9 Oct, 2012
w Aktualności
PRO4MEDIA na Biennale Sztuki w Wilanowie
Video mapping 3D na Pałacu w Wilanowie, zrealizowany przez PRO4MEDIA, był uwieńczeniem 8 dniowych Biennale Sztuki w Warszawie. Dni Wilanowa zaczęły się 8 września. W kilku punktach dzielnicy zrealizowano wiele artystycznych projektów.
Na koniec tej kilkudniowej imprezy Pałac w Wilanowie ożył za sprawą firmy PRO4MEDIA i studia graficznego LOOMO. Kilkaset osób zobaczyło mapping architektoniczny pt. „Bohaterowie Odsieczy Wiedeńskiej znów w pałacu”. PRO4MEDIA zapewniła sprzęt i realizację na najwyższym poziomie. Kilkuminutowy pokaz był wyświetlany przez dwa projektory BARCO FLM HD20.
Firma PRO4MEDIA ma duże doświadczenia w podobnych projektach, pierwszy mapping zrobiła ponad 3 lata temu. Realizuje mappingi zarówno na imprezach zamkniętych (m. in. konferencja firmy Isover czy gala Alicja w krainie Elektrolux na Politechnice Warszawskiej), jak i dostępnych dla szerszej publiczności (m.in. promocja miasta Wiedeń na pałacu Staszica na Krakowskim Przedmieściu, mapping dla firmy Skoda również na budynku PAN).
Video mapping jest jedną z najbardziej dynamicznych technik używanych w ostatnim czasie na rynku eventowym. Dzięki niej można wyświetlać obrazy na przedmiotach - wykorzystując ich przestrzenną strukturę, otrzymujemy efekt projekcji trójwymiarowej. Na tę technologię, mimo pracochłonnego procesu przygotowania, agencje eventowe decydują się coraz częściej. Dzięki niej pokazanie loga firmy, produktu czy usługi zyskuje prawdziwy “trzeci wymiar”.
INFORMACJA PRASOWA
Na koniec tej kilkudniowej imprezy Pałac w Wilanowie ożył za sprawą firmy PRO4MEDIA i studia graficznego LOOMO. Kilkaset osób zobaczyło mapping architektoniczny pt. „Bohaterowie Odsieczy Wiedeńskiej znów w pałacu”. PRO4MEDIA zapewniła sprzęt i realizację na najwyższym poziomie. Kilkuminutowy pokaz był wyświetlany przez dwa projektory BARCO FLM HD20.
Firma PRO4MEDIA ma duże doświadczenia w podobnych projektach, pierwszy mapping zrobiła ponad 3 lata temu. Realizuje mappingi zarówno na imprezach zamkniętych (m. in. konferencja firmy Isover czy gala Alicja w krainie Elektrolux na Politechnice Warszawskiej), jak i dostępnych dla szerszej publiczności (m.in. promocja miasta Wiedeń na pałacu Staszica na Krakowskim Przedmieściu, mapping dla firmy Skoda również na budynku PAN).
Video mapping jest jedną z najbardziej dynamicznych technik używanych w ostatnim czasie na rynku eventowym. Dzięki niej można wyświetlać obrazy na przedmiotach - wykorzystując ich przestrzenną strukturę, otrzymujemy efekt projekcji trójwymiarowej. Na tę technologię, mimo pracochłonnego procesu przygotowania, agencje eventowe decydują się coraz częściej. Dzięki niej pokazanie loga firmy, produktu czy usługi zyskuje prawdziwy “trzeci wymiar”.
INFORMACJA PRASOWA