Silesia Meetings Challenge 2015
W dniach 17-18 września 2015 roku w Katowicach odbędzie się prestiżowa międzynarodowa konferencja branży spotkań pt. Silesia Meetings Challenge. Jest to wyjątkowe wydarzenie, organizowane w ramach Gali Ambasadorów Kongresów Polskich. Celem eventu jest przedstawienie możliwości, jakie tworzy branża spotkań dla biznesu, nauki i nowych technologii.
Event potrwa dwa dni i odbędzie się w nowo powstałym Międzynarodowym Centrum Kongresowym Katowice. Głównymi tematami, które zostaną poruszone podczas tej prestiżowej konferencji będą m. in. pozyskiwanie funduszy europejskich dla rozwoju regionalnego, a także sposoby ich wykorzystywania we współpracy biznesu i nauki. Odbędzie się także wykład pt. "Smart City - Miasto z Głową", w trakcie którego zaprezentowane zostaną sposoby działania w ramach idei zrównoważonego rozwoju poprzez połączenie współpracy obywateli, miejskich instytucji, pracodawców oraz organizacji społecznych. Przedstawione zostaną także zagadnienia z dziedziny rozwoju medycyny oraz ochrony środowiska na terenie Śląska, a także szanse i wyzwania dla rozwijającej się w tym regionie branży spotkań.
Główną ideą Silesia Meetings Challenge 2015 jest zacieśnianie więzi i współpracy miedzy biznesem, nauką i gospodarką oraz promowanie i inicjowanie ciekawych wydarzeń w ramach Strefy Kultury w Katowicach oraz jej okolicach.
Organizatorem eventu jest organizacja „Konferencje i Kongresy w Polsce” oraz miasto Katowice. Szczegółowe informacje, dotyczące wydarzenia oraz udziału można uzyskać na stronie: www.silesiachallenge.pl.
INFORMACJA PRASOWA