Ranking najlepszych hoteli w Polsce
30 sierpnia rozpoczyna się ogólnopolskie badanie hoteli , które zaowocuje wyłonieniem najlepszych obiektów w 20 kategoriach hotelowych.
Za merytoryczne przeprowadzenie badania odpowiada firma Qualimo. - To co najważniejsze w tym rankingu, to fakt, że nagrody są przyznawane hotelom przez gości. Korzystając z naszej ekspertyzy i technologii badania satysfakcji klientów, którą stosujemy, jesteśmy w stanie zebrać opinie gości dla każdej kategorii hotelowej - mówi Grzegorz Porzucek, Dyrektor Zarządzający Qualimo.
Badaniem objętych zostanie 50 hoteli w 20 kategoriach. Metodologia badania oparta jest na głosowaniu metodą CAWI – klienci hoteli otrzymują prośbę o udział w tworzeniu rankingu drogą e-mailową. Po kliknięciu w link przechodzą na strony Qualimo, gdzie odpowiadają na pięć pytań związanych z poziomem obsługi, lokalizacją oraz wyposażeniem hotelu, w którym przebywali. Na podstawie tych odpowiedzi dla każdej z kategorii tworzony jest indeks satysfakcji w skali od 1 do 100.
Zebranie opinii klientów trwać będzie do 15 września, zaś wyróżnione hotele otrzymają nagrody TopHotel podczas oficjalnej gali, która odbędzie się 30 września w hotelu Intercontinental w Warszawie. Organizatorem rankingu jest spółka Netmedia, właściciel serwisu hotele.pl.
Źródło: horeca.pl