1 Aug, 2013
w Aktualności
Qubus Hotel bada potrzeby swoich Gości
W lipcu 2013 r. sieć Qubus Hotel uruchomiła stronę r.qubushotel.com. Dzięki nowemu systemowi elektronicznej ankiety Goście mogą w wygodny sposób zostawić swoją opinię po pobycie w hotelu. Wszystkie informacje zwrotne od odwiedzających hotele pomagają sieci podejmować ważne decyzje dotyczące rozwoju obiektów lub wprowadzenia w nich dodatkowych udogodnień dla osób podróżujących.
Strona r.qubushotel.com jest intuicyjna i łatwa w obsłudze. Wystarczy, że użytkownik wykona 3 proste kroki, a zostanie przekierowany do ankiety elektronicznej lub portalu, na którym może ocenić wybrany obiekt. Ankiety składają się z kilku konkretnych pytań, a ich wypełnienie zajmuje mniej niż 3 minuty. Strona oraz ankieta dostępne są także w wersji mobilnej. Oznacza to, że Goście mogą wyrazić swoje zdanie korzystając ze smartfona, czy innych urządzeń mobilnych.
- Informacja zwrotna, jaką uzyskujemy od naszych Gości to dla nas najcenniejsze źródło wiedzy. Zwraca naszą uwagę na istotne dla osób podróżujących szczegóły i daje nam szansę na wprowadzenie zmian i ulepszeń uwzględniających ich potrzeby – wymienia Pani Karolina Serewiś, Młodszy Specjalista ds. Marketingu – przykładem mogą być pojawiające się w ankietach prośby o stworzenie oferty dla rodzin, czy propozycji weekendowej. Nasza reakcja była natychmiastowa. Wprowadziliśmy wtedy specjalną propozycję pobytów rodzinnych i Weekendu All Inclusive. Spotkało się to z pozytywnym odzewem ze strony innych Gości - dodaje pani Karolina.
Goście hotelowi coraz częściej korzystają z możliwości dzielenia się opinią w Internecie. Pokazują to dane zebrane z 3 portali: booking.com, hrs.com oraz TripAdvisor. W pierwszym kwartale 2013 r. obiekty należące do sieci zebrały łącznie 511 opinii, zaś w drugim już 706.
Qubus Hotel regularnie i rzetelnie monitoruje i analizuje pozostawiane przez Gości opinie, zarówno w ankietach, jak i w Internecie. Informacje zwrotne weryfikowane są także za pomocą badań Secret Guest. Takie kompleksowe działania pozwalają uzyskać wiedzę na temat wielu pól działalności każdego z hoteli należącego do sieci.
W opiniach zamieszczonych przez Gości Qubus Hotel najwięcej pozytywnych opinii dotyczy serwowanego jedzenia oraz personelu. Dane za okres IV-VI 2013r. - Wszystkie uwagi i komentarze są dla nas ważne, zarówno te pozytywne jak i negatywne. Powiedziałabym nawet, że opinie negatywne są dla nas istotniejsze, ponieważ dają nam szansę na wprowadzenie kolejnych ulepszeń i dopasowanie oferty do potrzeb Gości. Jednocześnie pomagają nam wykrywać problemy i podejmować działania gwarantujące, że dana sytuacja zostanie wyeliminowana i nie powtórzy się w przyszłości – zapewnia pani Karolina – za to pozytywne komentarze motywują nas do dalszej pracy i stanowią dla nas potwierdzenie, że wykonujemy ją najlepiej jak potrafimy – podsumowuje pani Karolina.
***
Qubus Hotel to 14 obiektów biznesowych i konferencyjnych 3* i 4*. Sieć już od 17 lat oferuje swoim Gościom najwyższą jakość usług. W marcu 2013r. uruchomiona została nowa strona internetowa Qubus Hotel. Dzięki niej Goście mogą korzystać z wygodnej, szybkiej i bezpiecznej rezerwacji on-line.
INFORMACJA PRASOWA
Strona r.qubushotel.com jest intuicyjna i łatwa w obsłudze. Wystarczy, że użytkownik wykona 3 proste kroki, a zostanie przekierowany do ankiety elektronicznej lub portalu, na którym może ocenić wybrany obiekt. Ankiety składają się z kilku konkretnych pytań, a ich wypełnienie zajmuje mniej niż 3 minuty. Strona oraz ankieta dostępne są także w wersji mobilnej. Oznacza to, że Goście mogą wyrazić swoje zdanie korzystając ze smartfona, czy innych urządzeń mobilnych.
- Informacja zwrotna, jaką uzyskujemy od naszych Gości to dla nas najcenniejsze źródło wiedzy. Zwraca naszą uwagę na istotne dla osób podróżujących szczegóły i daje nam szansę na wprowadzenie zmian i ulepszeń uwzględniających ich potrzeby – wymienia Pani Karolina Serewiś, Młodszy Specjalista ds. Marketingu – przykładem mogą być pojawiające się w ankietach prośby o stworzenie oferty dla rodzin, czy propozycji weekendowej. Nasza reakcja była natychmiastowa. Wprowadziliśmy wtedy specjalną propozycję pobytów rodzinnych i Weekendu All Inclusive. Spotkało się to z pozytywnym odzewem ze strony innych Gości - dodaje pani Karolina.
Goście hotelowi coraz częściej korzystają z możliwości dzielenia się opinią w Internecie. Pokazują to dane zebrane z 3 portali: booking.com, hrs.com oraz TripAdvisor. W pierwszym kwartale 2013 r. obiekty należące do sieci zebrały łącznie 511 opinii, zaś w drugim już 706.
Qubus Hotel regularnie i rzetelnie monitoruje i analizuje pozostawiane przez Gości opinie, zarówno w ankietach, jak i w Internecie. Informacje zwrotne weryfikowane są także za pomocą badań Secret Guest. Takie kompleksowe działania pozwalają uzyskać wiedzę na temat wielu pól działalności każdego z hoteli należącego do sieci.
W opiniach zamieszczonych przez Gości Qubus Hotel najwięcej pozytywnych opinii dotyczy serwowanego jedzenia oraz personelu. Dane za okres IV-VI 2013r. - Wszystkie uwagi i komentarze są dla nas ważne, zarówno te pozytywne jak i negatywne. Powiedziałabym nawet, że opinie negatywne są dla nas istotniejsze, ponieważ dają nam szansę na wprowadzenie kolejnych ulepszeń i dopasowanie oferty do potrzeb Gości. Jednocześnie pomagają nam wykrywać problemy i podejmować działania gwarantujące, że dana sytuacja zostanie wyeliminowana i nie powtórzy się w przyszłości – zapewnia pani Karolina – za to pozytywne komentarze motywują nas do dalszej pracy i stanowią dla nas potwierdzenie, że wykonujemy ją najlepiej jak potrafimy – podsumowuje pani Karolina.
***
Qubus Hotel to 14 obiektów biznesowych i konferencyjnych 3* i 4*. Sieć już od 17 lat oferuje swoim Gościom najwyższą jakość usług. W marcu 2013r. uruchomiona została nowa strona internetowa Qubus Hotel. Dzięki niej Goście mogą korzystać z wygodnej, szybkiej i bezpiecznej rezerwacji on-line.
INFORMACJA PRASOWA