Radison Blu Hotel Kraków i najlepszy event na parkingu
W najnowszym raporcie ogłoszonym w czerwcu 2010, przez miesięcznik MICE Poland, wraz z przedstawicielami agencji eventowych, uznał imprezę Blu Party zorganizowaną przez hotel Radisson Blu Kraków za jedną z ośmiu najlepszych realizacji 2009 roku.
Blu Party zwyciężyło w kategorii „najlepiej dobrane venue”. Na tę ocenę złożyło się miejsce organizacji, a także koncepcja i realizacja imprezy.
Organizatorzy, chcąc wypromować zmienioną nazwę hotelu – Radisson BLU – postanowili przygotować niebieskie party. Scenariusz, scenografia i komunikacja eventu były zbudowane wokół tej barwy. Gości poproszono aby ich stroje zawierały jak najwięcej koloru niebieskiego, przy wejściu mogli poczęstować się niebieskim szampanem, podanym przez hostessy ubrane w niebieskie suknie. Następnie zamiast do sal bankietowych zostali zaproszeni... na podziemny parking! Tutaj powitały ich niebieskie dekoracje, morze błękitnego światła, niebieskie drinki i wyśmienite dania przygotowane na tą okazję przez Szefa Kuchni. A wszytko to w akompaniamencie doskonałej muzyki.
Prace nad realizacją eventu rozpoczeły się dwa miesiące wcześniej. Dostosowanie i dekoracja parkingu zajęły kilka dni. Oświetlenie i nagłośnienie wymagały położenia 1,5 km kabli. Na imprezie bawiło się wspólnie około 300 osób – głównie partnerów biznesowych hotelu.
Najlepszą nagrodą dla organizatorów były głosy uznania gości, jakie napływały do nich jeszcze długo po Blu Party. O tym, że parking na dobre zagościł na imprezowej mapie Krakowa świadczy fakt organizacji tutaj kolejnego eventu w czerwcu 2010 – Blu Loves Green oraz kilku imprez na zamówienie zewnętrznych firm.