16 Sep, 2010
w Aktualności
Pierwsza tego typu akcja promocyjna Centrum Konferencyjne Adgar Plaza
13 września 2010 r., w Warszawie startuje wyjątkowa akcja
promocyjna Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza pod hasłem "Ideas are born
here" (Tu rodzą się pomysły).
Po raz pierwszy w Polsce aż 5 000 balonów zostanie wykorzystanych w taki
sposób w celu dotarcia z informacją promocyjną do mieszkańców Warszawy.
Zostaną one przyczepione do losowo wybranych samochodów zaparkowanych w
wybranych punktach miasta. Akcja obejmie 1 na 40 samochodów poruszających
się codziennie po ulicach stolicy.
Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie balonów w kampanii marketingu
partyzanckiego, ponieważ budzą one pozytywne skojarzenia z dzieciństwem,
wolnością i niczym nie skrępowaną wyobraźnią. Balony to symbol hasła Centrum
Konferencyjnego Adgar Plaza - "Ideas are born here".
Jesteśmy ciekawi, jak Warszawiacy przyjmą ten rodzaj zabawnego marketingu
partyzanckiego. A może także Państwa samochód znajdzie się w odpowiednim
miejscu i odpowiednim czasie?
W imieniu organizatorów akcji serdecznie zapraszamy do odwiedzenia i
fotografowania miejsc prowadzenia akcji:
* 13 września 2010 r. (poniedziałek): okolice Dworca Centralnego, ul.
Marszałkowska, Aleje Jerozolimskie oraz Plac Konstytucji
* 14 września 2010 r. (wtorek): okolice Placu Bankowego, Placu
Teatralnego i Placu Piłsudskiego
* 15 września 2010 r. (środa): ul. Świętokrzyska, Plac Trzech Krzyży,
Plac Powstańców Warszawy
* 16 września 2010 r. (czwartek): Centrum Biznesowe na Mokotowie,
okolice ul. Marynarskiej, ul. Domaniewskiej i ul. Postępu
Akcja będzie prowadzona od 13 do 16 września 2010 roku. Jej celem jest
promocja nowoczesnego i doskonale wyposażonego Centrum Konferencyjnego Adgar
Plaza, które mieści się przy ul. Postępu 17A w centrum biznesowym na
Mokotowie w Warszawie.
promocyjna Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza pod hasłem "Ideas are born
here" (Tu rodzą się pomysły).
Po raz pierwszy w Polsce aż 5 000 balonów zostanie wykorzystanych w taki
sposób w celu dotarcia z informacją promocyjną do mieszkańców Warszawy.
Zostaną one przyczepione do losowo wybranych samochodów zaparkowanych w
wybranych punktach miasta. Akcja obejmie 1 na 40 samochodów poruszających
się codziennie po ulicach stolicy.
Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie balonów w kampanii marketingu
partyzanckiego, ponieważ budzą one pozytywne skojarzenia z dzieciństwem,
wolnością i niczym nie skrępowaną wyobraźnią. Balony to symbol hasła Centrum
Konferencyjnego Adgar Plaza - "Ideas are born here".
Jesteśmy ciekawi, jak Warszawiacy przyjmą ten rodzaj zabawnego marketingu
partyzanckiego. A może także Państwa samochód znajdzie się w odpowiednim
miejscu i odpowiednim czasie?
W imieniu organizatorów akcji serdecznie zapraszamy do odwiedzenia i
fotografowania miejsc prowadzenia akcji:
* 13 września 2010 r. (poniedziałek): okolice Dworca Centralnego, ul.
Marszałkowska, Aleje Jerozolimskie oraz Plac Konstytucji
* 14 września 2010 r. (wtorek): okolice Placu Bankowego, Placu
Teatralnego i Placu Piłsudskiego
* 15 września 2010 r. (środa): ul. Świętokrzyska, Plac Trzech Krzyży,
Plac Powstańców Warszawy
* 16 września 2010 r. (czwartek): Centrum Biznesowe na Mokotowie,
okolice ul. Marynarskiej, ul. Domaniewskiej i ul. Postępu
Akcja będzie prowadzona od 13 do 16 września 2010 roku. Jej celem jest
promocja nowoczesnego i doskonale wyposażonego Centrum Konferencyjnego Adgar
Plaza, które mieści się przy ul. Postępu 17A w centrum biznesowym na
Mokotowie w Warszawie.