„SIŁA OFERTY. Jak skutecznie komunikować klientowi swoje produkty i usługi?”
2 czerwca 2017 r. MPI Poland Chapter zaprasza na kolejne spotkanie edukacyjne. Tym razem spotkamy się w Katowicach, w Międzynarodowym Centrum Kultury i porozmawiamy o negocjacjach i ofertowaniu.
Nasze najbliższe spotkanie będzie miało formułę warsztatową, angażującą, która umożliwi nam aktywne doświadczanie, wspólne przepracowanie tematu, przećwiczenie praktycznych narzędzi, wymianę wiedzy i doświadczeń z kolegami i koleżankami z branży MICE.
Podczas warsztatu uczestnicy znajdą odpowiedzi na pytania:
* Na co zwracają uwagę klienci wybierając ofertę?
* Co eksponować w Twojej ofercie aby była skuteczna?
* Jak budować trwałe relacje pomiędzy Tobą, klientem i Twoim produktem?
* Jak możesz skutecznie przygotować się do negocjacji z klientem?
PROGRAM SZKOLENIA:
09:30 - REJESTRACJA
10:00 – 12:30 - WARSZTATY
Mój klient:
- Teoria motywacji - dlaczego kupujemy, wstrzymujemy się przed decyzją i dlaczego rezygnujemy z zakupu
- Etapy podejmowania decyzji przez klientów
- Zdefiniowanie klienta/klientów docelowych
- Opisanie jednego z klientów docelowych
Uczestnicy zdefiniują rynek docelowy klientów oraz stworzą profil wybranego klienta pod względem podejmowania decyzji zakupowych.
Moja oferta - elementy oferty okiem klienta:
- Co jest moim produktem/usługą - ćwiczenie opis oferty
- Metodologia KANO - ustalenie hierarchii ważności poszczególnych składowych oferty dla klienta
- Opracowanie projektu komunikatu oferty skierowanego do klienta wg KANO
- Wspólna ocena projektów
W tej części uczestnicy zapoznają się z metodologią budowania oferty wg Noriaki Kano, każdy uczestnik stworzy taką ofertę a następnie zostanie ona oceniona przez uczestników. W związku z ćwiczeniem pojawi się również element networkingu i budowania kontaktów biznesowych.
12:30 – 13:30 - PRZERWA NA LUNCH ORAZ ZWIEDZANIE MCK
13:30 – 17:00 - WARSZTATY
Produkt i klient - nieodłączna para:
- Relacje w dzisiejszych czasach. Co jest ważne dla klienta - produkt czy dostawca/wytwórca?
- Proste marketingowe działania mające na celu zbudowanie trwałych relacji klienta z produktem
Dyskusja na temat tego w jaki sposób klienci budują relacje z dostawcą, marką i produktami. Jakie znaczenie ma przywiązanie do marki.
Przygotowanie do negocjacji z klientem:
- Rodzaje negocjacji
- Dążenie do uzyskania rezultatu negocjacyjnego
- Budowanie siły handlowej/przetargowej
Na podstawie ćwiczeń i gier negocjacyjnych uczestnicy poznają rodzaje negocjacji i negocjatorów. Zapoznają się z elementami skutecznych negocjacji wygrany-wygrany. Będzie to stanowiło podstawę do dobrego przygotowania się do realnych negocjacji w swojej rzeczywistości biznesowej. Skonstruują wskaźniki swojej siły handlowej i na podstawie wcześniejszych zagadnień zbudują z nich siłę swojej oferty.
NASZ TRENER:
Krzysztof Adamski
Konsultant biznesowy i trener. Realizuje projekty rozwojowe dla biznesu
od ponad 15 lat. Od początku związany ze sprzedażą i zarządzaniem
sprzedażą. Autor podejścia do sprzedaży Decision Selling®. Od 7 lat
pracuje z branżą turystyczną. Jako Trener Turystyki™ pomaga biurom
podróży zwiększyć sprzedaż. Najczęściej realizuje projekty dotyczące:
Obsługi klienta, Sprzedaży produktów i usług, Negocjacji, Zarządzania
sprzedażą i zespołem sprzedaży, Budowania współpracy w zespole,
Przywództwa. Aby osiągnąć określone rezultaty stosuje różne formy
wsparcia rozwojowego: konsultacje, szkolenia, coachingi i inne. Bardzo
duży nacisk kładzie na przygotowanie, realizację i analizę efektów
biznesowych zrealizowanego projektu. Prywatnie: mieszka we Wrocławiu,
jest tatą dwójki dzieci, trenuje aikido i jeździ konno.
REJESTRACJA:
Zapraszamy rejestrowania się na spotkanie na stronie: https://mpi-06-2017.conrego.pl/
RODZAJE UCZESTNICTWA I KOSZTY:
- Członek MPI Poland Chapter: bezpłatnie
- Pracownik firmy, która ma przedstawiciela w MPI Poland Chapter: 150 zł
- Przedstawiciel Przemysł Spotkań z Województwa Śląskiego: 150 zł
- Osoba niezrzeszona: 499 zł
- Prasa branżowa*: bezpłatnie
* Bezpłatna rejestracja dla przedstawicieli prasy branżowej po uprzednim kontakcie z organizatorami pod adresem e-mail: [email protected]. Warunkiem bezpłatnego udziału w spotkaniu jest zamieszczenie notki prasowej o długości minimum 1000 znaków oraz zdjęcia ze spotkania na stronach prasy branżowej.
INFORMACJA PRASOWA