Nowa odsłona Expo XXI Warszawa

Nowa odsłona Expo XXI Warszawa

Od listopada warszawski obiekt konferencyjno-eventowy zaczął posługiwać się nową nazwą oraz odświeżonym logo, zmianom uległa również szeroko pojęta komunikacja wizualna firmy. Wszystkie te działania wynikają z trwającego obecnie procesu zmiany specjalizacji Expo XXI z targowej na multivenue.

Proces wdrażania nowego sposobu komunikacji Expo XXI Warszawa trwa już kilka miesięcy. W tym czasie zmianom uległo nie tylko logo i nazwa obiektu, ale także strategie sprzedażowe i marketingowe. Nowa nazwa, dzięki skróceniu i uproszczeniu, ma na celu lepsze dotarcie także do klientów zagranicznych. Natomiast stworzenie innowacyjnego logo podkreśla nowy charakter obiektu, jego nowoczesność i profesjonalizm.

- Motywatorem do wprowadzenia nowej strategii i zmian w identyfikacji wizualnej była naturalna ewolucja obiektu z miejsca o przeznaczeniu przede wszystkim targowo-kongresowym na multivenue. Od dłuższego czasu, właściwie od momentu wybudowania Hali nr 4, przygotowywaliśmy wnętrza i infrastrukturę do obsługi różnego typu wydarzeń - koncertów, kongresów, wystaw, gali czy wieczornych eventów. Wdrożone zmiany to więc nie tylko nowe logo czy kolorystyka, ale całkiem nowe pozycjonowanie Expo XXI Warszawa. Już teraz jesteśmy jedną z najchętniej wybieranych lokalizacji, jeśli chodzi o gale i eventy firmowe – to właśnie w Expo XXI odbyła się np.: tegoroczna edycja imprezy Desperados Endless Night Party. A już niedługo nasze nowe oblicze znajdzie potwierdzenie także w wydarzeniach związanych z modą i lifestylem. W listopadzie gościmy bowiem w Expo XXI pokaz najnowszej kolekcji marki Bohoboco, zaś w grudniu kolejną edycję Gali Finałowej konkursu Miss Polonia - mówi Żaneta Berus, Prezes Expo XXI Warszawa.

Nowa oprawa wizualna obiektu, wraz z unowocześnionym logo i zmienioną nazwą zostaną wdrożone oraz zaprezentowane odbiorcom do końca bieżącego roku. Natomiast w 2015 roku budynki Expo XXI uzyskają nową aranżację wnętrz oraz oryginalne oznakowanie.

INFORMACJA PRASOWA