„SIŁA OFERTY. Jak skutecznie komunikować klientowi swoje produkty i usługi?”

„SIŁA OFERTY. Jak skutecznie komunikować klientowi swoje produkty i usługi?”

2 czerwca 2017 r. MPI Poland Chapter zaprasza na kolejne spotkanie edukacyjne. Tym razem spotkamy się w Katowicach, w Międzynarodowym Centrum Kultury i porozmawiamy o negocjacjach i ofertowaniu.

Nasze najbliższe spotkanie będzie miało formułę warsztatową, angażującą, która umożliwi nam aktywne doświadczanie, wspólne przepracowanie tematu, przećwiczenie praktycznych narzędzi, wymianę wiedzy i doświadczeń z kolegami i koleżankami z branży MICE.

Podczas warsztatu uczestnicy znajdą odpowiedzi na pytania:
*   Na co zwracają uwagę klienci wybierając ofertę?
*   Co eksponować w Twojej ofercie aby była skuteczna?
*  Jak budować trwałe relacje pomiędzy Tobą, klientem i Twoim produktem?
*  Jak możesz skutecznie przygotować się do negocjacji z klientem?

PROGRAM SZKOLENIA:
09:30 - REJESTRACJA
10:00 – 12:30 - WARSZTATY

Mój klient:

  • Teoria motywacji - dlaczego kupujemy, wstrzymujemy się przed decyzją i dlaczego rezygnujemy z zakupu
  • Etapy podejmowania decyzji przez klientów
  • Zdefiniowanie klienta/klientów docelowych
  • Opisanie jednego z klientów docelowych

Uczestnicy zdefiniują rynek docelowy klientów oraz stworzą profil wybranego klienta pod względem podejmowania decyzji zakupowych.

Moja oferta - elementy oferty okiem klienta:

  • Co jest moim produktem/usługą - ćwiczenie opis oferty
  • Metodologia KANO - ustalenie hierarchii ważności poszczególnych składowych oferty dla klienta
  • Opracowanie projektu komunikatu oferty skierowanego do klienta wg KANO
  • Wspólna ocena projektów

W tej części uczestnicy zapoznają się z metodologią budowania oferty wg Noriaki Kano, każdy uczestnik stworzy taką ofertę a następnie zostanie ona oceniona przez uczestników. W związku z ćwiczeniem pojawi się również element networkingu i budowania kontaktów biznesowych.

12:30 – 13:30 - PRZERWA NA LUNCH ORAZ ZWIEDZANIE MCK
13:30 – 17:00 - WARSZTATY

Produkt i klient - nieodłączna para:

  • Relacje w dzisiejszych czasach. Co jest ważne dla klienta - produkt czy dostawca/wytwórca?
  • Proste marketingowe działania mające na celu zbudowanie trwałych relacji klienta z produktem

Dyskusja na temat tego w jaki sposób klienci budują relacje z dostawcą, marką i produktami. Jakie znaczenie ma przywiązanie do marki.

Przygotowanie do negocjacji z klientem
:

  • Rodzaje negocjacji
  • Dążenie do uzyskania rezultatu negocjacyjnego
  • Budowanie siły handlowej/przetargowej

Na podstawie ćwiczeń i gier negocjacyjnych uczestnicy poznają rodzaje negocjacji i negocjatorów. Zapoznają się z elementami skutecznych negocjacji wygrany-wygrany. Będzie to stanowiło podstawę do dobrego przygotowania się do realnych negocjacji w swojej rzeczywistości biznesowej. Skonstruują wskaźniki swojej siły handlowej i na podstawie wcześniejszych zagadnień zbudują z nich siłę swojej oferty.

NASZ TRENER:
Krzysztof Adamski
Konsultant biznesowy i trener. Realizuje projekty rozwojowe dla biznesu od ponad 15 lat. Od początku związany ze sprzedażą i zarządzaniem sprzedażą. Autor podejścia do sprzedaży Decision Selling®. Od 7 lat pracuje z branżą turystyczną. Jako Trener Turystyki™ pomaga biurom podróży zwiększyć sprzedaż. Najczęściej realizuje projekty dotyczące: Obsługi klienta, Sprzedaży produktów i usług, Negocjacji, Zarządzania sprzedażą i zespołem sprzedaży, Budowania współpracy w zespole, Przywództwa. Aby osiągnąć określone rezultaty stosuje różne formy wsparcia rozwojowego: konsultacje, szkolenia, coachingi i inne. Bardzo duży nacisk kładzie na przygotowanie, realizację i analizę efektów biznesowych zrealizowanego projektu. Prywatnie: mieszka we Wrocławiu, jest tatą dwójki dzieci, trenuje aikido i jeździ konno.

REJESTRACJA:
Zapraszamy rejestrowania się na spotkanie na stronie: https://mpi-06-2017.conrego.pl/

RODZAJE UCZESTNICTWA I KOSZTY:

  • Członek MPI Poland Chapter:    bezpłatnie
  • Pracownik firmy, która ma przedstawiciela w MPI Poland Chapter:  150 zł
  • Przedstawiciel Przemysł Spotkań z Województwa Śląskiego:   150 zł
  • Osoba niezrzeszona:   499 zł
  • Prasa branżowa*:  bezpłatnie

* Bezpłatna rejestracja dla przedstawicieli prasy branżowej po uprzednim kontakcie z organizatorami pod adresem e-mail: [email protected]. Warunkiem bezpłatnego udziału w spotkaniu jest zamieszczenie notki prasowej o długości minimum 1000 znaków oraz zdjęcia ze spotkania na stronach prasy branżowej.

INFORMACJA PRASOWA