Protokół KRAKÓW NETWORK w finale konkursu Stowarzyszenia ICCA "Best Marketing Award"
Wiecie, że lubimy przekazywać dobre nowiny, więc bardzo się cieszymy, że możemy ogłosić, że Protokół KRAKÓW NETWORK znalazł się w finale międzynarodowego konkursu Stowarzyszenia ICCA Best Marketing Award.
Organizatorzy konkursu nagradzają szczególne osiągnięcia w dziedzinie marketingu miast, regionów i produktów. To bardzo duże wyróżnienie dla KBF, czyli miejskiej instytucji kultury i operatora Centrum Kongresowego ICE Kraków.
Przypomnijmy, że protokół KRAKÓW NETWORK to dokument zainspirowany Protokołem z Kaohsiung ICCA. Prace nad nim trwały wiele miesięcy, a cała branża MICE czekała na jego ogłoszenie z niecierpliwością. 23 marca 2021 r. w ICE Kraków podczas specjalnej konferencji członkowie biznesowej inicjatywy KRAKÓW NETWORK, której inicjatorem i organizatorem jest KBF, ogłosili jego główne założenia i proces powstawania (Rewolucja w Krakowie – Protokół KRAKÓW NETWORK ogłoszony!).
Protokół jest zbiorem dobrych praktyk i rekomendacji dostosowanych do nowej, postpandemicznej rzeczywistości. Określono listę kluczowych strategii, które umożliwią dalszy rozwój przemysłu spotkań i wydarzeń, będący wstępem do wspólnej strategii na lata 2021–2023.
Najważniejsze założenia protokołu to:
- konieczność stworzenia innowacyjnych modeli biznesowych opartych na wspólnym zarządzaniu ryzykiem,
- restrukturyzacja cyfrowa,
- promocja wydarzeń hybrydowych,
- zbudowanie przewagi konkurencyjnej Krakowa poprzez zaangażowanie lokalnych przedstawicieli przemysłu spotkań.
W tegorocznej edycji konkursu Best Marketing Award doceniono zespoły, którym udało się wykazać nieszablonowym myśleniem. Wśród finalistów nie mogło więc zabraknąć KBF i KRAKÓW NETWORK.
Gratulacje i trzymamy kciuki za zwycięstwo!