Podsumowanie Expo Marketing 2019!
Minął już prawie miesiąc od imprezy konferencyjno-wystawienniczej Expo Marketing, która miała miejsce 5 czerwca w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. Data nie była przypadkowa, bowiem w ten dzień miały miejsce obchody Światowego Dnia Targów. Czas podsumować wydarzenie.
W imprezie wzięło udział ponad 100 osób. Wśród uczestników znajdowali się głównie organizatorzy targów i eventów oraz wystawcy. Z roku na rok Expo Marketing odwiedza coraz więcej osób, co dowodzi, że mimo doby internetu, stale rośnie zainteresowanie komunikowaniem się poprzez spotkania i wymianę doświadczeń.
Pierwsza część Expo Marketing przebiegła pod kątem zagadnień związanych z planowaniem targów i efektywnym wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi marketingowych. Specjaliści, w tym prezes firmy Promedia Jerzy Osika, dzielili się doświadczeniami i wskazówkami, jak wybrać najlepsze imprezy i optymalnie je wykorzystać, by osiągnąć zamierzone cele.
W czasie swojej prelekcji Robert Sosnowski, CVO Reach a Blogger / Biuro Podróży Reklamy oraz Mateusz Korobacz, new business manager w agencji JU, opowiedzieli o tym, jak zwiększyć liczbę klientów na stoisku za pomocą kampanii internetowych i mediów społecznościowych.
Jacek Kisiała, prezez Extend Vision, zdradził sprawdzone sposoby na stworzenie atrakcyjnego stoiska targowego, przyciągającego klientów z nowego pokolenia.
Nie zabrało także innych ciekawych prelekcji, m.in. Sebastiana Żywieckiego CEO VMS Media o zastosowaniu poszerzonej i wirtualnej rzeczywistości czy Patryka Wierniuka, head of business development, IMS, o działaniu marketingu sensorycznego w praktyce.
Imprezę zakończył panel dyskusyjny, którym moderował Jerzy Osika. Uczestnicy dyskusji rozmawiali o tym, jak dopasować narzędzia marketingu wystawienniczego do zmieniających się oczekiwań klientów, by odnieść sukces na targach.
Cała impreza Expo Marketing odbyła się w przyjaznej atmosferze. Uczestnicy podkreślali wysoki poziom merytoryczny imprezy.
Partnerem Głównym Expo Marketing 2019 było Centrum Praskie Koneser. Serwis SaleBiznesowe.pl był jednym z Patronów Medialnych.
INFORMACJA PRASOWA