17 Apr, 2013
w Aktualności
Rusza Kongres Profesjonalistów PR 2013
Blisko 230 ekspertów i specjalistów zajmujących się public relations z całej Polski już w czwartek przyjeżdża do Rzeszowa. To tutaj odbędzie się branżowe wydarzenie, czyli Kongres Profesjonalistów PR. Wśród prelegentów znajdą się praktycy biznesu, naukowcy i pasjonaci. Nie zabraknie znanych nazwisk. Organizatorami są: Uniwersytet Wrocławski i Newsline Sp. z o.o., a sponsorem głównym - firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o.
Kongres Profesjonalistów Public Relations to wydarzenie cykliczne skupiające osoby pracujące w branży PR, bądź z nią sympatyzujące. Każda nowa odsłona obfituje w kilkadziesiąt wystąpień plenarnych autorytetów i ekspertów zagadnień komunikacyjnych, które skłaniają do nierzadko burzliwych dyskusji. Tegoroczna edycja wydarzenia startuje już jutro o godzinie 10:00 w Hotelu Rzeszów. Kongres potrwa dwa dni.
Rzeczywistość, w której przyszło nam żyć, zmienia się bardzo szybko. Te narzędzia, które jeszcze parę lat temu wydawały się być efektywne, obecnie już takie nie są. Nowe trendy i technologie determinują sukces w public relations, dlatego Kongres, to doskonała okazja do poznania najnowszych rozwiązań. Celem Kongresu jest także komentowanie rzeczywistości, która nas otacza, umożliwienie wymiany zdań, prezentacja case study. To także doskonała okazja do spotkań kuluarowych, na które nie zawsze mamy czas – wyjaśnia dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego, organizator kongresów PR.
O czym będzie mowa?
Zeszłoroczna edycja Kongresu przebiegała pod znakiem nowych mediów. W tym roku hasłem przewodnim będzie „Public relations 2020. Nowe trendy, narzędzia i finansowanie działań komunikacyjnych”. Prelegenci nie tylko podsumują dotychczasowe wydarzenia, ale także spróbują wybiec w przyszłość. Jak zauważa dr Dariusz Tworzydło - Podczas Kongresu szczególny nacisk zostanie położony na aspekt finansowy. Faktem jest, że finanse potrafią zablokować realizację nawet najbardziej innowacyjnych i oryginalnych pomysłów. Dlatego w trakcie naszego spotkania uczestnicy dowiedzą się m.in. o tym, z jakich źródeł i programów można i warto korzystać.
Duża porcja praktyki
Poza nowymi zagadnieniami, tegoroczny Kongres charakteryzować będzie nowa formuła spotkania, której dotychczas nie było. Przewidujemy praktyczne warsztaty. Zostały one podzielone na kilka bloków tematycznych, dzięki czemu każdy uczestnik znajdzie obszar, który z jego punktu widzenia będzie najbardziej interesujący. Poprowadzą je trenerzy – osoby od lat związane z PR oraz dziennikarstwem. Dla tych, którzy nie będą mogli wziąć udziału w wydarzeniu, organizatorzy przygotowali transmisję kilku bloków Kongresu w internecie. Streaming zrealizuje partner technologiczny wydarzenia - firma VEGACOM Sp. z o.o. Linki do podstron transmisji będą zamieszczone na portalu www.newsline.pl oraz na stronie www.kongresprofesjonalistow.pl
Wsparcie dla Kongresu PR
To wydarzenie nie mogłoby się odbyć gdyby nie zaangażowanie różnych podmiotów i ich przedstawicieli. Sponsorem głównym Kongresu Profesjonalistów PR jest firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. Głównymi partnerami Kongresu są: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa. Funkcję partnerów wydarzenia pełnią: Hotel Rzeszów, Związek Firm Public Relations, Ideo Sp. z o.o., Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej Klaster IT, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, SARE S.A, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA), Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Agencja Reklamowa Bogaczewicz, Agencja Wasilewski, PrzeczytamWszystkich.pl, MultiPunkty.pl, Lemon Sky, InternetPR, Fabryka e-biznesu Sp. z o.o., Exacto Sp. z o.o., Publicon Sp. z o.o., BMM Sp. z o.o., Aberit, Commit Polska Sp. z o.o, Questus, Drogeria Wispol, Tymbark, Lavard, Toton Show, Organique, Agencja Kreatywna 4n, Związek Pracodawców Klastry Polskie. Obsługę technologiczną zapewnia: Vegacom Sp. z o.o. Patronami medialnymi są: Mediarun.pl, GospodarkaPodkarpacka.pl, GC Nowiny, nowiny24.pl, Bankier.pl, nf.pl, interaktywnie.com, Polskie Radio Rzeszów S.A., Proseed, Marketing i Rynek, biznesistyl.pl, Interia.pl, VIP Biznes i Styl, Marketing przy Kawie, eGospodarka.pl, marketingowiec.pl, Marketer+, Grupa RMF FM, Managernaobcasach.pl, epr.pl, dlaStudenta.pl, Kurier365.pl, Gazeta Finansowa, CarpatiaBiznes.pl, TVP Rzeszów S.A., mojekonferencje.pl, salebiznesowe.pl, portalmedialny.pl, regioportal.pl, Social Press, interaktywnie.com, marketingmiejsca.com, pracuj.pl, Magazyn Strefa. Kongres wspierają wydawnictwa: MARINA, Wiedza i Praktyka, Dom Wydawniczy REBIS Sp. z o.o., Difin S.A., Onepress, Oficyna Wydawnicza "Impuls", Znak, Wydawnictwo naukowe PWN.
INFORMACJA PRASOWA
Kongres Profesjonalistów Public Relations to wydarzenie cykliczne skupiające osoby pracujące w branży PR, bądź z nią sympatyzujące. Każda nowa odsłona obfituje w kilkadziesiąt wystąpień plenarnych autorytetów i ekspertów zagadnień komunikacyjnych, które skłaniają do nierzadko burzliwych dyskusji. Tegoroczna edycja wydarzenia startuje już jutro o godzinie 10:00 w Hotelu Rzeszów. Kongres potrwa dwa dni.
Rzeczywistość, w której przyszło nam żyć, zmienia się bardzo szybko. Te narzędzia, które jeszcze parę lat temu wydawały się być efektywne, obecnie już takie nie są. Nowe trendy i technologie determinują sukces w public relations, dlatego Kongres, to doskonała okazja do poznania najnowszych rozwiązań. Celem Kongresu jest także komentowanie rzeczywistości, która nas otacza, umożliwienie wymiany zdań, prezentacja case study. To także doskonała okazja do spotkań kuluarowych, na które nie zawsze mamy czas – wyjaśnia dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego, organizator kongresów PR.
O czym będzie mowa?
Zeszłoroczna edycja Kongresu przebiegała pod znakiem nowych mediów. W tym roku hasłem przewodnim będzie „Public relations 2020. Nowe trendy, narzędzia i finansowanie działań komunikacyjnych”. Prelegenci nie tylko podsumują dotychczasowe wydarzenia, ale także spróbują wybiec w przyszłość. Jak zauważa dr Dariusz Tworzydło - Podczas Kongresu szczególny nacisk zostanie położony na aspekt finansowy. Faktem jest, że finanse potrafią zablokować realizację nawet najbardziej innowacyjnych i oryginalnych pomysłów. Dlatego w trakcie naszego spotkania uczestnicy dowiedzą się m.in. o tym, z jakich źródeł i programów można i warto korzystać.
Duża porcja praktyki
Poza nowymi zagadnieniami, tegoroczny Kongres charakteryzować będzie nowa formuła spotkania, której dotychczas nie było. Przewidujemy praktyczne warsztaty. Zostały one podzielone na kilka bloków tematycznych, dzięki czemu każdy uczestnik znajdzie obszar, który z jego punktu widzenia będzie najbardziej interesujący. Poprowadzą je trenerzy – osoby od lat związane z PR oraz dziennikarstwem. Dla tych, którzy nie będą mogli wziąć udziału w wydarzeniu, organizatorzy przygotowali transmisję kilku bloków Kongresu w internecie. Streaming zrealizuje partner technologiczny wydarzenia - firma VEGACOM Sp. z o.o. Linki do podstron transmisji będą zamieszczone na portalu www.newsline.pl oraz na stronie www.kongresprofesjonalistow.pl
Wsparcie dla Kongresu PR
To wydarzenie nie mogłoby się odbyć gdyby nie zaangażowanie różnych podmiotów i ich przedstawicieli. Sponsorem głównym Kongresu Profesjonalistów PR jest firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. Głównymi partnerami Kongresu są: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa. Funkcję partnerów wydarzenia pełnią: Hotel Rzeszów, Związek Firm Public Relations, Ideo Sp. z o.o., Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej Klaster IT, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, SARE S.A, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA), Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Agencja Reklamowa Bogaczewicz, Agencja Wasilewski, PrzeczytamWszystkich.pl, MultiPunkty.pl, Lemon Sky, InternetPR, Fabryka e-biznesu Sp. z o.o., Exacto Sp. z o.o., Publicon Sp. z o.o., BMM Sp. z o.o., Aberit, Commit Polska Sp. z o.o, Questus, Drogeria Wispol, Tymbark, Lavard, Toton Show, Organique, Agencja Kreatywna 4n, Związek Pracodawców Klastry Polskie. Obsługę technologiczną zapewnia: Vegacom Sp. z o.o. Patronami medialnymi są: Mediarun.pl, GospodarkaPodkarpacka.pl, GC Nowiny, nowiny24.pl, Bankier.pl, nf.pl, interaktywnie.com, Polskie Radio Rzeszów S.A., Proseed, Marketing i Rynek, biznesistyl.pl, Interia.pl, VIP Biznes i Styl, Marketing przy Kawie, eGospodarka.pl, marketingowiec.pl, Marketer+, Grupa RMF FM, Managernaobcasach.pl, epr.pl, dlaStudenta.pl, Kurier365.pl, Gazeta Finansowa, CarpatiaBiznes.pl, TVP Rzeszów S.A., mojekonferencje.pl, salebiznesowe.pl, portalmedialny.pl, regioportal.pl, Social Press, interaktywnie.com, marketingmiejsca.com, pracuj.pl, Magazyn Strefa. Kongres wspierają wydawnictwa: MARINA, Wiedza i Praktyka, Dom Wydawniczy REBIS Sp. z o.o., Difin S.A., Onepress, Oficyna Wydawnicza "Impuls", Znak, Wydawnictwo naukowe PWN.
INFORMACJA PRASOWA