Nowa dyrektor sprzedaży i marketingu na dwa hotele PHH
Od lipca do hoteli Courtyard by Marriott Warsaw Airport i Renaissance Warsaw Airport, dołączyła Magdalena Orchowicz, która będzie odpowiedzialna za nowo powstający-wspólny dział sprzedaży i marketingu obu hoteli.
Magdalena Orchowicz jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczęła w 2006 roku w sieci Radisson. Następnie, od 2013 roku związana była z siecią Accor, gdzie przez ostatnie sześć lat pełniła funkcję senior sales managera.
– Magdalena to dynamiczna i zorientowana na cel liderka sprzedaży, która ponad 15 lat temu zaczęła swoją przygodę z hotelarstwem. Cieszymy się, że tak doświadczona osoba, która pracowała wcześniej dla różnych międzynarodowych sieci hotelowych, dołączyła do naszego zespołu i poprowadzi nowo powstający-wspólny dla dwóch hoteli Courtyard i Renaissance dział sprzedaży i marketingu. Przed nami wiele nowych wyzwań – podkreśla Artur Derela, Dyrektor Renaissance Warsaw Airport Hotel.
Renaissance Warsaw Airport to hotel pięciogwiazdkowy, należący do sieci Marriott International, który znajduje się zaledwie 67 kroków od terminala odlotów warszawskiego Lotniska Chopina. Oferuje 214 w pełni wyciszonych, komfortowych pokoi oraz 11 apartamentów.
W hotelu znajduje się również nGin Bar, restauracja Challenge’32, strefa Wellness&Spa, basen, a także wyjątkową przestrzeń konferencyjną o łącznej powierzchni 844 mkw. składającej się z 14 sal konferencyjno-bankietowych.
Courtyard by Marriott Warsaw Airport (hotel czterogwiazdkowy) lokalizowany przy Lotnisku Chopina w Warszawie, oddalony jest zaledwie 49 kroków od hali przylotów i 9 km od centrum miasta. Courtyard dysponuje 241 nowymi i komfortowymi pokojami. W hotelu znajduje się 13 nowoczesnych sal konferencyjnych od 20 m² do 433 m², restauracja Brasserie, lobby bar oraz salka fitness.