ONLINE. PRACA. NEWNORMAL - relacja z konferencji MCCT
W drugiej połowie marca miała miejsca nowa konferencja MCCT. Emocje już opadły, więc przyszedł czas na podsumowanie.
Wydarzenie podzielono na 4 dni, ponieważ aż 68 prelegentów miało chęć podzielenia się z uczestnikami swoją wiedzą. Eksperci prowadzili wideoprezentacje i wideodebaty. MCCT bowiem odbyło się w fomule online.
Podczas 4-dniowej konferencji poruszono wiele kwestii związanych z rynkiem spotkań i szerokopojętą branżą eventową, m.in. zagadnienia z zakresu: wideokonferencji, najnowszych technologii audio-video, realizacji eventów online, czy re-aranżacji biur. Pod lupę wzięto także istotną kwestię zmian jakie wymusza COVID-owy rynek pracy.
Tak jak wspomnieliśmy chwilę wcześniej, prelegentów było 68. A ile uczestników? Na wydarzenie zarejestrowało się ponad 900 osób. Imponująco wyglądają też inne liczby: 50 sponsorów i parterów oraz aż 17 patronów medialnych, w tym... MY :) Z czego bardzo się cieszymy. Dorzuciliśmy swoją małą cegiełkę do wypromowania tego nowego na rynku wydarzenia.
Meeting Communication Collaboration Trends to inicjatywa, która powstała z myślą o szerokim gremium pracodawców i pracowników zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu pracy zdalnej. Partnerem Merytorycznym konferencji była firma VisionCube zrzeszająca specjalistów systemów AV i wideokonferencji.
„Po wybuchu pandemii COVID-19 ogromna liczba firm została zmuszona do przejścia w tryb pracy zdalnej. Niektórzy używali już wcześniej rozwiązań wideokonferencyjnych – inni byli zmuszeni do wyboru platformy w bardzo krótkim czasie. Naszym celem podczas konferencji było przybliżenie uczestnikom możliwie największej liczby systemów oraz porównanie ich tak, aby każdy mógł wybrać rozwiązanie najlepiej pasujące do własnych oczekiwań” - skomentował Andrzej M. Rzepecki, Prezes Zarządu VisionCube S.A. oraz Członek Rady Programowej MCCT.
Podczas 4 dni odbyło się wiele ciekawych prelekcji. Poznaliśmy możliwości różnych sprzętów, które każde wydarzenie potrafią wynieść na nowy poziom. Nam chyba najbardziej podobało się porównanie porównania 7 najbardziej popularnych platform wideokonferencyjnych i webinarowych takich jak: ZOOM, Microsoft Teams, Google Meet, Cisco Webex, Pexip, ClickMeeting oraz LiveWebinar.
Debaty również cieszyły się sporym zainteresowaniem i można było spojrzeć na pewne tematy z różnych perspektyw.
Oprócz części merytorycznej, konferencja MCCT obfitowała również w specjalne konkursy dla uczestników, w których można było wygrać atrakcyjne nagrody. Organizatorzy przeprowadzili także wiele ankiet, których wyniki można będzie śledzić na mediach społecznościowych konferencji.
Po zakończeniu MCCT Online Week można stwierdzić, że tematyka konferencji to strzał w dziesiątkę. Świadczy o tym bardzo wysoka frekwencja – ponad 900 zarejestrowanych osób, szerokie grono ekspertów z różnych dziedzin oraz wyniki przeprowadzonej ankiety, w której 75% osób merytorykę spotkania oceniło bardzo wysoko. Przez 4 dni odbyliśmy wirtualną podróż po świecie technologii, kompetencji i trendów skupionych wokół idei pracy zdalnej, spotkań online i komunikacji cyfrowej. Ponieważ aż 99% uczestników stwierdziło, iż konferencja powinna stać się imprezą cykliczną, dziękując wszystkim za udział i wsparcie, mogę tylko powiedzieć „do zobaczenia na kolejnej edycji MCCT…” – podsumował Mariusz Orzechowski – General Manager Sharp NEC Display Solutions Europe/CSEE oraz Przewodniczący Rady Programowej MCCT.
Mamy też dobrą wiadomość, które mimo chęci nie mogły uczestniczyć w konferencji albo w poszczególnych dniach tej konferencji. Do końca kwietnia pozostaje aktywna platforma konferencyjna, na której można sobie odtworzyć wszystkie prelekcje i debaty. Dodamy, że rejestracja jest również cały czas otwarta, dlatego nie musicie się martwić, że nie zdążyliście się zarejestrować przed wydarzeniem.
Link do rejestracji: https://mcct.pl/pl/rejestracja
Sponsorami spotkania byli:
Sharp NEC Display Solutions, VisionCube, AMX, NewTek, JBL, Sennheiser, QSC, Polsound, Shure, Logitech, Pexip, Crestron, Edbak, Jabra GN, Studio One, NTT System.
Patronat Medialny nad konferencją objęli:
Architektura&Biznes, AVIntegracje, Nowy Marketing, Mam Startup, Outsourcing&More, www.outsourcingportal.eu, www.mojekonferencje.pl, www.signs.pl, www.magazif.com, www.telestudent.pl, www.student.pl, www.marketingprzykawie.pl, www.niepelnosprawni.pl, www.okrokdoprzodu.pl, www.miejscakonferencyjne.pl, www.salebiznesowe.pl, www.polecamniepolecam.com.pl.
INFORMACJA PRASOWA