Rusza projekt „Teoria sześciu przyjaciół” hoteli sieci Mercure
Jakiś czas temu pisaliśmy o nowym projekcie marki Mercure, która chce sprawdzić czy to prawda, że każde dwie dowolne osoby na świecie dzieli jedynie sześć nowych znajomości. Ten oryginalny projekt nosi nazwę „Teoria sześciu przyjaciół”, a casting do niego rusza już 20 stycznia i potrawa do 10 lutego 2015 roku.
Celem całego projektu jest udowodnienie, że osoba która zwycięży konkurs będzie mogła poznać osobiście Aborygena z plemienia Bundjalung w Australii, a znajomość tą zawrze dzięki nawiązaniu wcześniejszych sześciu nowych przyjaźni. Nowo poznane osoby doprowadzą zwycięzcę do Aborygena na zasadzie łańcuszka znajomości.
W castingu do międzynarodowego konkursu może wziąć udział każdy. Wystarczy umieścić na facebookowym fun page'u sieci Mercure swój jednominutowy filmik, w którym potencjalny kandydat opowie o sobie, przedstawi swoje zainteresowania i pasje oraz uzasadni, dlaczego to właśnie on jest najlepszym przyjacielem na świecie. Filmy można zamieszczać na Facebooku od 20 stycznia do 10 lutego 2015 roku.
Spośród wszystkich nadesłanych filmów, zostanie wybranych 50 z największą ilością głosów. Z tej 50-tki sześcioosobowe jury, po przeprowadzeniu rozmowy z kandydatami, wybierze zwycięzcę. Członkami jury są m.in. reżyser filmowy Jean-François Julian oraz redaktor naczelna Influencia Isabelle Musnik.
Nagrodą w konkursie jest siedmiodniowa wycieczka dookoła świata, podczas której laureat zatrzyma się w sześciu różnych hotelach Mercure na całym świecie. W trakcie wizyty w hotelach zwycięzca pozna w każdym z nich jedną osobę, z którą spędzi niezapomniane chwile, poznając kulturę danego miejsca lub pasje nowego przyjaciela. Na zakończenie spotkania nowy znajomy wskaże uczestnikowi dalszy cel jego podróży. Końcowym etapem będzie oczywiście spotkanie z Aborygenem.
W trakcie podróży będzie tworzony film dokumentalny przez reżysera Jean-François Juliana. Dla pozostałych 49 uczestników konkursu zostaną przygotowane nagrody pocieszenia w postaci tabletów oraz pobytów w obiektach hotelowych marki Mercure.
INFORMACJA PRASOWA