał niecały miesiąc. Wydarzenie odbędzie się już w dniach 30.11. - 1.12. w Rzeszowie. Organizatorzy zraszają na spotkanie wszystkie osoby, które interesują się i zajmują marketingiem regionów. Od 2011 roku spotkania te cieszą się dużym zainteresowaniem. W ubiegłym roku wzięło w niej udział przeszło 150 osób.
INFORMACJA PRASOWA