25 Jan, 2013
w Aktualności
Polska prezentuje się szwedzkim meeting plannerom
21 stycznia 2013, w Goteborgu, przedstawicielka GCB Marta Wiśniewska, prezentowała szwedzkiej branży trójmiejskie obiekty konferencyjne, w ramach spotkania "Polska. Move your imagination".
Prezentacja odbyła się podczas spotkania Meeting Industry Week (Motes Industry Veckan 2013) w hotelu Clarion Post (Goteborg, Szwecja). Na zaproszenie Poland Convention Bureau, w spotkaniu wzięły udział dwie destynacje: Gdańsk oraz Katowice. Na wydarzenie zaproszonych zostało 25 wyselekcjonowanych reprezentantów stowarzyszeń, firm i agencji branży spotkań z rynku szwedzkiego. Odpowiednim doborem gości zajął się wyłączny organizator spotkania Meeting Industry Week w Goteborgu i wydawca jedynego w Szwecji branżowego magazynu - Meeting International. Takie spotkania są doskonałą okazją do nawiązanie bezpośrednich kontaktów biznesowych z kluczowymi firmami na danym rynku priorytetowym.
Goście zaproszeni zostali na lunch w hotelu Clarion Post, gdzie po prezentacji, delektowali się posiłkiem. W ramach niego przedstawiciele z Polski, tj: Aneta Książek (Poland Convention Bureau), Marta Wiśniewska (Gdańsk Convention Bureau), Krystian Gryglaszewski (Katowice CVB ) oraz Małgorzata Hudyma - dyrektor Ośrodka POT w Sztokholmie, przeprowadzili rozmowy w mniejszych grupach. Na koniec spotkania odbyła się loteria, na którą Hotel Gdańsk ufundował voucher na weekendowy pobyt dla dwóch osób.
Do tej pory Gdańsk Convention Bureau brało udział w podobnych spotkaniach zorganizowanych przez Poland Convention Bureau we Frankfurcie, Paryżu, Londynie oraz Brukseli. GCB było Głównym Partnerem i sponsorem dwóch z powyższych spotkań. Samodzielnie GCB zorganizowało road show w Monachium, a w tym roku planuje kolejne.
O GDANSK CONVENTION BUREAU:
Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów. Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 110 członków. Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA - największego stowarzyszenia w branży. Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w naszym regionie.
Prezentacja odbyła się podczas spotkania Meeting Industry Week (Motes Industry Veckan 2013) w hotelu Clarion Post (Goteborg, Szwecja). Na zaproszenie Poland Convention Bureau, w spotkaniu wzięły udział dwie destynacje: Gdańsk oraz Katowice. Na wydarzenie zaproszonych zostało 25 wyselekcjonowanych reprezentantów stowarzyszeń, firm i agencji branży spotkań z rynku szwedzkiego. Odpowiednim doborem gości zajął się wyłączny organizator spotkania Meeting Industry Week w Goteborgu i wydawca jedynego w Szwecji branżowego magazynu - Meeting International. Takie spotkania są doskonałą okazją do nawiązanie bezpośrednich kontaktów biznesowych z kluczowymi firmami na danym rynku priorytetowym.
Goście zaproszeni zostali na lunch w hotelu Clarion Post, gdzie po prezentacji, delektowali się posiłkiem. W ramach niego przedstawiciele z Polski, tj: Aneta Książek (Poland Convention Bureau), Marta Wiśniewska (Gdańsk Convention Bureau), Krystian Gryglaszewski (Katowice CVB ) oraz Małgorzata Hudyma - dyrektor Ośrodka POT w Sztokholmie, przeprowadzili rozmowy w mniejszych grupach. Na koniec spotkania odbyła się loteria, na którą Hotel Gdańsk ufundował voucher na weekendowy pobyt dla dwóch osób.
Do tej pory Gdańsk Convention Bureau brało udział w podobnych spotkaniach zorganizowanych przez Poland Convention Bureau we Frankfurcie, Paryżu, Londynie oraz Brukseli. GCB było Głównym Partnerem i sponsorem dwóch z powyższych spotkań. Samodzielnie GCB zorganizowało road show w Monachium, a w tym roku planuje kolejne.
O GDANSK CONVENTION BUREAU:
Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów. Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 110 członków. Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA - największego stowarzyszenia w branży. Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w naszym regionie.