Owocne randki podczas Giełdy ofert karnawałowych

Owocne randki podczas Giełdy ofert karnawałowych
Dnia 17 listopada 2010 r. odbyła się druga edycja warsztatów biznesowych Fast Date - „Hotele & Meeting Plannerzy. Giełda ofert karnawałowych”. Organizatorem spotkania był portal MeetingPlanner.pl.

Wszyscy obecni na sali meeting plannerzy mieli okazję, w czasie indywidualnych spotkań, zapoznać się z ofertą świąteczno-karnawałową hoteli konferencyjnych. Formuła fast-date to sprawdzony sposób nie tylko na poznanie ofert, ale także - wzajemnych potrzeb i oczekiwań.

W spotkaniu, oprócz organizatorów spotkań - zleceniodawców korporacyjnych, przedstawicieli agencji eventowych uczestniczyły prestiżowe hotele, takie jak: Hotel Anders Resort & Spa; Hotel Centuria Wellness & SPA; Hotel Dosłońce Conference & SPA; Grupa Trip; Hyatt Regency Warsaw; Jan III Sobieski Hotel; Kyriad Prestige, Hotel Première Classe, Campanile (Louvre - Hotels); Mazurkas Conference Centre; Radisson Blu Centrum Hotel; Sofitel Warsaw Victoria; Warsaw Marriott Hotel, Zespół Pałacowy Galiny.

Podobnie jak w pierwszej edycji, warsztatom towarzyszył panel dyskusyjny z udziałem ekspertów, tym razem pod hasłem - „Eventy świąteczne i karnawałowe standard czy rewolucje?”. W dyskusji udział wzięli: Katarzyna Pawluś - Lech, Operational Marketing Manager w Renault Trucks Polska; Magdalena Cieślak, Account Director w agencji United Partners; Wojciech Cłapiński, Dyrektor Zarządzający agencji El Padre; Renata Hoff, Wice Dyrektor hotelu Centuria; Daniel Błaszkiewicz, Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu hotelu Anders Resort & Spa.

Na podstawie wygłoszonych w trakcie dyskusji opinii, nasuwa się wniosek, że w przypadku ofert świątecznych, ze względu na specyfikę czasu, w którym są one organizowane, nadal dominują spotkania bardziej tradycyjne. Coraz częściej do tematu imprez świątecznych podchodzi się bardziej lekko, mniej restrykcyjnie. Zdarza się, że klienci agencji organizujących spotkania życzą sobie, żeby nie akcentować jego religijnego charakteru. Istnieje również zjawisko przesuwania budżetów przeznaczonych na organizację eventu na późniejszy okres - karnawałowy.

W czasie dyskusji pojawiły się również pewne propozycje zmierzające do podniesienia atrakcyjności świąteczno-karnawałowej oferty hotelowej w stosunku do propozycji innych obiektów, takich jak np. restauracje. Prelegenci zwrócili tu uwagę, że takie elementy jak: zorganizowanie atrakcyjnego dojazdu do obiektu, wzbogacenie oferty bardziej rozbudowaną scenografią świąteczną mogłyby zadziałać na korzyść hotelu. Pojawił się również głos, żeby wprowadzić bardziej systemowe rozwiązania, które miałyby zachęcić agencje do rekomendowania usług hotelowych swoim klientom. Dzięki oferowanym przez hotel rabatom, organizacja wydarzenia przez agencję mogłaby być dla klienta mniej kosztowna niż przy organizacji na własną rękę.

- Reakcje uczestników świadczą o tym, że spotkania typu Fast Date są pożyteczne i owocne dla obu stron. Meeting plannerzy mają okazję poznać ofertę hotelową i wynegocjować atrakcyjne warunki, zaś hotele poznać oczekiwania i zaprezentować swoje możliwości. Spotkania face to face są naszym zdaniem doskonałym dopełnieniem kontaktu mailowego czy telefonicznego - powiedział Piotr Cieślak, Dyrektor Zarządzający portalu MeetingPlanner.pl.

Największym uznaniem meeting plannerów spotkała się prezentacja oferty przygotowana przez Zespół Pałacowy Galiny. Nagrodą był Pakiet Premium portalu MeetingPlanner.pl.

Warsztat portalu MeetingPlanner.pl był imprezą towarzyszącą Targom usług dla biznesu Meetings Poland Expo.

Ze względu na duże zainteresowanie i zadowolenie uczestników z dotychczasowych spotkań, portal MeetingPlanner.pl planuje kontynuację warsztatów w formule Fast Date.

INFORMACJA PRASOWA