Polskie hotele Louvre Hotels Group angażują się w akcje charytatywne, życie lokalnej społeczności i dbałość o środowisko.
Niestety już po świętach, ale my chcemy jeszcze opowiedzieć Wam o tym, jak hotelarze w przedświątecznym czasie angażowali się w społeczną odpowiedzialność i jakie inicjatywy podjęli.
Pracownicy polskich hoteli zrzeszonych w Louvre Hotels Group jak co roku z pasją zaangażowali się w liczne akcje charytatywne, integrowali się z lokalną społecznością, a także kontynuowali promocję proekologicznych postaw.
W jakie akcje charytatywne zaangażowali się pracownicy sieci Louvre Hotels Group?
Załogi hoteli Campanile Lublin i Campanile Łódź wsparły świąteczne zbiórki na rzecz Domu Dziecka im. Janusza Korczaka w Lublinie i Domu dla Małych Dzieci w Łodzi.
Załogi Campanile Warszawa, hotelu Premiere Classe i biura regionalnego LHG dołączyły się do akcji charytatywnej na rzecz Fundacji Dzieciom "Zdążyć z Pomocą". Dla podopiecznych Fundacji pracownicy przygotowali paczki z zabawkami i słodyczami.
Campanile Wrocław Centrum z kolei obdarował upominkami dzieci z Fundacji Promyk Nadziei chorujące na nowotwory.
Załoga Campanile Bydgoszcz wsparli bezdomnych, dołączając się do zbiórki odzieży w ramach akcji "Bazylika Pomaga".
Wśród wartości, jakie wyznaje Louvre Hotels Group, jest też pomoc zwierzakom. Nie mogło więc zabraknąć wsparcia dla okolicznych schronisk. Dzięki pracownikom Campanile Wrocław Centrum, Campanile Wrocław Stare Miasto i Campanile Katowice do schroniska we Wrocławiu i Tychach powędrowała karma, ciepłe koce i inne artykuły pierwszej pomocy. Z kolei załoga Metropolo by Golden Tulip w Krakowie wsparła Skawińskie Stowarzyszenie Pomocy dla Zwierząt.
Angażowanie się w życie lokalnych społeczności
W tym przedświątecznym czasie pracownicy polskich hoteli LHG nie tylko angażowali się w akcje charytatywne, ale również zacieśniali więzi z mieszkańcami miast, w których się znajdują. Hotele marki Campanile w Bydgoszczy i Katowicach zaprosiły do siebie uczniów pobliskich szkół na warsztaty dekorowania pierników. Uczniowie bydgoskiej szkoły mogli nawet wziąć udział w specjalnym konkursie, w którym z fartuchach i czapkach kucharskich walczyli o miano najładniej udekorowanych ciastek.
Proekologiczne postawy jako jedna z wartości Louvre Hotels Group
Warto też wspomnieć, że w polskich hotelach działających pod szyldem Campanile w tym roku nie było standardowych dekoracji, a tylko takie wykonane własnoręcznie. Były też odpowiedzialne ekologicznie choinki. Wszystko to w trosce o środowisko.
W warszawskim kompleksie hotelowym (w którym znajdują się takie marki, jak Campanile, Premiere Classe i Golden Tulip) choinka była z makulatury. Załogowa kompleksu zamiast bombek umieściła kody QR, po zeskanowaniu których goście mogli wejść na stronę organizacji, które niosą pomoc ludziom i zwierzętom. Taka choinka symbolizowała najważniejsze wartości sieci LHG i jednocześnie zachęcała gości i przechodniów do zaangażowania się w zmianę świata na lepsze.
INFORMACJA PRASOWA